محصولات پیشنهادی
متر لیزری SNDWAY
متر لیزری SNDWAY
متر لیزری SNDWAY
متر لیزری SNDWAY
متر لیزری SNDWAY
متر لیزری SNDWAY
متر لیزری SNDWAY
متر لیزری SNDWAY
متر لیزری SNDWAY
متر لیزری SNDWAY
متر لیزری SNDWAY
متر لیزری SNDWAY
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد هیجان انگیزی برای خانم ها و آقایان مهندسی که صبح تا شب اصلی ترین ابزار کارشون مترو محاصبات فاصله و حجم و ..... هست داره .

متر لیزری SNDWAY به شما امکان اندازه گیری طول ،عرض،ارتفاع ،  محاسبه حجم، شیب و ...... رو از راه دور و بدون سختی مترهای دستی و قدیمی میده .قابلیت های این متر لیزری بصورت جزئی در ویژگی ها دکر شده.

این دستگاه با دو عدد باتری نیم قلمی که در پکیج تعبیه شده ، این محصول دارای کاور چسبی و بند دستی هست و به خاطر داشتن پکیجینگ و متعلقاتش می تونه انتخاب خوبی برای هدیه به مهندسان ، معماران و .... باشه.

توجه داشته باشید در پیشنهادهای قبلی امروز همین متر لیزری رو با قیمت کمتری به شما پیشنهاد داده بودیم که در وافع تنها دلیل اختلاف قیمت اون نوسانات ارزی بوده و از لحاط کیفی و ظاهری هیچ تفاوتی با قبل نکرده .

صابر باقرپور
1397/03/03
لطفا تراز لیزری رو هم برای فروش بیارید.. بنظرم خیلی طلبه داره
متشکر از زحماتتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/05
دوست خوبم ......ممنون از لطفی که به گلدتگ دارین .عزیزم درخواستتون رو به تیم فروش انتقال میدم .امیدواریم این امکان برامون فراهم شه تا بتونیم محصول مدنظر شما دوست خوبمون رو هم بر روی سایت قرار بدیم .
قاسم برزگر
1397/03/01
چرا دوستانیکه خریدن نظرشون رو نمیذارن تا ببینیم چطوری بوده؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/02
دوست خوبم.......این محصول قبلا هم بر روی سایت قرار داشته .شما میتونی با سرچ کردن اون رو پیدا کنی و نظرات دوستانمون رو که در گذشته از این محصول استفاده کردن رو مطالعه کنی.
sasan mousavi
1397/03/04
سلام خدمت دوستان من این کالا رو قبلن خرید کردم بسیار کارامد البته برای کسانی که کاربرد دارن و دقت خوبی داره
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/05
سلام دوست خوبم......خوشحالیم که دقت و کارائی این محصول مورد تائیدت هست و از سفارش اون راضی هستی .عزیزم مرسی از همراهیت.
علی پ
1397/03/08
من خریدم
از کاراییش و قیمتش کاملا راضیم
ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/09
علی جان......از اینکه این محصول براتون کارائی داشته و اون رو آفر خوبی میدونی ،خیلی خوشحالیم.دوست خوبم مرسی که نظرت رو بهمون گفتی.
قاسم برزگر
1397/04/12
من دوتا از این متر خریدم یکی برای خودم و یکی هم همکارم که اتفاقا خیلی هم لازمم بود اما متاسفانه متر من تراز لوبیاییش کار نمیکرد و مایع داخل تراز خالی بود و وقتی من زنگ زدم گفتن که ارسال کن برامون یکی دیگه بهت بدیم اما بعد ارسال که زنگ زدم گفتن تموم شده و پولمو برگردوندن.
با اینکه من خیلی حساب کردو بودم روش اما خیلی ضعیف عمل کردن و راستش رو بگم ناراحت شدم و برا خرید دوباره از این سایت میل چندانی ندارم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/13
جناب برزگر این گلدتگ تا اتمام موجودی فروش رفته بوده و متاسفانه امکان تعویض کالای خراب نبوده. با ارزش پوزش بابت مشکل به وجود اومده ولی اکثر گلدتگ ها در تایمک کوتاهی تمامی موجودیشون یه فروش میرن. این کالا با توجه به اینکه مورد شما تنها مورد خرابیش بوده و درصد خرابی خیلی خیلی کمی خرابی داره و قیمت بالایی هم داره تا دونه آخرش به فروش رفته.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید