محصولات پیشنهادی
کیت تمیز کننده ایرپاد و کیبورد
کیت تمیز کننده ایرپاد و کیبورد
کیت تمیز کننده ایرپاد و کیبورد
کیت تمیز کننده ایرپاد و کیبورد
کیت تمیز کننده ایرپاد و کیبورد
کیت تمیز کننده ایرپاد و کیبورد
کیت تمیز کننده ایرپاد و کیبورد
کیت تمیز کننده ایرپاد و کیبورد
توضیحات

کیت تمیزکننده کیبورد و ایرپاد 7 کاره شامل پکیج کاملی از ابزار تمیزکننده مناسب و استاندارد برای ایرپاد، موبایل، کیبورد، لپ تاپ و … می باشد. یکی از ترندترین محصولات این روزها که به خاطر کاربرد بی نظیر آن طرفداران زیادی را پیدا کرده است ، برس تمیز کننده همه کاره ایرپاد را می توان برای تمیز کردن هرگونه کثیفی و گرد و غبار روی صفحه کلید، هدفون ها و سایر وسایل الکترونیکی استفاده کرد.

کیت چندکاره شامل پکیج کاملی از ابزار تمیز کننده مناسب و استاندارد برای ایرپاد، موبایل، کیبورد، لپ تاپ و … می باشد که تمام این پکیج در یک سایز کاملا مناسب قرار داده شده است. این پکیج شامل تمیز کننده 3 کاره ایرپاد و گیره دراوردن دکمه کیبورد و براش تمیز کننده کیبورد و مخزن مخزن اسپری که با مواد تمیز کننده یا الکل می توانید پر کنید. یک پکیج کامل برای نظافت و تمیز کردن وسایل تان که سایز و وزن کمی دارد و به سادگی می توانید همه جا با خود حمل کنید.

کیت پاک کننده چند منظوره 7 در 1 کیت پاک کننده الکترونیکی شامل یک قلم تمیزکننده ایرپادها با نوک سیلیکونی، برس کوچک و برس اسفنجی است. برس نرم با چگالی بالا، بطری اسپری تمیزکننده (خالی)، گیره بیرون آوردن دکمه کیبورد. کیت ها می توانند هدفون، صفحه کلید، مانیتور کامپیوتر، تلفن، دوربین و غیره را تمیز کنند.

مینی برس می تواند سطح گوشی را تمیز کند. برس اسفنجی فلاکینگ برای تمیز کردن کیس شارژ ایرپاد و کثیفی که نمی توانید به آنها دسترسی پیدا کنید استفاده می شود. فقط به یک خودکار تمیز کننده نیاز دارید که می تواند هدفون شما را تمیز و بهداشتی کند.

برس نرم با چگالی بالا و برس با چگالی بالا دارای موهای متراکم و نسبتا نرم است که برای تمیز کردن گرد و غبار در صفحه کلیدهای مختلف و شکاف های مانیتور عالی است.

حمل و نگهداری آسان کیت پاک کننده لپ تاپ ما از کف دست شما کوچکتر است، می توانید آن را هر جایی ببرید. ابزار نظافتی مختلف می تواند نیازهای مختلف شما را برای تمیز کردن تمام محصولات الکترونیکی برآورده کند.

علی گوران
1402/10/12
تمیز‌کننده‌ی ایرپاد ازین بابت خیلی خوبه که سَریش سیلیکونیه و آسیبی به دستگاه نمی‌رسونه و تمام قسمت‌هاش به راحتی تمیز میشه. گیره‌ی دکمه‌های کیبورد هم به درد کیبوردهای مکانیکال میخوره که معمولا همراه اون کیبورد‌ها هستش. کیفیت براش خیلی خوب بود و برای بیشتر گجت‌ها قابل استفاده هست. فلانل پشت هم اونطوری که باید صافه صاف نیست که اینم قابل قبوله. محفظه‌ی اسپری یه مقدار سخت در میاد که برای اینکار بهتره برعکس بذارید داخل که هر دفعه سختتون نباشه. در کل بسیار نسبت به قیمت محصول ارزنده‌ای هست و کیفیت متریال متناسب با قیمته، اگر می‌خواید یه مقدار کیفیت بالاتری داشته باشه باید حدودا دوبرابر هزینه کنید که برند کوتتسی دقیقا همین محصول رو داره.
2
گلدتگ
گلدتگ
1402/10/13
علی عزیز * ممنونم که بعد از استفاده از محصول اطلاعات تون رو درباره کالا انقدر کامل و واضح برای ما ثبت کردی
احسان زمانیان نجات زاده
1402/11/27
سلام دوباره کی از این محصول رو میارید تو سایتتون؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/11/28
سلام احسان جان * مشخص نیست لطفا در خواست تمدید بزنید تا در صورت موجودی به شما اطلاع رسانی بشه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید