محصولات پیشنهادی
پکیج شمع وارمر Melody candle
پکیج شمع وارمر Melody candle
پکیج شمع وارمر Melody candle
پکیج شمع وارمر Melody candle
توضیحات

گلدتگ امروز پکیج شمع وارمر Melody candle رو به شما عزیزان پیشنهاد میده ، که شامل پکیج صد و پنجاه عددی می باشد .

شمع‌های وارمر، شمع‌های کوچکی هستند که سایز کوچکی دارند و حداقل فضا رو اشغال میکنن و همون‌طور هم که از اسم‌شون پیداست از این شمع‌ها معمولا به منظور گرم کردن استفاده میشه.

ویژگی اصلی شمع وارمر CBM مدت زمان سوختن بالا حدود 4 ساعته و فیتیله های اون به گونه ای طراحی شده که دارای شعله نسبتا بلندی هستند.

داشتن پارافین بدون بو ، دود و اشک هم ویژگی بعدی این محصوله که موجب شده این شمع ها برای عزیزانی که حساسیت به بو انواع اسانس ها دارن هم قابل استفاده باشه.

جنس بدنه این شمع ها از آلومینیوم تشکیل شده و در واقع وجه تمایز اون با سایر محصولات مشابه است که دارای بدنه فلزی هستند و در هنگام سوختن و قرار گرفتن در مقابل حرارت مواد مضر و اسیدی تولید میکنن.

از این گلدتگ میتونین برای گرم نگه داشتن قوری چای ، محتویات ظروف‌ سوفله‌خوری ، خورشت خوری ، اسانس سوز ها و ... که دارای جای وارمر هستند استفاده کرد.

و فقط هم کاربرد گرم نگه داشتن رو ندارن ، علاوه بر این میتونین ازشون در کنار وسایل تزئینی ، در زمان رفتن برق و ... هم استفاده کنید.

توجه داشته باشید که مطالب درج شده طبق اطلاعات پکیج کالا و مطالبی است که تامین کننده در اختیار ما قرار داده و این محصول توسط تیم فروش گلدتگ تست نشده است.

بهناز تشرفی
1397/01/21
شمع هاش خوبه؟ کسی استفاده کرده؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/21
بهناز عزیزم......کامنتتون رو تائید میکنم .ما هم خوشحال میشیم دوستانیکه از این گلدتگ استفاده کردن نظرشون رو برامون بنویسن.
مرجان امیدی
1397/01/25
سلام بر گلدتگ عزیز من اشتیاها دو سری شمع پنجاه تایی سفارش دادم اگر ممکنه یکی و برام کنسل کنین فقط یک بسته میخواستم
ممنون میشم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/26
سلام دوست خوبم ....بنا بر درخواست خود شما 1 پکیج از این سفارشتون کنسل شد، و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
مرضیه نوروزی
1397/04/07
سلام
لطفا صد تائی رو تمدید کنید
کاش از طریق پیامک اطلاع رسانی کنید
ایمیل طول میکشد تا مطلع بشیم????
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/09
سلام مرضیه جان...فعلا امکان اینکه از طریق پیامک با کاربرای عزیزمون در ارتباط باشیم نیست،مرسی که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی،اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net@ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی،و در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
حسین نریمانی
1397/04/08
من استفاده کردم ولی کیفیت سری قبلی ها بهتر از این بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/10
سلام حسین جان...این سری از ارسالی ها پارت دوم این کالا بوده امیدوارم بتونیم این محصول رو با کیفیت پارت اول در اختیار کاربرای عزیزمون قرار بدیم تا رضایت شما دوست عزیز رو جلب کنیم،ممنون که نظرتون رو با ما دوستای عزیزمون در میون گذاشتین،همچنان در تلاش هستیم برای جلب رضایت شما عزیزان.
مریم حنیفه
1397/04/13
سلام لطفا شارژ کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/13
دوست عزیز برای اطلاع از تمدید این گلدتگ از گزینه درخواست تمدید در زیر دکمه خرید در همین صفحه استفاده کنید.
زهرا صفری
1397/04/15
سلام لطفا شارژ کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/16
سلام زهرا جان...در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
elnaz valai
1397/05/29
نمیدونم چرا چیزی ک‌ نیاز دارمو نمیبینم بعد ک سرچ میکنم تموم شده.
ممنون میشم اگه بازم این گلدتگ رو تکرار کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/30
سلام الناز عزیز همونطور که میدونین ، معمولا اکثر گلدتگ ها به خاطر استقبال خوب دوستهامون همون روز یا ساعت های اول تموم میشن . امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه و شارژش کنه،شما میتونین با کانال تلگرام گلدتگ از پیشنهاد لحظه به لحظه ای اون ها با خبر بشین goldtag_net@
SAMIN YAZDANI
1399/06/25
سلام لطفا پکیج 100 تایی را شارژ کنید خلیی زود باشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1399/06/25
سلام دوست خوبم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید