محصولات پیشنهادی
جارو رباتیک هوشمند شیائومی Roborock G20
جارو رباتیک هوشمند شیائومی Roborock G20
جارو رباتیک هوشمند شیائومی Roborock G20
جارو رباتیک هوشمند شیائومی Roborock G20
جارو رباتیک هوشمند شیائومی Roborock G20
جارو رباتیک هوشمند شیائومی Roborock G20
جارو رباتیک هوشمند شیائومی Roborock G20
توضیحات

Your browser does not support the video tag.

اگه بچه ی کوچیک دارین یا حیوان خانگی دارین یا به خاطر مشغله ی کاری سرتون خیلی شلوغه و تمیزی خانه برای شما یه دغدغه ی بزرگه، جارو رباتیک Roborock G20  بارِ جارو کشی و تی‌کشی رو هر روز خودش به دوش میکشه و هر بار بعد از تکمیل برنامه ی نظافت، تخلیه ی زباله، پر کردن مخزن آب و شستن پد تی رو خودش انجام میده. میتونید با خیال راحت تمیزی خانه رو به این دستگاه هوشمند بسپارید و مطمئن باشید خونتون همیشه تمیزه. فقط کافیه هر 7 هفته، کیسه زباله ی بزرگ داخل مخزن و مخزن آب کثیفِ داک رو خالی کنید. در ادامه به بررسی جارو رباتیک هوشمند روبوراک Roborock G20  می پردازیم.

این جارو محصول کمپانی Roborock است. شرکت Roborock یکی از شرکت‌های مشهور در زمینه جاروهای هوشمند است که با توجه به عملکرد فوق العادش به پر فروش ترین برند جاروی رباتیک در اروپا تبدیل شده است..شرکت Roborock جارو رباتیک مدل G20 را به تازگی عرضه کرده است که کاملا مشابه مدل S8 Pro Ultra  میباشد که با یک قابلیت بیشتر عرضه شده است. جارو رباتیک هوشمند Roborock G20 یکی از محصولات محبوب در دسته‌ی جارو رباتیک هوشمند است. 

طراحی و ساختار

Roborock G20 دارای طراحی شیک و مدرنی است. با ارتفاع کم، این جارو رباتیک به راحتی زیر مبلمان و سایر محل‌های دسترس پذیری را تمیز می‌کند. همچنین، دارای یک صفحه نمایش OLED کوچک برای نمایش وضعیت جارو و تنظیمات است.

قدرت مکش و عملکرد

این دستگاه دارای قدرت مکش  6،000 پاسکال است و پد های طی کشی آن با لرزش 3،000 بار در دقیقه  به تمیز کردن لکه‌های عمیق‌تر کمک کند. این دستگاه دارای دو برس لاستیکی زیر بدنه خود است تا در جمع آوری بهتر ذرات ریز کمک کند.  این جارو به کمک سنسور های تشخیص فرش پد های طی کشی خود را تا ارتفاع 8 میلیمتر بلند کرده تا از برخورد پد های طی کشی با فرش جلوگیری به عمل آورد.(اگر پرز های فرش یا موکت شما بلندتر از 3 میلیمتر می باشد بهتر است تا از گزینه  avoid carpet استفاده کنید تا از مرطوب شدن فرش یا موکت خود جلوگیری کنید)و با افزایش 30 درصدی قدرت مکش تمیزی فرش های شما رو تضمین میکند. همچنین برس ها نیز در این مدل سیستم هوشمندی دارند و در زمانی که تنها عملیات طی کشی را انجام میدهد بالا میروند تا لکی از خود باقی نگذارند.در زمان اتمام کار برس و پد هر دو بالا میروند تا حرکتی سریع تر به سمت مخزن و پایه ی شارژ داشته باشد. جاروبرقی رباتیک دارای یک ایستگاه شارژ هوشمند است که می‌تواند به طور خودکار مخزن زباله را خالی کرده و مخزن آب داخلی را دوباره پرمیکند.

شستشوی خودکار پد های طی کشی

یکی دیگر ویژگی‌های Roborock G20 می توان به دارا بودن 3 مخزن جداگانه برای آب تمیز و آب کثیف و  مایع شستشو اشاره کرد که عملیات شستشوی طی ها به صورت کاملاً خودکار در داک جارو را به بهترین نحو ممکن انجام میدهد. همچنین شما با برنامه ریزی ربات می توانید فواصل شستشوی طی را در حین عملیات طی کشی مشخصی کرده تا سطحی عاری از هرگونه لک داشته باشید.همچنین پس از پایان عملیات با خشک کردن خودکار پد طی ها از بو گرفتن و کپک زدن پد ها جلوگیری میکند.

سیستم طی کشی vibrarise 2.0

در کنار مکش فوق العاده سیستم طی کشی نیز نسبت به مدل های قبل پیشرفت قابل قبولی داشته است ، پد طی در این جارو با 3000 ضربه در دقیقه قدیمی ترین لکه ها را پاک میکند و این کار به کمک پد طی میکرو فیبر به بهترین شکل انجام میشود. سیستم طی کشی vibrarise 2.0 روبوراک  هیچ لکه ای باقی نمیگذارد و برای هر نوع سطحی چه پارکت و چه سنگ و سرامیک انتخابی بی نظیر محسوب میشود.

سیستم هوشمند تشخیص موانع سه بعدی

این ربات فوق العاده هوشمند به جدیدترین سیستم تشخیص موانع سه بعدی و اجتناب از موانع مجهز شده است. بدین ترتیب این وسیله می‌تواند اجسام مختلف را در مسیر خود شناسایی کرده و در اطراف آن ها حرکت کند. این دستگاه با بهره گیری از دید ماشینی و هوش مصنوعی به راحتی تا 42 مانع مختلف رو (انواع کابل کفش مدفوع حیوانات و …) به خوبی تشخیص داده و از برخورد به این موانع جلوگیری به عمل می اورد. همجنین با ارسال تصویر مانع شما رو جهت رفع مانع و عملکرد بهتر با خبر میکند.

در کنار این سیستم به چراغ نیز مجهز است تا در تاریکی نیز کار خود را به بهترین شکل انجام دهد ، نقشه برداری به لطف سیستم LIDAR به بهترین شکل انجام می شود و شما میتوانید نقشه ی سه بعدی خانه ی خود را نیز داشته باشید و این به لطف هوشمندی این ربات در نقشه برداری است.

شارژ سریع

باتری این جارو رباتیک در عرض 4 ساعت شارژ کامل میشه و به ادعای شرکت روبوراک در مقایسه با جارو رباتیک های نسل های قبلی ، 30 درصد سریعتر شارژ میشه. برای صرفه جویی در هزینه‌ها پیشنهاد میشه که از طریق اپلیکیشن، زمان شارژ باتری رو در ساعات خارج از اوج مصرف برق (ساعت 12 شب به بعد) تنظیم کنید.

مانند مدل های قبلی شما می توانید از این دستگاه به طور کاملا هوشمند بهره ببرید ، از طریق اپلیکیشن Roborock و Mihome شما میتوانید دستگاه خود را مدیریت و برنامه ریزی کنید، همچنین این ربات جذاب و زیبا از سیستم دستیار صوتی  Amazon Alexa و Google Assistant نیز پشتیبانی می کند.

 

 

 

یلدا عباسی زاده
1402/10/03
لطفاً جارو رباتیک شیائومی مدل mop 2 pro رو هم موجود کنید کارکردش عالیه و قیمتش خیلی مناسب تره..ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/10/03
یلدا عزیز * پیشنهاد شما به تامین کننده گلدتگ منتقل شد * امیدوارم که در پیشنهاد های بعدی شارژ بشه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید