محصولات پیشنهادی
خدمات ناخن در سالن سولی ناز
خدمات ناخن در سالن سولی ناز
خدمات ناخن در سالن سولی ناز
خدمات ناخن در سالن سولی ناز
خدمات ناخن در سالن سولی ناز
توضیحات

گلدتگ امروز خدمات ناخن در سالن سولی ناز رو به شما عزیزان معرفی می کنه که شامل ارائه خدمات متنوع کاشت ناخن ، کاشت دو شست پا ، ترمیم ناخن و لاک ساده بوده و تمامی خدمات توسط کادری مجرب و با استفاده از بهترین مواد با کیفیت بالا انجام می شود و این بار هم با این گلدتگ می تونید از تخفیف خیلی خوب استفاده کنید.

 

Zahra Shah mohamadi
1396/11/24
من استفاده کردم هم خودم هم دوستم خیلی راضی بودیم هم از مواد هم از سالن و خیلی برخورد خوبی داشتن خانمی که ناخن کار بودن ناخونامونم عالی شده ممنون?
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/24
دوست خوبم .....خوشحالیم که خدمات این مجموعه تونسته نظر شما رو به خوبی تامین کنه و از این پیشنهاد راضی هستین .عزیزم مرسی که وقت گذاشتی و نظرت رو بهمون گفتی.
مریم رضایی
1396/12/07
من استفاده کردم هم کارشون عالی بود هم برخوردشون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/07
مریم جان ......خوشحالیم که کار و برخورد پرسنل این مجموعه تونسته رضایتت رو جلب کنه . مرسی که هستین و نظرتون رو برامون مینویسین.
ندا رحیمی
1396/12/09
من استفاده کردم کارشونو با دقت بالایی انجام دادن عالی بود کارشون ظرافت تمیزی کیفیت کارشون فوق العاست. برخوردشون عالی حتما استفاده کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/10
ندا جان .....ممنون که تجربه خودت رو از خدمات این مجموعه با ما و دوستای خوبمون درمیون گذاشتی .مرسی که هستین و نظرتون رو بهمون میگین.
ال ر
1396/12/10
سلام گدتگ عزیز.من و خواهرم دیروز رفتیم به این آرایشگاه.واقعا برای ما خیلی جای تعجب داشت که با این تخفیف بالا و قیمت پایین انقدر سولی ناز عزیز واسه ما وقت گذاشتن و با ظرافت و کیفیت بینظیر رو ناخنامون کار کردن و نتیجه کار بسیار عالی بود وما واقعا راضی هستیم.همچنین برخوردشون واقعا حرف نداشت و بسیار گرم و خوشرو بدن.ممنونم بخاطر این تخفیف عالی.ای کاش همیشه کسانی که ما مراجعه میکنیم بهشون و از بن تخفیف خدماتشون استفاده میکنیم ،برخورد و کارشون به همین شکل باشه.سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/12
سلام دوست خوبم .......چقدر عالی که ظرافت و کیفیت کارشون مورد پسندتون قرار گرفته و از نوع برخوردشون رضایت داشتین .عزیزم مرسی که ما رو همراهی میکنین و دیدگاهتون رو با ما و کاربرای خوبمون درمیون گذاشتین تا با اطمینان بیشتری از این گلدتگ استفاده کنن.
نسیم ملکی
1396/12/17
سلام
من استفاده کردم از پکیج خیلی راضی بودم ،نظافت،ارامش، مواد عالی،و برخورد منحصر بفرد
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/19
سلام نسیم جان.......چقدر عالی که این پیشنهاد رو دوست داشتی و از نوع خدمات ، رفتار و برخوردشون راضی بودی و مرسی که با ثبت نظرت به دوستهای دیگمون کمک میکنی تا با اطمینان بیشتری گلدتگشون رو خریداری کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید