محصولات پیشنهادی
برس برقی PTC Heating
برس برقی PTC Heating
برس برقی PTC Heating
برس برقی PTC Heating
برس برقی PTC Heating
برس برقی PTC Heating
برس برقی PTC Heating
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد برس برقی PTC Heating رو برای خانم ها  و حتی آقایان داره که به مدل 2in1 معروفه . علت این نام گذاری اینه که این برش اضافه بر صاف کردن موهای فر و حالت دار به دلیل تکنولوژی یونی باعث درخشندگی موهاتون میشه.

جنس کفی این برس سرامیکی هست و اصلی ترین امتیاز اون داشتن امکان تغییر درجه حرارت اون هست. نمایشگر LCD پشت برس باعث میشه تا براحتی دما روی شاخص فارنهایت و یا سانتی گراد تنظیم کنید و نسبت به کارایی که ازون انتظار دارید درجه حرارت رو بالا یا پایین ببرید.البته که خیلی ها هستن به سلامت موهاشون اهمیت مبدن و ترجیچ میدن وقت بیشتری صرف رسیدگی به موهاشون کنن تا اینکه کوتاهترین راه رو با میزان آسیب رسانی بیشتر انتخاب کنن که خب استفاد از درجه حرارت پایین این برس ها می تونه انتخاب خیلی خوبی برای اون دسته باشه .

این برس دارای پکیجینگ هست و می تونه انتخاب خیلی خوبی برای هدیه باشه.

فروزنده رسولی
1396/11/17
با سلام
لطفا اونهایی که خریدند نظر بدهند
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/17
سلام فروزنده عزیزم......کامنتتون رو تائید میکنم .ما هم خوشحال میشیم دوستانی که از این محصول استفاده کردن دیدگاهشون رو برامون ثبت کنن.
مریم محمدنژاد
1396/11/18
لطفا عزیزانی که خرید کردند و دارن استفاده میکنن نظر بدند که کارائیشو بدونم با توجه به اینکه شخصی هست و غیر قابل برگشت بگید ما بدونیم ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/18
مریم جان......ما هم خوشحال میشیم کاربرانی که از این کالا استفاده کردن نظرشون رو برامون بنویسن.البته چون در روزهای اول تایم این گلدتگ هستیم کمی طول میکشه تا دوستانمون سفارششون رو تحویل بگیرن.
مهتاب رضایی
1396/11/28
با سلام
من برس برقی خریداری کردم، معمولیه اگه شما فکر کنید که موهاتون خیلی صاف میشه به اینصورت نیست
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/28
سلام مهتاب جان.......ممنون از تو دوست عزیزم که بعد از استفاده از این محصول نظرت رو برامون ثبت کردی .
صدیقه کیایی
1396/12/01
عرض سلام و ادب و احترام خدمت تیم خوب گلدتگ.
تو توضیحات عکس (به زبان انگلیسی )نوشته سیم قابل تنظیم و چرخش ۳۶۰ درجه.برای من این اتفاق نمیفته.لطفا راهنماییم کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/02
سلام دوست خوبم......سیم این محصول قابل تنظیم و چرخش ۳۶۰ درجه نیست و ما هم در بخش ویژگیها و توضیحات مطلبی در این مورد ننوشتیم.
م ط
1396/12/11
چرا اتو.موهای دیگه نمیارید؟
من یه سوال دارم از دوستان من قبلا برس حرارتی 85 هزار تومانی جیمی رو خریدم (البته توی گلد تگ 39 تومنه) نسبتا راضی بودم ولی اونجوری که دلم مسخواد صاف نمیکنه من بین دو تا اتوی مو موندم کدومو انتخاب کنم یکی اتوی مو پرینسلی مدل pr120at یکی مدل pr114at
کدومشون برای موی مردا بهتر و راحت تر صاف میکنه( بازم میگم میخوام از برس حرارتی قبلی بهتر باشه ) میخوام هم لخت کنه و هم موها رو نسوزونه و برای مردا مناسب باشه لطفا جواب بدید عجله دارم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/12
دوست خوبم ......درخواستتون رو به تیم فروش انتقال میدم .امیدوارم به زودی بتونیم مدلهای بیشتری از این محصول رو بر روی سایت قرار بدیم .عزیزم کامنتتون رو تائید میکنم تا کاربرای خوبمون نظرشون رو برامون بنویسن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید