محصولات پیشنهادی
گوشواره لاله گوش Leaf
گوشواره لاله گوش Leaf
گوشواره لاله گوش Leaf
گوشواره لاله گوش Leaf
گوشواره لاله گوش Leaf
توضیحات

گلدتگ امروز گوشواره لاله گوش طرح Leaf رو به شما دوستان پیشنهاد میده که مدتیه که حسابی مد شده ، این مدل طراحی ظریف و ساده به شکل برگ داره که در عین حال زیبایی خودش رو هم حفظ کرده .

طول حدودی هریک از گوشواره ها 2.5 سانت هست و همونطور که در عکس ها مشاهده میکنین تقریبا تا قسمت غضروفی لاله گوش رو پوشش میده. 

گوشواره ها در 2 رنگ گلد و سیلور ارائه شده و اگه به دلیل ظاهر متفاوت و طراحی خاص قصد دارید این گلدتگ رو هدیه بدید ، در نظر داشته باشید که این گلدتگ فاقد پکیجینگ هست.

 

آسيه اسمعيل زاده
1397/03/06
باسلام
در مورد این کالا، باید بگم متاسفانه علی رغم اینکه من از این سایت بسیار راضی هستم ولی کیفیت این گوشواره به هیچ وجه خوب نیست. و باز هم متاسفانه باید بگم از خرید این کالا راضی نبودم. موفق باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/06
سلام آسیه جان.....ممنون که نظرتون رو برامون نوشتین اما همونطور که همیشه گفتیم ، کیفیت رابطه مستقیم با قیمت داره .عزیزم اگر محصولی که به دستتون رسیده مدنظرتون نیست تا 7 روز مهلت مرجوع کردن دارین .
مرضیه عباسی
1397/08/08
نمیشه بازم ازسن محصول بیارید☹
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/09
دوست عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net @

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید