محصولات پیشنهادی
سنسور هوشمند آب شیائومی Xiaomi Xiaoda
سنسور هوشمند آب شیائومی Xiaomi Xiaoda
سنسور هوشمند آب شیائومی Xiaomi Xiaoda
سنسور هوشمند آب شیائومی Xiaomi Xiaoda
سنسور هوشمند آب شیائومی Xiaomi Xiaoda
سنسور هوشمند آب شیائومی Xiaomi Xiaoda
توضیحات

این محصول شرکت شیائودا زیرمجموعه برند شیائومی، شیر روشویی یا ظرفشویی منزل شما را به یک شیر هوشمند تبدیل می‌کند. با استفاده از سنسور هوشمند آب شیائومی Xiaomi Xiaoda به راحتی می‌توانید شیر آب آشپزخانه یا سرویس بهداشتی منزل و محل کار خود را خودکار باز و بسته کنید. این شیر با دو سنسور اینفرارد در زیر و سطح کناری خود، قابلیت استفاده به صورت لحظه‌ای و پیوسته را دارد. Xiaomi Xiaoda Automatic Water Saver Tap از یک سیستم بسیار پیشرفته‌ی ترکیب آب با حباب‌های هوا بهره می‌برد که جریان آب را بسیار نرم و روان می‌کند و نقش بسیار زیادی برای صرفه‌جویی در مصرف آب دارد.

این سنسور هوشمند صرفه‌جویی آب شیائودا با کمک حسگر مادون قرمز خود، شما را از باز و بسته کردن اهرم شیر آب بی‌نیاز می‌سازد. برای استفاده از این محصول تنها کافی است که دست خود را به سمت شیر آورده و جریان هوشمند آب را حس کنید. در این شرایط تنها به مقدار نیاز آب جریان پیدا کرده و از هدر رفتن بی‌رویه آن جلوگیری می‌شود. در واقع مصرف اندازه انرژی را در کنار بازدهی فوق‌العاده می‌توان رسالت اصلی طراحی و تولید این دستگاه دانست. در ضمن، در این وسیله فناوری نازل هوشمند تعبیه شده است. این تکنولوژی از طریق کاهش نیاز به لمس شیرآلات، میزان انتشار آلودگی‌های باکتریایی و ویروسی را به حداقل می‌رساند. 

باتری لیتیوم یونی موجود در این دستگاه ظرفیتی معادل 550 میلی‌آمپر ساعت دارد و تا چندین ساعت به شما خدمت‌رسانی می‌کند. شارژ کامل باتری مذکور حدود 3 الی 4 ساعت طول می‌کشد، همچنین با وجود 6 تبدیل مختلف و آچار مخصوص موجود در جعبه دستگاه، برای اتصال به انواع شیرآلات هیچ نگرانی از بابت سازگاری آن با انواع شیرهای قدیمی و جدید موجود در ساختمان شما وجود ندارد و بدون نیاز به متخصص و ابزاآلات اضافی به دست شما به آسانی قابل نصب است.

سر شیر آب اتوماتیک شیائومی مدل HD-ZNJSQ-02 دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک فشرده و با کیفیت ABS است. این متریال علاوه بر اینکه وزن گجت را کاهش داده است، موجب افزایش استحکام و کاهش هزینه ساخت آن شده است. این در حالی است که سنسور مورد بحث تنها 105 گرم وزن و ابعادی معادل 60x34x49 میلیمتر دارد. بدین ترتیب نصب این وسیله جمع و جور روی شیر آب آشپزخانه و دستشویی خانه دست و پا گیر نیست و مزاحمتی برای شما نخواهد داشت. طراحی جمع و جور اعمال شده‌ی شرکت شیائومی روی گجت مذکور باعث شده است که نصب آن در اماکن عمومی نیز بدون اشغال هیچگونه فضای زیادی ممکن شود. در کنار اینکه بدنه سرشیر مدل HD-ZNJSQ-02 کاملا مهروموم است، از استاندارد ضدآب IPX6 نیز بهره‌مند است، به همین دلیل قطرات آب به هیچ وجه به داخل بدنه دستگاه نفوذ نکرده و مشکلی برای عملکرد قطعات داخلی به وجود نمی‌آوردند.

سر شیر آب اتوماتیک شیائومی مدل HD-ZNJSQ-02 ایمنی بالا در برابر شوک الکتریکی ناشی از تماس آب با الکتریسیته دارد، واکنش سریع در کمتر از 0.25 ثانیه و تحمل دما تا 75 درجه سانتیگراد نیز از دیگر ویژگی‌های این نازل کوچک به شمار می‌روند. 

Xiaomi Xiaoda Automatic Water Saver Tap مجهز به یک سنسور جریان آب است که به کمک آن شما می‌توانید که جریان و شدت آب خروجی را طبق نیاز خودتان کنترل کنید و دو حالت کارکرد دارد:

حالت اول کارکرد: لمس فوری

یعنی برای استفاده فقط کافیست که دست خودتان را زیر سنسور قرار دهید و به محض اینکه دستتان را بکشید جریان آب قطع می‌شود. در این حالت اگر دستتان را از زیر شیر آب کنار نکشید، پس از 20 ثانیه جریان آب خودکار متوقف می‌شود. این امر تاثیر بسزایی در صرفه‌جویی مصرف آب دارد.

حالت دوم کارکرد: مداوم

در آن کاربر باید دست خودش را روی سنسور کناری قرار دهد تا آب جریان پیدا کند. برای قطع کردن جریان آب نیز کاربر باید دست خود را دوباره نزدیک سنسور قرار دهد، در غیر این صورت پس از 3 دقیقه جریان آب قطع خواهد شد. در واقع می‌توان گفت که این نوع کارکرد مناسب برای شستشوی ظروف، سبزیجات و میوه‌هاست و با استفاده از الگوریتم پیشرفته‌ی ام سی یو MCU مصرف آب را بسیار بهینه می‌کند.

مرضیه کرمی
1402/09/21
سلام لطفاً شیر الات شیائومی رو بیشتر بیارید متشکرم
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/09/21
سلام مرضیه جان * پیشنهاد شما به بخش فروش گلدتگ منتقل شد
الناز معصومی
1402/09/27
سلام ببخشید ، ببخشید اینجا نظر میدهم ...مجبورا بخاطر سردوشی و چراغ خواب شیایومی هنوز نزاشته تموم شد!! ما که مشتری حدود 6 سال شما هستیم ..بلاخره باید نقد کنیم و جوابی بگیریم ! ( این نقد مربوط به تجهیزات خوب و مناسب شیایومی میباشد ) تشکر فراوان.
1
گلدتگ
گلدتگ
1402/09/29
سلام الناز جان * ممنونم از محبت تون که ظرت رو نوشتی و خوشحالم که از خرید در گلدتگ استقبال میکنی دوست عزیز تمام کالاها سر ساعت مشخص شارژ میشن ( 13 و 18 ) و تمام کالاها هم محدودیت خرید دارن تا تعداد بیشتری از کاربران موفق به خرید محصول بش اما موجودی کالاها محدود هستش و استقبال فوق العاده ای میشه ازشون به همین دلیل هم هستش که موجودی شون خیلی سریع تموم میشه اما برای کالاهایی که استقبال خوبی ازشون میشه تمام تلاش مون رو میکنیم تا پارت به پارت شارژ بشن
علی مشمول
1402/09/19
مطمئنید که نمایشگر دمای آب داره؟! توی عکس ها که چیزی مشخص نیست!!
1
گلدتگ
گلدتگ
1402/09/20
سلام علی جان * خیر نمایشگر دمای آب نداره !

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید