محصولات پیشنهادی
سرخ کن بدون روغن Xiaomi Smart Air Fryer Pro مدل MAF05
سرخ کن بدون روغن Xiaomi Smart Air Fryer Pro مدل MAF05
سرخ کن بدون روغن Xiaomi Smart Air Fryer Pro مدل MAF05
سرخ کن بدون روغن Xiaomi Smart Air Fryer Pro مدل MAF05
سرخ کن بدون روغن Xiaomi Smart Air Fryer Pro مدل MAF05
سرخ کن بدون روغن Xiaomi Smart Air Fryer Pro مدل MAF05
سرخ کن بدون روغن Xiaomi Smart Air Fryer Pro مدل MAF05
توضیحات

لوازم آشپزخانه با پشت سر گذاشتن یک انقلاب بزرگ، در حال پیوستن به شبکه هوشمند خانگی و تکمیل شعار «خانه هوشمند» شیائومی هستند. انقلابی که آشپزی سریع‌تر، سالم‌تر و خوشمزه‌تر را برای ما پایه‌گذاری کرده است. اگر روزهای شلوغی دارید، برای طبخ غذا وقت کم می‌آورید یا تغییرات رژیم غذایی را برای بهبود سلامت کلی در اولویت قرار داده‌اید، ممکن است سرخ کن و هواپز به حل دغدغه‌های شما کمک کند. سرخ کن شیائومی Air Fryer Pro مدل MAF05 یک هواپز یا سرخ کن بدون روغن بوده که علاوه‌بر پخت غذا برای  خشک کردن میوه و سبزی، یخ زدایی و تخمیر نیز کارایی دارد. بنابراین اگر به تناسب اندام و سلامت خود اهمیت می‌دهید و عاشق سیب زمینی سرخ کرده، ناگت و کتلت، و غذاهای گوشتی و غیر گوشتی سرخ شده هستید، با خرید این هواپز شیائومی از لذت خوردن این غذاها محروم نخواهید ماند. سرخ کن شیائومی Air Fryer Pro مدل MAF05 دارای طراحی کاربردی و در عین حال مکعبی شکل است. ابعاد آن 33.5 در 25.4 در 30.4 سانتی متر و وزن حدود 4.6 کیلوگرمی دارد. بدنه بیرونی با پوشش سفید براق پلاستیکی پوشیده شده و صفحه نمایشگر OLED مسئول برقراری ارتباط با کاربر را بر عهده دارد. این نمایشگر برای زمانی که اپلیکیشن Mi Home را در دسترس ندارید کارآمد بوده و به شما اجازه می‌دهد از آن برای تنظیم زمان و دما، انتخاب عملکردهای پیشفرض و حتی زبان دستگاه سرخ کن بدون روغن Xiaomi Smart Air Fryer Pro مدل MAF05 استفاده کنید. با این حال، مهمترین مزیت آن اتصال سرخ کن هوا به Wi-Fi است تا بتوانید از طریق برنامه Mi Home، مدیریت را به دست بگیرید.

در مجموع، سرخ کن هوشمند شیائومی یک ابزار پخت و پز برقی با ظاهری زیبا، روکش براق و طراحی مینیمالیستی است که با ابعاد جمع و جورش، گزینه‌ای ایده‌آل برای آشپزخانه‌های کوچک محسوب می‌شود. کیفیت پوشش دستگاه و سبد پخت و پز قابل قبول است و همانطور که انتظار داشتیم، برای مقاومت در برابر گرما و حرارت ساطع شده از داخل سرخ کن، آمادگی دارد. در نمای روبرویی به جای مجموعه‌ای از دکمه‌ها یا چراغ‌های نشانگر، فقط دکمه روشن/خاموش و یک صفحه کلید وجود دارد که از آن به عنوان یک صفحه نمایش لمسی OLED یاد می‌کنیم. این صفحه به شما اجازه می‌دهد تا در میان 10 تنظیمات دیفالت، بهترین را انتخاب کنید یا با انتخاب حالت دستی، دما و مدت پخت را خودتان تعیین کنید.

برای نظارت بصری وضعیت پخت و پز، نیازی به بیرون کشیدن سبد سرخ کن نیست. یک غذای خوشمزه درست جلوی چشمان شما طبخ می شود و شما می‌توانید از پنجره شفاف و عایق حرارت، آن را ببینید.

گریل و سبد به راحتی تمیز می‌شوند و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.

همانطور که می‌دانید، سرخ کن ها با ایجاد جریان هوای گرم با کمترین میزان روغن، یک غذای سرخ کردنی سالم برای شما آماده می‌کنند. حجم هوای این سرخ کن هوشمند شیائومی 4 لیتر هست که یعنی برای پخت غذا برای 1 تا 5 نفر کافی است. حداکثر توان 1600 وات بوده و قادر است دمای پخت و پز را بین 40 تا 200 درجه سانتیگراد یا بین 104 تا 392 فارنهایت تنظیم کند. در پشت سرخ کن هوشمند Air Fryer Pro، یک خروجی تعبیه شده که هوای گرم خارج شود و دردسر آفرین نشود. البته ناگفته نماند Air Fryer می تواند بیشتر از سرخ کردن غذای شما ظاهر شود و میوه‌ها، سبزیجات و گوشت را تخمیر و یخ زدایی کند و مانند فر، خشک کن میوه، دستگاه ماست بندی و غیره باشد.

گردش هوای گرم 360 درجه باعث ایجاد یک لایه بیرونی ترد می‌شود، در حالی که داخل مواد غذایی را نرم و آبدار نگه می دارد. این گردش هوای 360 درجه با قدرت گرمایش 1600 وات همراه شده که باعث افزایش سریع دما و توزیع متعادل‌تر گرما در داخل سرخ‌کن خواهد بود. 

به عنوان یک دستگاه هوشمند، سرخ کن بدون روغن Xiaomi Smart Air Fryer Pro مدل MAF05 دو پل ارتباطی بلوتوث 4.0 و Wi-Fi را برای اتصال به تلفن هوشمند و شبکه خانگی استفاده می‌کند. با کمک برنامه Mi Home، می‌توانید سرخ کن را طوری تنظیم کنید که با Google Assistant  کار کند و از طریق دستورات صوتی، برایتان غذا حاضر کند. در واقع چیزی که سرخ کن هوشمند MAF05 را به یک دستگاه هوشمند تبدیل کرده، همین برنامه Mi Home است که باید آن را روی گوشی هوشمند آیفون یا اندروید خود نصب کنید. اگر می‌خواهید به سایر دستور پخت‌های دستگاه دسترسی داشته باشید، روی دکمه More recipes در برنامه Mi Home ضربه بزنید تا فهرستی با حدود صد مورد را دریافت نمایید. وقتی روی یک دستور غذا ضربه بزنید، جزئیات مربوط به آنچه را که نیاز دارید و دستورالعمل گام به گام آشپزی را مشاهده خواهید کرد. در نهایت بعد از آماده سازی مواد اولیه، روی Start program ضربه بزنید.

لیلا سفری
1402/04/25
سلام.هواپز با ظرفیتهای بالاتر ۸ لیتری هم که یه مرغ کامل داخلش جا بشه موجود میکنید؟باتشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/04/25
سلام لیلا جان * در پیشنهاد های بعدی 6 لیتری هم شارژ میشه که میتونین مرغ رو هم داخلش قرار بدین
زهره مددی
1402/04/24
با سلام لطفاً دوربین عکاسی دیجیتال با کیفیت بیارید با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/04/25
سلام زهره عزیز * خوشحالم که دوست دارین محصولات مورد علاقه تون رو از گلدتگ تهیه کنید .در حال حاضر برنامه ای در این باره نداریم اما پیشنهاد تون عالی بود حتما به تیم فروش منتقل میشه امیدوارم که شارژ بشن *
ماکدا شوشتری زاده
1402/04/25
سلام میشه لطفا پلوپز شیائومی هم موجود کنید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/04/26
سلام دوست عزیز پلوپز برند دیگه به زودی شارژ میشه اما در حال حاضر برند شیاومی در برنامه هامون نیستش
علی .
1402/04/26
سلام و خداقوت؛ همين مدل ٦ ليتري ميارين؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/04/27
سلام علی عزیز متاسفانه مشخص نیست
Setareh Kouhestani
1402/04/28
سلام و وقت بخیر، آیا احتمالش هست که این محصول رو تا ۱ ماه آینده مجدد موجود کنید ؟!
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/04/31
سلام بله ستاره جان *
آرش درویشان
1402/05/01
خیلی خوبه توش استیک گذاشتم ظرف 10 دقیقه آماده شد و بسیار لذیذ درومد. سیب زمینی هم گذاشتم با اینکه روغن نداشت ولی طعمش قابل قبول بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/05/02
نوش جان * آرش جان باعث خوشحالی تیم گلدتگ هستش که شما تا این اندازه از کیفیت محصول راضی بودین و مورد استفادتون قرار گرفت

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید