محصولات پیشنهادی
شارژر وایرلس
شارژر وایرلس
شارژر وایرلس
شارژر وایرلس
شارژر وایرلس
شارژر وایرلس
شارژر وایرلس
شارژر وایرلس
شارژر وایرلس
توضیحات

کابل‌های به هم تنیده شده و تخت برای شارژ دستگاه‌های هوشمند در حال منسوخ شدن بوده و جای خود را به شارژرهای بی‌سیم می‌دهند. شارژرهای بی‌سیم، کار را برای ما ساده کرده‌اند. کار با این شارژرها، آسان‌تر و سریع‌تر است و جایگزین خوبی برای شارژرهای باسیم هستند

بهمین خاطر گلدتگ امروز هم سری جدید شارژر وایرلس رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که فناوری ساخت آن‌ها به گونه‌ای است که داخل برد آن‌ها یک مدار سیم‌پیچ القایی وجود داره و وقتی این دو مدار القایی در تماس با یکدیگر قرار می‌گیرند، انتقال انرژی یا همان فرآیند شارژ شدن دستگاه صورت می‌گیره.

برای استفاده از این محصول کافی است قسمت USB کابل آن را به منبع تغذیه‌ای با شدت جریان 2 آمپر ، متصل کرده و طرف microUSB آن را به شارژر بی‌سیم  وصل کنید ، سپس دستگاه هوشمند خود را که با استاندارد Qi سازگار است، روی آن قرار دهید

قبلا هم شارژر وایرلس Compatible رو به شما معرفی کردیم و استقبال خوبی ازش شد ، امتیاز اون در مقایسه با مدل پیشنهادی قبلی ، طراحی مدرن و امروزی این محصوله که ظاهر چشم گیرتری رو ایجاد کرده.

امتیاز اصلی نمونه جدید داشتن کیت(بهمراه شارژر وایرلس)هست و دوستانی که امکان استفاده از این شارژر رو توسط گوشی هاشون ندارند با نصب این کیت بر روی گوشی،قابلیت استفاده از این شارژر وایرلس رو خواهند داشت.(توجه داشته باشید که این محصول قابل استفاده با گوشی های آیفون نیست)

kambiz yousefi
1397/01/06
سلام سال نو مبارک
میخواستم‌ بدونم فست شارژ هست یا خیر
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/07
سلام دوست خوبم .......سال نو بر شما هم مبارک باشه.عزیزم این محصول فست شارژ نیست ،در غیر اینصورت حتما در ویژگیها و توضیحات به اون اشاره میکردیم.
امین واحدی
1397/01/06
سلام، گلکسیs7 رو ساپورت میکنه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/07
سلام امین جان......همونطور که در ویژگیها و توضیحات این گلدتگ درج شده ، این شارژر با کلیه محصولاتی که استاندارد Qi را پشتیبانی می کنند سازگاری داره و امتیاز اصلی اون داشتن کیت(بهمراه شارژر وایرلس)هست و دوستانی که امکان استفاده از این شارژر رو توسط گوشی هاشون ندارند با نصب این کیت بر روی گوشی،قابلیت استفاده از این شارژر وایرلس رو خواهند داشت.
منصور پورعلی
1397/01/07
کامبیز یوسفی : دوست عزیز فست شارژ بودن ربطی به این پد نداره بستگی به دوشاخه شارژر یا همون کله گی شارژر داره این وسیله فقط جریان الکتریکی که بهش داده میشه رو به شکل دایره ای و الکترو مغناطیسی تبدیل میکنه و از خودش عبور میده
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/08
منصور عزیز.....چقدر خوب که به کامنتهای دوستان توجه داری و ممنون که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی.
هستی صالحی
1397/01/08
سلام وخسته نباشید سال نومبارک خواستم بدونم این همان کار پاوربانک رو انجام میده من توضیحات راخوندم ولی دقیق متوجه نشدم که چیزی شبیه پاور بانک هست؟؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/08
سلام دوست خوبم......سال نو شما مبارک .عزیزم این محصول شارژر هست و کار پاوربانک رو انجام نمیده.
م. ملاباقری
1397/01/18
سلام
ایا تمام گوشی ها مثل هواوی رو پشتیبانی میکه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/19
سلام دوست عزیز......همونطور که در ویژگیها و توضیحات این گلدتگ درج شده ، این شارژر با کلیه محصولاتی که استاندارد Qi را پشتیبانی می کنند سازگاری داره و امتیاز اصلی اون داشتن کیت(بهمراه شارژر وایرلس)هست و دوستانی که امکان استفاده از این شارژر رو توسط گوشی هاشون ندارند با نصب این کیت بر روی گوشی،قابلیت استفاده از این شارژر وایرلس رو خواهند داشت.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید