محصولات پیشنهادی
کابل USB 3x1
کابل USB 3x1
کابل USB 3x1
کابل USB 3x1
کابل USB 3x1
کابل USB 3x1
کابل USB 3x1
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد کابل USB 3x1 رو برای شما دوستان داره که اصلی ترین امتیازش ، داشتن سه سری کابل اندروید ، آیفون ، تایپ سی در مجموعه یک کابل هست و این باعث میشه جای همراه داشتن چندین کابل با به همراه داشتن این گلدتگ ، همه نیازهاتون رو با یک کابل برطرف کنید .

این کابل یک متر طول داره فاقد هرگونه پکیج و برندی هست و طبق اطلاعات پکیج کالا امکان شارژ رو داره و در مورد کیفیت کابل هم همونطور که همیشه گفتیم در اثر استفاده مشخص میشه که  منتظر نظرات عزیزانی که این گلدتگ رو تحویل می گیرن هستیم .

محمدرضا اجدادی
1397/01/16
میگین در اثر استفاده کیفیتش مشخص میشه!!
یعنی ما بخریم بعد ببینیم کیفیتش خوب نیس کلی دردسر بکشیم تا پس بفرستیم.. خوب اینطوری از مغازه میگیریم به صرفه ترم هس تستم میکنن.. احترام قائل شین در مورد جنسی که موجود میکنن اطلاعات کامل در اختیار بزارین
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/19
دوست خوبم .......همونطور که در بخش ویژگی های این محصول درج شده این کالا فاقد برند هست و محصولات این چنینی که شناخته شده نیستند ،ما اگر یکی از اونها رو هم تست کنیم نمیتونیم اون رو معیار قرار بدیم که همه اونها مثل هم و دارای یک کیفیت هستن چون ممکنه یکی طول عمرش بیشتر باشه و یکی کمتر . به همین خاطر همیشه از کاربران خوبمون هم این خواهش رو داریم که هر کالایی رو استفاده کردن حتما نظرشون رو برامون ثبت کنن .محمدرضا جان به این موضوع لطفا توجه داشته باشید برندهای گرون قیمت و اورجینال هستن که کنترل کیفیت دارن و تمام کابل ها با کیفیت یکسانی ارائه میشن و متاسفانه کابل های ارزان قیمت این مزیت را ندارند و با توجه به اینکه ما سایت تخفیف گروهی هستیم و همیشه همه محصولات رو با بهترین قیمت خدمتتون ارائه میدیم و تولید کننده و وارد کننده محصولات نیستیم ،هیچ دفاعی از کالاها نمیکنیم به همین خاطر همیشه در بخش ویژگی گلدتگ ها همه اطلاعات واقعی رو به طور صادقانه درج میکنیم.در گلدتگ این امکان برای شما عزیزان فراهم شده که بتونین در صورت معیوب بودن کالا در مدت 48 ساعت و در صورتیکه از محصول خوشتون نیاد (کالا مثل روز اولش باشه) تا 7 روز اون رو مرجوع کنین در صورتیکه در فروشگاهها این اتفاق نمیافته و شما بعد از 7 روز امکان عودت کالا رو ندارین حتی اگر کالا بدون ایراد باشه .
اصغر زلفی دارابی
1397/01/16
سلام این کابل همزمان هر ۳ گوشی رو شارژ میکنه و افت ولتاژ داره یا نه ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/18
سلام دوست خوبم........طبق تستی که براتون انجام دادیم با وصل کردن به 3 تا گوشی به صورت همزمان آرم شارژ بر روی هر 3 تا نشون داده شد ولی قائدتا این محصول با شارژ همزمان 3 تا گوشی افت ولتاژ رو باید داشته باشه.
مهدی صمدزاده
1397/03/02
با عرض سلام و خسته نباشید آیا این محصول قابلیت سینک شدن را دارد ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/02
سلام مهدی جان......این محصول کابل شارژ هست و قابلیت سینک شدن رو نداره.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید