دسته کمکی موبایل PUBG
دسته کمکی موبایل PUBG
دسته کمکی موبایل PUBG
دسته کمکی موبایل PUBG
دسته کمکی موبایل PUBG
دسته کمکی موبایل PUBG
دسته کمکی موبایل PUBG
دسته کمکی موبایل PUBG
دسته کمکی موبایل PUBG
دسته کمکی موبایل PUBG
توضیحات

دوست دارید در پابجی حرفه‌ای‌تر شوید و تعداد کیل‌های خود را بالاتر ببرید؟ ما به شما دسته بازی گوشی موبایل PUBG را پیشنهاد می‌کنیم. این دسته بازی به شما کمک می‌کند که در مدت کوتاهی به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شوید و همه حریفان خود را با انجام چندین کار همزمان، غافلگیر کنید. این گیم‌پد سرعت، دقت و تمرکز شما را بالا می‌برد و قادر خواهید بود به طور همزمان حرکت، نشانه‌گیری و شلیک کنید. با خرید دسته بازی گوشی موبایل PUBG لذت یک بازی اکشن را از نزدیک تجربه خواهید کرد.

  • دسته بازی گوشی موبایل PUBG کاملا مکانیکی است و محدودیت‌هایی مانند شارژ کردن و تمام شدن باتری ندارد. دو ماشه دارد که به شما امکان عملکرد چهار انگشتی در بازی را می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود که بتوانید به صورت همزمان حرکت، نشانه‌گیری و شلیک کنید و در نبرد‌های تن‌به‌تن، به راحتی پیروز شوید و بدرخشید.
  • حجم و وزن این کنترلرها بسیار کم است و می‌توانید در همه‌جا آن را با خود ببرید و هروقت دوست داشتید از آن‌ها استفاده کنید.
  • از ترکیب فلز در قسمت ماشه‌ها و پلاستیک ABS که یک پلیمر بسیار مقاوم است در بدنه کنترلرها استفاده شده است و نیازی نیست نگران شکستن آن‌ها به‌خاطر هیجانات طبیعی بازی باشید.
  • دسته گیم پابجی روی گوشی شما فیکس می‌شود و حین بازی تکان نمی‌خورد. در عین حال، سری و گیره نرمی دارد که به بدنه یا صفحه‌ گوشی آسیب نمی‌زنند و هیچ خراشی ایجاد نمی‌کنند. برای استفاده از آن لازم نیست گوشی خود را از کاور یا گارد خارج کنید، زیرا با وجود گارد هم می‌تواند استفاده شود.
  • بلافاصله پس از فشردن ماشه، عمل می‌کند و از حساسیت بالایی برخوردار است. در هر زمان و هر مکانی تنها لازم است گیم پدها را روی گوشی خود قرار دهید، محل دکمه‌ها را تعیین کنید و شروع به بازی کنید.
  • دسته گیم PUBG روی نقشه بازی را نمی‌پوشاند و به کل صفحه تسلط خواهید داشت.
  • از این گیم پد نه تنها برای بازی پابجی، بلکه برای هر بازی دیگری با امکان تعیین موقعیت دکمه‌ها می‌توان استفاده کرد. بازی‌هایی مانند Call of Duty موبایل، فورتنایت و غیره.
  • طراحی ارگونومیک آن باعث می‌شود حین بازی احساس درد یا خستگی نداشته باشید و گذر زمان را متوجه نشوید.
علی هندابادی
1403/01/29
سلام. رسید دستم ولی متاسفانه‌ داخل جعبه کوچکش فقط دسته دست چپ موجود بود. اگر دسته راست جاش بود کارم راه می‌افتاد ولی این حالت به کارم نمیاد. در ضمن اگه قاب گوشی ضخامت داشته باشه باید بدون قاب استفاده کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/01/29
سلام علی جان * اگر مورد استفادتون قرار نگرفته اصلا جای نگرانی نیست و تا 7 روز میتونین مرجوعش کنین

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

محصولات پیشنهادی
عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید