محصولات پیشنهادی
کش مو طرح برگ
کش مو طرح برگ
کش مو طرح برگ
کش مو طرح برگ
کش مو طرح برگ
کش مو طرح برگ
کش مو طرح برگ
کش مو طرح برگ
توضیحات

گاهی اوقات یک کش موی سر میتونه نظم ظاهر و مو هاتون رو بیشتر کنه. گلدتگ امروز به شما خانم های عزیز کش مو طرح برگ رو پیشنهاد میده که طراحی خاص و منحصر بفردی داره .

این مدل کش دور تا دورش زری دار هست و در قسمت وسط خود یک برگ فلزی قرار گرفته که برای آرایش کردن موی سر انتخابی ایده‌آل و خاص هستش .

این کش ها در دو رنگ گلد و سیلور ارائه شدن و  دقیقا مشابه این کالا در سایت های معتبر با قیمت خیلی بالاتری به فروش می رسه .

توجه داشته باشید که اگر به دلیل ظاهر متفاوت و طراحی خاص قصد دارید این گلدتگ روهدیه بدید ، در نظر داشته باشید که این محصول فاقد پکیجینگ می باشد.

سیده فهیمه حسینی
1397/04/02
سلام و خسته نباشید به همه شما گلدتگی های عزیز ، لطفا تمدید کنید ، با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/02
سلام دوست عزيز..... خيلي خوشحالیم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن
Mrs. Emami
1397/04/02
گلدتگ جان ۴تا خریدم ولی زود تموم شد باز هم میخوام درخواست تمدیددادم. روی مو واقعا زیباست
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/03
سلام دوست عزیزم.......لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیلش ارسال شه .تمدید یک کالا به تعداد درخواستها و تامین موجودی از سوی تامین کننده داره .عزیزم توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید