محصولات پیشنهادی
باشگاه شخصی Mobile Gym
باشگاه شخصی Mobile Gym
باشگاه شخصی Mobile Gym
باشگاه شخصی Mobile Gym
باشگاه شخصی Mobile Gym
باشگاه شخصی Mobile Gym
باشگاه شخصی Mobile Gym
باشگاه شخصی Mobile Gym
باشگاه شخصی Mobile Gym
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد باشگاه شخصی رو برای اون دسته از عزیزانی داره که تصمیم دارن ورزش کنن و چربی هاشون رو از بین ببرن و یا عضله سازی کنن ولی وقت کافی برای صرف کردن در باشگاه ها و کلاس های تناسب اندام و یا حتی پیاده روی ساده رو هم ندارن .
گلدتگ امروز با استفاده از فن آوری EMS که در واقع تاثیر مستقیم سیگنال های الکتریکی بر روی ماهیچه ها هست می تونه قسمت های مختلف بدن شمارو بصورت موضعی ورزش بده و روش تاثیر بذاره.
 انجام 25 دقیقه تمرین با این دستگاه برابر با 1500 متر پیاده روی و نیم ساعت ورزش شکم یا شنا ست . شما حتی می تونید هنگام تماشای تلوریزیون ، در محل کار و یا حتی در مواقع استراحت از این دستگاه استفاده کنید.
ایجاد حالت های متفاوت ماساژ ، سوزن سوزن ، ضربه ای ، ترکیبی و .... می تونه روی بدن شما تاثیر بذاره و به شما کمک کنه تا در تایم هایی که حتی فکرشم نمی کردید که بتونید ورزش کنید ، عضلاتتون رو فعال کنید .
دوستان توجه داشته باشید به دلیل پلمپ بودن پدهای دستگاه و بهداشتی محسوب شدن این گلدتگ به هیچ عنوان امکان برگشت اون در صورت باز شدن پلمپ نیست. 

عرفان اصغری
1396/12/18
سلام و خسته نباشید خدمت تیم حرفه ای گلدتگ
امکانش هست توضیح بیشتری نسبت به نحوه ی استفاده(نیاز به ژل مخصوص ویا ....) ارایه بدید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/20
سلام عرفان جان......ممنون از لطفی که به مجموعه گلدتگ دارین.عزیزم این محصول به هیچ ژلی نیاز نداره و نحوه استفاده اون به این صورت هست که ، 4 مدل برنامه داره همراه با 10 لول سختی ،که تنظیم میکنین و ازش استفاده میکنین.البته باید به این نکته توجه داشته باشین که این محصول خیلی برای آب کردن چربی مناسب نیست و بیشتر برای فرم دادن به عضله هست.
محمدمهدی محمدی
1396/12/19
سلام
کی دوباره موودش میکنید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/19
سلام دوست خوبم..... امیدوارم تامین کننده موجودیشو داشته باشه و شارژش کنه ،ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net @ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .
روح الله کلاه کج
1396/12/21
سلام خسته نباشید
تمدید میشه؟
یا اینکه از فروشگاه های دیگه این محصول رو تهیه کنیم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/21
سلام دوست عزیزم......با توجه به استقبال خوب کاربران در تلاش هستیم تا مجدد این کالا رو بر روی سایت قرار بدیم ولی برای اینکه شرمنده شما نشیم زمان مشخصی رو نمیتونیم خدمتتون اعلام کنیم چون بستگی به موجودی تامین کننده داره .دوست خوبم ممنون میشیم درخواست تمدید رو بزنین تا در صورت شارژ شدن این محصول ایمیلش براتون ارسال شه .
محمد جواد جوادی
1397/11/20
اگر ممکنه پد یدک رو بیارید یا
چسب های دو طرفه مخصوصش رو بیارید یا اسمش رو بگید تا ما تهیه کنیم
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/11/21
دوست خوبم پیغامتون رو به تیم فروش انتقال دادم ،امیدوارم به زودی این پیشنهاد رو هم در گلدتگهامون داشته باشیم.
بهرام معماریان
1396/12/18
سلام توضیحاتتون خیلی گنگ هست اینمحصول ماله کجاست چه ضمانتی داره اگه این کارایی را نداشته با‌شه ماله کدوم کمپانی هست دفترچه راهنما دارد یا نه اگه یه کلیپ از طرز استفاده این کالا بذارید خیلی خوبه چون این کالانه اسم ورزشی که نداره وکسی هم شناخت نداره ازین کالا ومرجوعی هم نداره پس باید 20 یا 30 نفر توی این کالا یا برد وباخت بدن بداون وقت اگه حقیقت را بنویسن
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/20
سلام بهرام عزیز......این محصول تولید چین هست .کالاهائیکه ضمانت داشته باشن ما حتما در بخش ویژگیها درج میکنیم . این کالا هیچ ضمانت و گارانتی نداره .ما خودمون این محصول رو تست کردیم و به نظر ما کارائی خوبی داره ولی توجه داشته باشین که این نظر شخصی تیم فروش ما هست و همونطور که میدونین نظرات و انتظارات با هم متفاوته و برای همین هم اگر با این نوع از محصولات آشنائی کامل ندارین خرید اون رو اصلا بهتون پیشنهاد نمیکنیم.
محمد امیری
1396/12/18
با سلام، دستگاه شامل گارانتی نیست؟!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/19
سلام محمد عزیز.......این دستگاه گارانتی نداره ولی در صورت معیوب بودن دستگاه ،تا مدت 7 روز مهلت دارین که برای مرجوع کردنش با پشتیبانی تماس بگیرین.
علیرضا فراهانی
1396/12/19
از گلدتک ممنون میشم این کالا رو دوباره موجود کنن واقعا لازمه
مرسی
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/19
دوست خوبم ....لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه .
امیرحسین فلاح
1396/12/19
تمدید کنید لطفااااا
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/19
دوست عزیز.......لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net @
مرتضی پیری
1396/12/19
سلام وقت بخیر
سوال مگر نه اینکه کالایی برای فروش پس از تامین به تعداد و مقدار معیین در این سایت برای فروش گذاشته میشه و ما ودیگران آن کالا را خریداری میکنن و روز بعد تماس میگیرند که این کالا اصلا از ابتدا وجود نداشته و پولتان را به حسابتان برگردانند شما باشین په فکری میکنید؟ لطفا یک جواب یا اینکه در سایت اعلام بکنید که این کالا اشتباه شده .... برداشت من اینه که شاید فقط به من تماس گرفتین و کالا من را کنسل کردین و جایگزین .....
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/20
سلام مرتضی جان.....بابت ناراحتی پیش آمده از شما کاربر عزیز عذرخواهی میکنیم .متاسفانه تعداد این محصول اشتباه بر روی سایت باز شده بود به همین علت شرمنده یک سری از کاربرانمون شدیم و مجبور شدیم به ترتیب اولویت خرید دوستان ،سفارش این محصول رو کنسل کنیم ضمن اینکه در شرایط استفاده تمام گلدتگها درج شده که در صورت مشکل در تامین موجودی، سفارشات لغو و تمام مبلغ به حساب کاربری شما برگردانده میشود.باز هم از صبوری و همکاری شما ممنونیم و امیدواریم اگر قابل دونستین و باز هم از ما خرید کردین فرصتی باشه برای جبران و دلجوئی از شما دوست خوبم.
امید ف
1396/12/19
یه سوال پرسیدم در مورد تاثیر این از کسانی که استفاده کردن.حالا شما چرا تایید نمیکنید؟تموم شده باشه.شما بزار مردم نظرشون رو بدن
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/20
امید جان ......به دلیل تعداد بالای نظرات ،پاسخ دادن به اونها کمی زمان میبره . عزیزم این محصول تازه بر روی سایت قرار گرفته و هنوز برای دوستان ارسال نشده ولی کامنتتون رو تائید میکنم تا کاربران عزیزی که زودتر این محصول رو دریافت کردن نظرشون رو برامون بنویسن.
میلاد صدر
1396/12/19
سلام محبت کنید برای منو کنسل کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/20
سلام دوست خوبم ....بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد، و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
امیرحسین فلاح
1396/12/20
تمدید کنید لطفاااا 3تا می خواممم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/20
امیرحسین جان....... همونطور که میدونین ، معمولا اکثر گلدتگ ها به خاطر استقبال خوب دوستهامون همون روز یا ساعت های اول تموم میشن . امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه و شارژش کنه،شما میتونین با کانال تلگرام گلدتگ از پیشنهاد لحظه به لحظه ای اون ها با خبر شین goldtag_net @
عرفان اصغری
1396/12/20
تاثیری بر روی چربی سوزی نداره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/21
عرفان جان ......برای چربی سوزی بی تاثیر نیست ولی اصل کار این محصول به جای کالری سوزی Toning هست و بیشتر برای خط انداختن و فرم دادن به عضله استفاده میشه .
parham fattahi
1396/12/21
آیا پدهای دستگاه پس از چند بار استفاده ، غیر قابل استفاده میشن از نظر چسبندگی ؟ ... و باید مجدد پد هاشو تهیه کرد ؟ .. اگر بله از کجا باید تهیه کرد ؟ ... آیا وارد کننده به تعداد کافی پد هاشو داره ؟ ...
لطفا وارد کننده ی عزیز اگر کالا درجه 1 هست و تا الان گزارشی مبنی بر سوختگی و یا برق گرفتگی های موضعی و ... نداره ، مجدد شارژ کنید تا بخریم و استفاده کنیم .
تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/21
پرهام جان......تمام این دستگاهها به همین صورت هستن ولی اینکه از پدها چه مدت میشه استفاده کرد ،تا امتحان نشه مشخص نمیکنه .همکاران خودمون دارن استفاده میکنن بعد از حدود 10 بار استفاده هنوز داره کار میکنه ولی اطلاعی از اینکه چند بار کار میکنه نداریم .عزیزم پدها رو خودمون داریم میاریم .وارد کننده این سری از کالا رو برای نمونه آورده و در پارت بعدی به خاطر استقبال خوبی که از این محصول شده هم تعداد بیشتری دستگاه و هم پداضافه میاره .
امیرحسین فلاح
1396/12/21
سلام یک نفر کنسل کرده- من می خوام برای من اضافه کنید داخل سبدم هزینه پرداخت کنم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/21
سلام امیرحسین جان......در حال حاضر این کالا هیچ موجودی اضافه ای نداره و امکان باز کردن خریدش بر روی سایت رو نداریم .
عرفان اصغری
1396/12/21
الان به دستم رسید و همه چیز خوب و راضی کننده بود و از شما ممنونم فقط یه سوال این پدهاش حالت چسبندگیشون رو از دست نمیدن؟ اگر هم از دست دادن چیکار باید بکنیم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/21
عرفان جان......همه دستگاهها به این صورت هستن که از پدها تا مدتی میشه استفاده کرد و بعد باید اون رو تعویض کنین ولی اینکه تا چه مدت قابل استفاده هستن ، در طول استفاده مشخص میشه .دوست خوبم خودمون در صدد هستیم که پدهای این محصول رو برای استفاده کاربرای عزیزمون تامین کنیم .
فاطمه مهماندوستی
1396/12/21
واقعا ناراحت شدم بابت این قضیه که شما زنگ میزنید به ما میگید بارش به مشکل خورده و اصلا وجود نداره اونوقت اینجا میگید ما اشتباه کردیم و زیادی فروختیم متاسفم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/23
مجتبی جان...... قسمتی که کامنتها پیگیری میشه با بخش پشتیبانی گلدتگ متفاوت هست .برای کامنتها مستقیما به مدیر فروش مراجعه میکنم تا پیگیریهای لازم رو براتون انجام بدم . موردی که پیش آمده این هست که همکارانمون در قسمت فروش تعدادی رو بر روی سایت باز کرده بودن که اون تعداد اصلا موجود نبوده و به اشتباه بر روی سایت باز شده .عزیزم جمله ای که معمولا در بخش پشتیبانی ازش استفاده میشه این هست که میگن بارش به مشکل خورده یعنی به هر دلیل امکان تحویل این کالا رو نداریم . این توضیح کاملتری هست که من در کامنتها به شما دوستان خوبم میدم .
محمدمهدی محمدی
1396/12/23
سلام
تقریبا کی تمیدید میشه دوباره؟ واقعا نیاز دارم _ اگه زود تامین میشه که صبر کنم و اگه طول میکشه از جای دیگه تهیه کنم:-/
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/23
سلام محمدمهدی جان ......برای اینکه شرمنده شما عزیز نشیم نمیتونیم زمان مشخصی رو خدمتتون اعلام کنیم چون بستگی به موجودی تامین کننده داره . دوست خوبم ممنون میشیم درخواست تمدید رو بزنین تا در صورت شارژ شدن این محصول ایمیلش براتون ارسال شه و یا میتونین با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای تمدیدی باخبر شین goldtag_net @
علیرضا عرب
1397/01/13
سلام
منتظرباشیم، موجودمیشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/14
سلام علیرضا جان......تمدید یک کالا به تعداد درخواستها و تامین موجودی از سوی تامین کننده داره .عزیزم با توجه به استقبال خوب کاربران در تلاش هستیم تا مجدد این کالا رو بر روی سایت قرار بدیم ولی برای اینکه شرمنده شما نشیم زمان مشخصی رو نمیتونیم خدمتتون اعلام کنیم لطفا درخواست تمدید رو بزنین تا در صورت شارژ شدن ایمیلش براتون ارسال شه .
سعيده ابراهيمي
1397/01/18
باتشكر از گلدتك. لطفا دوستاني كه سري قبلي خريداري كردم تجربيات بگن.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/19
سعیده جان......ممنون از تو دوست خوبم که ما رو همراهی میکنی .عزیزم کامنتتون رو تائید میکنم تا دوستانیکه از این محصول استفاده کردن نظرشون رو برامون بنویسن.
عليرضا مساح
1397/01/18
سلام به تيم گلدتگ ببخشيد براي همه سايز اندازه ميشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/20
سلام آریا جان ......این محصول برای همه سایزها و قابل استفاده برای خانم ها و آقایان هست.
سعید رشیدان
1397/01/19
با سلام.. و خسته نباشین
یه سوال داشتم... من این آفر رو خریداری کردم اما اگه پدهاشو تامین میکنین.. چون قبلا هم گفته بودین میارین اما موجود نشد.
نهایتا این تعداد پد برای یکی دوماهه و بعدش بلااستفاده ست.. ممنون از راهنماییتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/20
سلام سعید جان......با توجه به وضعیت گمرک که ترخیص کالاها هر روز داره سختتر میشه ،نمیتونیم تایم دقیقی رو خدمتتون اعلام کنیم ولی پدها رو سفارش دادیم و در راه هست ،اما اگر زمانش براتون مهمه و به هوای پد اضافه دارین این محصول رو میگیرین بهتون پیشنهاد نمیکنیم که شرمنده شما دوست عزیزمون نشیم.
امیرحسین فلاح
1397/01/20
سلام.چه طوری باید استفاده کنم؟ دفترچه خوندم چیز خاصی ننوشته بود
چراغ ها روشن میشه اما هیچ کاری انجام نمیشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/21
سلام امیرحسین جان.....اول داخل دستگاه 2 تا باتری قرار میدین .بعد پلمپ پدها رو باز کرده روی ناحیه شکم و یا بازو که میخواین استفاده کنین میچسبونین .دکمه ON رو میزنین ،دستگاه شروع به کار میکنه .هر چقدر دکمه ON رو بزنین قدرتش بیشتر و فشاری که وارد میکنه بیشتر میشه و اگر دکمه OFF رو بزنین قدرتش کم میشه تا خاموش شه . این محصول کلا 3 تا دکمه داره .یکی برای روشن و زیاد کردن ،یکی برای کم کردن و خاموش کردن و یکی هم برای برنامه های دستگاه هست.
سعید رشیدان
1397/01/23
سلام.. با تشکر از شما من یه سری خرید داشتم اما میخاستم این گلدتگ رو کنسل کتین برام.. ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/23
سلام دوست خوبم ....بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد، و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
رضا شاوردی
1397/01/27
سلام...امواج برقو مستقیم ب عضله وارد میکنه یا با ضربه زدن تحریک میکنه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/27
سلام دوست خوبم .......همونطور که در ویژگیهای این محصول درج شده ، تاثیر مستقیم سیگنال های الکتریکی بر روی ماهیچه ها داره که دارای حالت های متفاوت : ماساژ ، سوزن سوزن ، ضربه ای ، ترکیبی و .... هست .
علیرضا فراهانی
1397/01/27
بررسی محصول بعد از 5 روز استفاده
برای اینکه نتیجه کار بیینیم و اینکه دستگاه جواب میدهد یا ن باید مدت زمان بیشتر صبر کرد.اما در کل دستگاه جالبی اما و اما برچسباش متاسفانه تو تهران اصلا موجود نیس و تنها دلخوشیم به اوردنش توسط خود گلدتک که ممنون میشم اگه بیارینش.
خرید دستگاه در صورت وجود پدهاش واقعا میارزه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/28
علیرضا جان......ممنون که وقت گذاشتی و نظرت رو با ما و کاربرای خوبمون درمیون گذاشتی . عزیزم در صدد این هستیم که به علت استقبال کاربران خوبمون از این محصول ،اقدامات لازم رو جهت قرار دادن پدهای این کالا بر روی سایت قرار بدیم.
امیرحسین فلاح
1397/02/29
قرار بود با کیفیت بهتر موجود کنید !!
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/29
سلام امیرحسین عزیز......از این محصول با کیفیت بهتر به دستمون رسیده و خیلی زود بر روی سایت قرار میگیره .
آرمان زمان پور
1399/01/31
سلام خسته نباشید اگه میشه پد ها و یا چسبش رو جداگانه بیارید چون هیچ جا نیست
0
گلدتگ
گلدتگ
1399/02/01
سلام دوست خوبم نظرتون رو به تیم فروش انتقال دادم ،امیدوارم به زودی این پیشنهاد رو هم در گلدتگ هامون داشته باشیم.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید