محصولات پیشنهادی
ماشین تریلی بارکش
ماشین تریلی بارکش
ماشین تریلی بارکش
ماشین تریلی بارکش
ماشین تریلی بارکش
ماشین تریلی بارکش
ماشین تریلی بارکش
ماشین تریلی بارکش
ماشین تریلی بارکش
توضیحات

گلدتگ امروز ماشین تریلی بارکش رو به شما دوستان پیشنهاد میده که در دو مدل مختلف police و S.H ارائه شده است .

جنس هر دو مدل از تریلی ها از پلاستیک می باشد و قابل استفاده برای سنین +3 هستن .

تریلی مدل police دارای چهار ماشین کوچک پلیس با ابعاد 8.5x2x4cm روی خودش هست و مدل SH هم یک ماشین بزرگ با ابعاد 19x5x7.5cm روی خودش داره که این ماشین ها به راحتی قابل جدا شدن از تریلی هستن و میتونن ساعت ها کودک شما رو سرگرم کنند .

 

 

مژده فیاضی
1397/02/05
سلام. لطفا سفارش تریلی من رو کنسل کنید و تنها دئودورانت رو برام ارسال کنید. ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/06
سلام مژده جان......بنا بر درخواست خود شما سفارش تریلی کنسل شد، و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.عزیزم در روش جدید ارسال ،خودتون باید درخواست ارسال رو بزنین. لطفا کدپستی رو در قسمت آدرستون اضافه کنین و بعد هزینه پست (پست پیشتاز 8000 تومان و پست چاپار 10.500 تومان ) رو در حساب کاربریتون شارژ کنین.در پرو فایلتون،کنار اسمتون (بالا سمت چپ)بر روی فلش کوچیک کلیک کرده و گزینه درخواست ارسال سفارشات رو بزنین .موجودی و یا عدم موجودی کالاها و نوع پست رو به شما نشون داده میشه .نوع پستتون رو انتخاب کرده و بعد گزینه درخواست ارسال بسته پستی رو بزنین تا کالاها براتون ارسال شه.دوست خوبم اگر بازهم با مشکل مواجه شدین لطفا با پشتیبانی تماس بگیرین تا همکارانمون شما رو راهنمائی کنن.
ایمان نذری
1397/02/08
متاسفانه برای بار چندم است که کیفیت جنس انقدر پایین است...چندمورد قبلا اسباب بازی هم خریده بودم از جمله قطار، کیفیت بسیار پایین بود.قیمت واقعی این جنس حتی 10 هزار تومن هم نیست.امیدوارم گلدتگ که ما اعتماد زیادی بهش داریم این رویه فروش جنس های بی کیفیت را با چندبرابر قیمت خاتمه دهد.تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/08
دوست خوبم ......این محصول به جز خودش، یک ماشین هم اضافه روش داره. ما هیچوقت به خاطر یک گلدتگ کاربرمون رو از خودمون ناراضی نمیکنیم. ایمان جان کیفیت نسبی هست و رابطه مستقیم با قیمت محصول داره ولی ممنون میشیم اگر جائی مانند این محصول رو با این قیمت دیدین به ما اعلام کنین ،چون همونطور که در سایت درج شده تضمبن بهترین قیمت رو داریم میدیم و همیشه از کاربرای عزیزمون خواستیم قبل از خرید از ما حتما استعلام قیمت بگیرن که خرید مطمئنتری داشته باشن .در مورد ارزش واقعی کالا هم با یک سرچ کوچیک تو اینترنت میتونین قیمت کالاهای مشابه این محصول رو ببینین.
ایمان نذری
1397/02/09
تضمین بهترین قیمت که شامل بعضی کالاها واقعا نمیشه وقتی ما بدون واسطه خرید میکنیم انتظار داریم قیمت از مغازه دار که کلی واسطه داره بیشتر نشه.برای نمونه عروسک مرد عنکبوتی را 9800 خریدم از شما عین عین همین عروسک را الانم هست 6500 تومن در مغازه سر کوجه ام......یک مغازه اسباب بازی فروشی است...
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/09
ایمان عزیز......با توجه به متغیر بودن قیمتها (بازار) ممکنه فروشگاهی خرید قبلشون بوده و یا تعداد محدودی داشته باشن و یا به هر دلیلی بخوان کالاشون رو با قیمت پائینتر بفروشن .دوست خوبم ما محصولات رو به روز دریافت میکنیم و با قیمت روز هم باهامون حساب میشه .موردهای این چنینی ممکنه باشه ولی این رو هم باید در نظر بگیرین که آیا به تعداد موجودی دارن که به ما بدن تا بر روی سایت قرار بدیم یا چند عدد محدود دارن که از قبل براشون مونده .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید