محصولات پیشنهادی
دستگاه میکرودرم خانگی
دستگاه میکرودرم خانگی
دستگاه میکرودرم خانگی
دستگاه میکرودرم خانگی
دستگاه میکرودرم خانگی
دستگاه میکرودرم خانگی
دستگاه میکرودرم خانگی
دستگاه میکرودرم خانگی
دستگاه میکرودرم خانگی
توضیحات

وجود جوش های سر سیاه و چربی های جمع شده بر روی سطح و یا زیر پوست که در صورت عدم رسیدگی موجب توروم و جوش زدن میشن طراوت و شفافیت صورت رو از بین میبره ، گلدتگ امروز دستگاه میکرودرم خانگی رو به شما دوستان معرفی میکنه که دستگاهی کاربردی برای بیرون کشیدن جوش‌های سر سیاه و ... هستش .

این دستگاه دارای قابلیت مکندگی است و  چهار سری مختلف داره ، که بواسطه عملکرد مکندگی دستگاه ، پوست های مرده روی سطح پوست رو از بین میبره و موجب افزایش جریان خون شده که نتیجه اون شفاف شدن، تحریک فیبروبلاست و افزایش قوام پوست هستش .

علاوه بر این از این دستگاه میتونین برای خارج کردن خون آبه های پس از عمل دماغ نیز استفاده کنید .

دوستان توجه داشته باشین که اطلاعات درج شده طبق اطلاعات فروشگاه های معتبر هست و تیم فروش گلدتگ این محصول رو تست نکرده و باتوجه به بهداشتی بودن کالا امکان استرداد اون درصورت مصرف وجود نخواهد داشت . 

عطیه زالی
1396/12/13
لطفا کسایی ک خریدن بیان بگن چطور بوده
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/14
عطیه جان......کامنتتون رو تائید میکنم تا دوستانی که این محصول رو تهیه کردن نظرشون رو برامون بنویسن البته همونطور که میدونین در روزهای اول تایم این گلدتگ هستیم و ممکنه کمی طول بکشه تا کاربرای عزیزمون سفارششون رو تحویل بگیرن.
kami sadeghi
1396/12/22
سلام من امروز این کالا بدستم رسید ‌استفاده کردم واقعا محشره تمام جوشای زیر پوستی رو در آورد ویک لایه دوستم بر میداره انگار ساکشن میکنه اگه قبل از استفاده صورت بخور بدید پاکسازیش عمیق تر میشه فقط خدا کنه زود خراب نشه مکشش هم عالیه سه تا سرعت داره من روی دومی گذاشتم دستگاه عالیه واقعا ممنونم از تیم گلدتک
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/22
سلام دوست خوبم......خوشحالیم که تجربه خوبی رو با این محصول داشتین و مرسی از شما که این تجربه رو با ما و کاربرای عزیزمون درمیون گذاشتین . مطمئنا به انتخاب دوستهای خوبمون خیلی کمک میکنه .
atefeh ziari
1396/12/24
سلام من امروز به دستم رسيد واقعا انتظارشو نداشتم انقدر حوب كار كنه، من پوستم چرب هست، كاملا چربى پوستمو بيرون كشيد، واقعا عاليه پيشنهاد ميكنم براى دفترچه هم كافيه يه كس بگيزين و با گوگل ترجه اش كنيد
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/26
سلام عاطفه جان......چقدر عالی که این محصول کارائی لازم رو براتون داشته و تجربه خوبی رو از استفاده اون داشتی .عزیزم ممنون که ما رو فراموش نکردی و نظرت رو برامون نوشتی .
سعيده ابراهيمي
1396/12/14
سلام: لطفا دوستاني كه از اين دستگاه استفاده كردن نظرشون بگن. كه اصلا كارايي داره
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/14
سلام سعیده جان......این محصول تازه بر روی سایت قرار گرفته و کمی زمان میبره تا دوستامون سفارششون رو تحویل بگیرن .خوشحال میشیم که بعد از استفاده نظرشون رو با ما درمیون بزارن.
زهرا ذوالفقاری
1396/12/14
سلام ، لطفا بفرماييد دستگاه اورجينال است يا هاي كپي ؟ ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/14
سلام دوست خوبم ......Blackhead Vacuum اسم محصول هست و مارک درج شده بر روی جعبه محصول هم برند خاص و معروفی نیست که اصل یا های کپی داشته باشه .
نگار ظهری
1396/12/14
با سلام
هرسال این مواقع افر های خوبی برای ادکلن های مختلف داشتید
امسال قرار نیست چنین افری داشته باشید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/15
سلام نگار جان.......عزیزم در تلاش هستیم بتونیم محصولات مدنظر شما عزیزان رو بر روی سایت قرار بدیم.
حمیدرضا بنی جانی
1396/12/14
سلام
۵۹ نفر خریداری کردن هنوز نمیتونن ی نظر بدن ک آیا ما هم بخریم یا نه ؟؟؟
ممنون میشم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/15
سلام دوست خوبم ......همونطور که میدونین در روزهای اول تایم این گلدتگ هستیم .ممنون میشم کمی صبوری کنین چون کمی زمان میبره تا دوستانی که این محصول رو خرید کردن سفارششون رو تحویل بگیرن ونظرشون رو برامون بنویسن .
هلینا سیفی
1396/12/15
سلام . من همین دستگاه رو از سایت دیگه ای خریدم . باید بگم به صورت مجانی هم گرون هست . به هیچ کاری نمیاد . سری های اون به قدری نرم هست که عملا انگار داری با انگشت صورت رو ماساژ می دی . مکش خفیفی هم داره که عملا تفاوت زیادی با میکرودرم بیرون داره و روشور توی حموم اثرش خیلی بیشتر از این دستگاه هست . سری های اون تو عکس زبر و فلزی به نظر میاد اما از پنبه نرم تر هست.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/15
سلام دوست خوبم ......باید به این نکته توجه داشته باشین که میکرودرم خانگی با میکرودرمی که در کلینیکها مورد استفاده قرار میگره فرق داره. عزیزم بعد از اینکه این محصول بر روی سایت قرار گرفت همکاران خودمون تهیه کردن و تست شد .قدرت مکش خیلی خوبی داره مخصوصا برای جوشهای سرسیاه روی بینی .البته سطح انتظارات متفاوت هست و اینکه این محصول نمونه مشابه هم زیاد داره .مطمئن هستین که عین این کالا رو تهیه و استفاده کردین .ولی بهر حال ممنونیم که وقت گذاشتین و نظرتون رو برای ما ثبت کردین.
هلینا سیفی
1396/12/16
سلام . ممنونم کامنت بنده رو تایید فرمودید . حقیقتیک در صد هم احتمال تایید شدنش رو نمی دادم . بعد از خوندن نوشتار شما دوباره از بالای کمد در آوردم و بررسی کردم . ظاهرا تفاوت هایی با دستگاه شما داره . بنده از سایت .... تهیه کردم و مشکل اصلی اون سگک بسیار نرمش هست که انتظار من رو از سابیدن معقول پوست صورت برآورده نکرد . مکش اون اگر چه در حد سیستم های بیرون نیست اما در حد یک وسیله شخصی خانگی قابل قبول هست . اگر بتونم سگک سریش رو از جای دیگه تهیه کنم که زیرتر باشه برام قابل استفاده هستش . مجدد از تایید کامنت سپاسگزاری می کنم .
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/16
سلام هلینا جان......تمام کامنتها در گلدتگ تائید و بهشون جواب داده میشه به غیر از نظرات تکراری و یا سوالاتی که محتوای یکسانی دارن و در کامنتهای قبلی به اونها پاسخ داده شده.ممنون از شما دوست خوبم که ما رو همراهی میکنی .
مريم حقيقي
1396/12/16
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کارکنان خوب و کوشای سایت عالی گلدتگ من بخاطر اعتمادم به گلدتگ این کالا رو خریدم و پیشمومنم نشدم الان کالا رو تحویل گرفتم و در اولین استفاده عالی بود من طرز استفاده اش رو توی یوتیوب دیده بودم ولی تا حالا از نزدیک ندیده بودم بعد از تستی که کردم متوجه شدم که این دستگاه خیلی قویه سری های دستگاه خیلی سفته و در اولین استفاده با درجه بالا کل جوشهای سرسیاه و لایه های چربی زیر پوست بینی به طور کامل کشید بیرون به طوری که لایه چربی و آبکی توی حفره اش جمع شده بود الان بینی ام از اون حالت پرز دار در آمده و کاملاً نرم شده تنها مشکلی که داره اینه که راهنماش به زبان چینی هستش البته بقل هر قسمتش عکس داره که درکش رو بهتر میکنه و چند سری داره که من متوجه نشدم برای چیه داخل دستگاه چند حفره و چیزی شبیه به واشر به عنوان زاپاس داره سرش در میاد و قابل تمیز کردنه جهت اطلاع دوستان من از سر عادی اش با درجه بالاش استفاده کردم و طبق ویدئویی که توی یوتیوب دیدم این دستگاه رو فقط روی بینی و چانه و پیشانی که پوست چرب تری داره استفاده میکنند اگر از دوستان کسی میدونه که هر سری اش برای کدوم قسمت هستش لطفاً من رو راهنمایی کنه با تشکر از گلدتگ عزیز.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/17
سلام مریم جان......ممنون از لطفی که به مجموعه گلدتگ دارین.عزیزم از اینکه تونستیم در رابطه با این محصول نظرتون رو جلب کنیم بینهایت خوشحالیم .دوست خوبم توجه داشته باشین سریهای مختلف این محصول بنا بر نوع جوش شما و کارکردی هست که روی پوستتون داره .بازهم کامنتتون رو تائید میکنم تا کاربرای عزیزی که از این گلدتگ استفاده کردن نظراتشون رو ثبت و شما رو راهنمائی کنن.
نجما فراهانی
1396/12/26
سلام.لطفاتمدیدکنین
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/26
سلام دوست خوبم..... امیدوارم تامین کننده موجودیشو داشته باشه و شارژش کنه ،ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net @ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .
فاطمه جباری
1397/01/05
سلام ، میشه این گلدتک رو تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/06
سلام دوست خوبم ....لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه .
صدف ابراهیم نژاد
1397/02/30
سلام میشه لطفا این محصول رو تمدید کنین؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/30
سلام دوست خوبم ......در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
ساناز بن رضوی
1397/05/01
سلام
شارژ مجدد لطفا
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/02
سلام ساناز جان...در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
محدثه صداقت نژاد
1397/05/22
لطفا دوباره شارش كنيد
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/22
سلام محدثه عزیز درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
مینا فتحی
1397/08/23
درودبرشما لطفا شارژ کنید..... باسپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/23
سلام مینا عزیز درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید