محصولات پیشنهادی
چراغ خواب شیائومی Mijia
چراغ خواب شیائومی Mijia
چراغ خواب شیائومی Mijia
چراغ خواب شیائومی Mijia
چراغ خواب شیائومی Mijia
چراغ خواب شیائومی Mijia
توضیحات

چراغ خواب میجیا شیائومی Xiaomi Mijia Plug-in Wall Mini LED Night Light MJYD04YL با سنسور تشخیص نور با استفاده از سنسوری به نام Photosensor به نور محیط اطراف حساس است و به محض تاریک شدن هوا، چراغ روشن می‌شود. 

چراغ شب MJYD04YL برند شیائومی بدنه‌ای از جنس ABS دارد که مقاوم و با کیفیت است. اندازه آن برابر با 65×38 میلی‌متر است و وزنی معادل 38 گرم دارد. جمع و جور و سبک بوده و به راحتی در هر مکانی قابل استفاده است.

تامین انرژی مورد نیاز این چراغ شیائومی، توسط دوشاخه‌ای که در قسمت پشتی آن تعبیه شده ،صورت می‌گیرد. بنابراین هنگام استفاده از آن باید چراغ را به صورت مستقیم به پریز وصل کنید. توجه داشته باشید که دوشاخه این چراغ از نوع CN یا تخت است. پس برای استفاده نیاز به یک مبدل نیز خواهید داشت.

Xiaomi Mijia MJYD04YL با دو روش آسان به راحتی روشن می‌شود. اولین و راحت ترین آن با استفاده از سنسوری با نام Photosensor است که به نور محیط حساس بوده و به محض تاریک شدن هوا، چراغ روشن می‌شود. البته این مدل از چراغ خواب های شیائومی به لمس دستتان نیز حساس بوده و شما می توانید از این طریق نیز به روشن/خاموش کردن آن بپردازید. 

لامپ LED شیائومی یک لامپ استاندارد و امن است زیرا مجیا در ساخت آن نور مخرب آبی را حذف کرده تا آسیبی به چشمان کاربر وارد نکند. شدت روشنایی این چراغ 1.5 لومن و دمای نور آن 2400K است و نوری ملایم و مناسب شب دارد.

چراغ دیواری شیائومی با نور گرم گزینه‌ای مناسب برای اتاق خواب، اتاق کودک، راهرو، انباری و راه پله است. هنگام استفاده در اتاق خواب، تابش غیراستاندارد نداشته و مزاحمتی برای خواب کاربر نخواهد داشت و هیچ آسیبی برای چشمان شما ندارد. 
شیائومی برای سازگاری هر چه بیشتر این محصول با دکور منزل شما از رنگ سفید برای بدنه مدور آن استفاده کرده که حاشیه دور آن پس از اتصال به برق، نورانی خواهد شد. صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تنها 0.95 کیلووات ساعت در سال تخمین زده شده که زمان استفاده از آن را به 6.5 ساعت در روز می‌رساند. شیائومی برای سازگاری هر چه بیشتر این محصول با دکور منزل شما از رنگ سفید برای بدنه مدور آن استفاده کرده که حاشیه دور آن پس از اتصال به برق، نورانی خواهد شد. 

چراغ خواب شیائومی به متداول‌ترین پریز برق متصل می‌شود – بدون باتری و منبع تغذیه. با سایر دستگاه‌های متصل تداخل ندارد و همچنین نیازی به شارژ مجدد باتری یا تعویض باتری نیست.

س لامی
1402/12/27
بسیار شیک و هوشمند
1
گلدتگ
گلدتگ
1402/12/28
چقدر عالیه که کیفیت و زیبایی کالارضایت تون رو جلب کرد
عطیه ربيعي
1403/01/14
میشه لطفا ناخنگیر اتوماتیک شیائومی رو بیارید ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/01/15
عطیه عزیز * پیشنهاد شما به تامینن کننده های گلدتگ منتقل شد امیدوارم که در پیشنهاد های بعدی شارژ بشه
پروانه مومنی
1403/01/19
سلام.به پریز و مبدل های معمولی نمیخوره.از چه نوع تبدیلی باید استفاده کرد!؟
1
گلدتگ
گلدتگ
1403/01/21
سلام پروانه جان * بله احتیاج به تبدیل داره

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید