محصولات پیشنهادی
بادکنک فویلی  LOVE U
بادکنک فویلی  LOVE U
بادکنک فویلی  LOVE U
بادکنک فویلی  LOVE U
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد بادکنک فویلی LOVE U رو برای کاربران عزیز داره که فرم قلبی داره و می تونه ظاهر مهمونی هاتون رو رنگارنگ و جذاب کنه.

حتی ازون می تونید برای تزئین کادو ها و یا هدیه دادن به همراه دسته گل در مناسبت های خاص استفاده کنید.

چیزی که قبل از خرید این گلدتگ باید بدونید این هست که با خرید هر گلدتگ شما در واقع یک پکیج 5 عددی از این بادکنک هارو خریداری می کنید در واقع 4 عدد مدل خال خالی و یک عدد مدل LOVE U .

نکته بعدی اینه که این بادکنک ها چون دارای قفل خودکار محل باد شوندگی هستند که از خروج باد جلوگیری می کنه ، تا مدت طولانی باد رو داخل خودشون نگه میدارن البته در صورتیکه قفل دهانه رو به خوبی چسبونده باشید.

توجه داشته باشید که اصی ترین امتیاز این گلدتگ امکان باد شدن اون توسط گاز هلیوم هست که هم ظاهر بادکنک رو بهتر می کنه هم دوام بیشتری داره.

 

غزال -
1396/11/09
گلدتگ جون عالی بود . ممنونم از اینکه امروز به دستم رسوندید. 5 شنبه تولدمه ازش استفاده می کنم . خیلی قشنگن . بازم مرسییییییییی
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/09
غزاله جان.....بینهایت خوشحالیم سفارشی رو که دوست داری میتونی در بهترین روز زندگیت ازش استفاده کنی .عزیزم از طرف مجموعه گلدتگ تولدت رو پیشاپیش تبریک میگیم .دوست خوبم مرسی که هستی.
یلدا عباسی زاده
1396/11/26
لطفا تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/26
دوست خوبم..... امیدوارم تامین کننده موجودیشو داشته باشه و شارژش کنه ،ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net @ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید