محصولات پیشنهادی
جاروبرقی هوشمند Xiaomi Roborock S7 MaxV
جاروبرقی هوشمند Xiaomi Roborock S7 MaxV
جاروبرقی هوشمند Xiaomi Roborock S7 MaxV
جاروبرقی هوشمند Xiaomi Roborock S7 MaxV
جاروبرقی هوشمند Xiaomi Roborock S7 MaxV
جاروبرقی هوشمند Xiaomi Roborock S7 MaxV
جاروبرقی هوشمند Xiaomi Roborock S7 MaxV
توضیحات

پیشنهاد امروز گلدتگ، جاروی رباتیک هوشمند شیائومی مدلاست Roborock S7 MaxV که یکی از منحصربه ‌فردترین سیستم‌‌های تمیزکننده است، زیرا می‌تواند در مدتی کوتاه هر نوع آلودگی کف را تمیز کند.  ویژگی‌های این مدل جاروها به شکلی است که حتی افرادی که برنامه‌ای برای رباتیک کردن جاروی خود ندارند، با دیدن نقاط مثبت محصول، برای خرید اقدام می کنند. به ویژه این محصول که پرفروش ترین محصول در اتحادیه اروپا شده است. نقطه قوت این محصول قدرت مکش 5100 پاسکالی آن است و همچنین جمع کردن طی بعد از رسیدن به فرش و پاک کنندگی فوق العاده.جالب است بدانید که طی این محصول ویبریشنی حدود 3000 هزار بار در دقیقه دارد. 

این جارو محصول مشترک شیائومی و کمپانی Roborock است. شرکت Roborock یکی از شرکت‌های مشهور در زمینه جاروهای هوشمند است که چند سالی می‌شود همکاری خود را با هلدینگ شیائومی آغاز کرده است . این جارو  دارای قابلیت‌های فراوانی از جمله امکان فیلم‌برداری از منزل، شارژدهی فوق‌العاده و سیستم حرکتی پیشرفته است.

آنچه برای خرید یک جاروی رباتیک باید در نظر بگیرید، وزن مناسب و قابل حمل بودن آن است. جارو Roborock S7 Max  با اندازه  13.8x13.8x3.8به شکل دایره و وزن حدودی 4.7 کیلوگرم توانسته است از نظر قابلیت حمل حرفی برای گفتن داشته باشد. به علاوه دایره‌ای بودن دستگاه از گیرکردن آن جلوگیری کرده و به‌راحتی می‌تواند از موانع مختلف عبور کند.

از دیگر ویژگی‌های که از آن  S7 MaxV برای تمیز کردن گردوغبار و طی‌کشی استفاده می‌شود، این است که در مجموع 2 مخزن برای این جارو دارد، یک مخزن مخصوص گردوغبار با ظرفیت 400 میلی‌لیتر و یک مخزن مخصوص آب با ظرفیت 200 میلی‌لیتر.
برس تعبیه شده برای دستگاه از جنس پلاستیک است و به گونه‌ای طراحی شده که مو در آن گیر نمی‌‍‌کند. S7 MaxV  با استفاده از مکانیسم شناور چندگانه به‌خوبی از پس پستی و بلندی‌ها برمی‌آید. به‌علاوه برای ساخت این محصول از فیلتر هوای قابل شست‌وشو با استاندارد E11 استفاده شده است. این استاندارد بر اساس میزان محافظ بودن فیلتر در برابر عبور گردوخاک و ذرات بسیار ریز مشخص می‌شود.
برای تشخیص اتاق‌ها و موانع مختلف، دوربینی در Roborock S7 MaxV تعبیه شده است. همچنین با استفاده از این دوربین می‌توانید وقتی در منزل نیستید با اعضای خانواده تماس بگیرید و آنها را تصویری ببینید.

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه Roborock S7 MaxV قدرت تشخیص موانع با اسکن سه بعدی نوری است. به این ترتیب، جارو رباتیک با استفاده از تغییر شکل یافتن الگوی نمایش داده شده در صحنه، موانع را تشخیص می‌دهد. موانع تا حداقل 3 یا 5 سانتی‌متر قابل تشخیص خواهند بود و جارو توانایی عبور از مانع با ارتفاع حداکثر 20 میلی‌متر را دارد.
این قدرت جارو S7 MaxV وام گرفته از سیستم حسی اختصاصی دستگاه است؛ به‌طوری که جارو با بهره‌وری از هوش مصنوعی رباتیک 2.0 ReactiveAI، تصاویر محیط خانه را اسکن می‌کند. این سیستم برای اجرای الگورتیم‌های یادگیری ماشین Roborock طراحی و باعث شده که این جارو به نسبت مدل‌های قبل خود هوشمندتر عمل کند، به‌طوری‌ که قابلیت شناسایی محل‌های تاریک و خطرناک را پیدا کرده و با استفاده از لامپ‌های LED خود در فضاهای بدون نور عبور می‌کند.
به‌علاوه با وجود داشتن فناوری ناوبری LIDAR به‌راحتی می‌تواند کل محیط خانه را اسکن کرده و نقشه‌برداری انجام دهد. البته این امکان برای شما وجود دارد تا برخی از مناطق خانه را به عنوان مناطق ممنوعه برای جارو تنظیم کنید تا S7 MaxV به محل مورد نظر شما وارد نشود.
در آخر باید گفت اس 7 مکس وی با استفاده از سنسور تشخیص ارتفاع، می‌تواند بلندی‌ها را تشخیص دهد و از سقوط خود جلوگیری کند.

با استفاده از اپلیکیشن Roborock تمامی تنظیماتی که تا به حال گفته شد، به‌راحتی روی جارو اعمال می‌شوند. به‌علاوه با استفاده از این اپلیکیشن نمای کلی نقشه خانه خود را خواهید دید و هر زمان که روی یک بخش از خانه کلیک کنید، Roborock S7 MaxV آماده غبارزدایی آن قسمت خواهد شد.
همچنین اپلیکیشن این امکان را به شما می‌دهد که ساعت و روزی مشخص برای نظافت تعیین کنید؛ این زمان، می‌تواند به برنامه‌ای روتین برای کار جارو روباتیک تبدیل شود.
یکی از ویژگی‌های جالب دیگر این است که می‌توانید از طریق کنترل صوتی، Roborock S7 MaxV را آماده نظافت کنید. با استفاده از میکروفون تعبیه شده در جارو، حتی اگر از خانه خود دور باشید، می‌توانید به S7 Max دستور دهید نظافت را آغاز کند.
افرادی که گوشی آیفون 12 پرو ، 12 پرومکس، 13 پرو و 13 پرومکس دارند، می‌توانند از نقشه دیجیتالی Matrix 6 نیز در این اپلیکیشن استفاده کنند. به این ترتیب، امکان مشاهده نقشه سه بعدی خانه و حرکت در آن میسر می‌شود.

همان‌طور که گفته شد در Roborock S7 MaxV دوربین تعبیه شده است. پس احتمال دارد این نگرانی به‌وجود بیاید که تصاویر ضبط شده در دوربین چه می‌شوند. نکته قابل توجه این است که جاروی Roborock S7 MaxV دارای استاندارد امنیتی سایبری ETSI EN 303 645 است و با استفاده از هوش مصنوعی 2.0 ReactiveAI قابلیت ذخیره هیچ تصویری را ندارد. برای اطمینان باید گفت این جارو توسط سازمان دیدبانی فنی TUV Rheinland تایید شده است.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه جاروی رباتیک Roborock S7 MaxV می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صدای کم S7 MaxV

شرکت‌ها همیشه در ساخت جاروهای رباتیک در نظر دارند تا حداقل مزاحمت ممکن را برای افراد ایجاد کنند. جاروی اس 7 مکس وی با تولید حداکثر صدای 67 دسیبل و انجام پاک‌سازی به صورت آرام و پیوسته، بسیار خوب عمل کرده است؛ شما می‌توانید در هر ساعتی بدون نگرانی از آلودگی صوتی جارو را به کار بگیرید

قفل کودک

با وجود داشتن قفل کودک در جارو Roborock S7 MaxV دیگر نگران اتفاقی عمل کردن جارو نباشید. به این ترتیب، کودک یا حیوان خانگی بدون هیچ مشکلی می‌توانند به جارو نزدیک شوند.

امکان تماس با S7 MaxV

یکی از ویژگی‌های جالب این جارو امکان برقراری تماس تصویری با خانه است. به‌طوری که از طریق دوربین موجود در جارو، می‌توانید خانه را مشاهده کرده و با کودک یا حیوان خانگی خود صحبت کنید

اتصال به دستیار صوتی

S7 MaxV از میانبرهای سیری، الکسا و گوگل‌هوم پشتیبانی می‌کند. شما به‌راحتی می‌توانید با استفاده از دستیار صوتی گوشی‌تان، دستور پاک‌سازی را به جاروی رباتیک بدهید.

باتری

شیائومی حتی در طراحی باتری Roborock S7 MaxV نیز کم نگذاشته است. استفاده از باتری با ظرفیت 5200 میلی‌آمپر ساعت، نگرانی ازکارافتادن زودهنگام جارو را از بین می‌برد. علاوه بر آن این جارو از ویژگی فست شارژ نیز برخوردار است و تا 30 درصد نسبت به مدل‌های قبل سریع‌تر شارژ می‌شود. درصورتی که شارژ جارو کامل باشد، شما به‌راحتی می‌توانید تا 180 دقیقه از آن استفاده کنید.

 

عاطفه صالحی
1402/05/11
سلام لطفا هر کسی استفاده کرده در مورد کیفیت و عملکرد دستگاه توضیح بده که آیا راضی بوده یا نه
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/05/15
سلام عاطفه جان * درحال حاضر تعداد محدودی از کاربران کالا رو دریافت کردن منتظر هستیم تا بعد از استفاده نظر شون رو برای ما بنویسن

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید