محصولات پیشنهادی
ترازوی هوشمند Remax
ترازوی هوشمند Remax
ترازوی هوشمند Remax
توضیحات

گلدتگ امروز یک محصول عالی و ۱۰۰٪ اصلی و اورجینال جدید از برند شناخته شده REMAX رو به شما دوستان معرفی میکنهکه قبلا مشابه این ترازو هوشمند xiaomi رو به شما دوستان معرفی کرده بودیم که بخاطر محدودیت تعداد خیلی سریع موجودیش به اتمام رسید، تفاوت این مدل با نمونه mi امکانات بیشتر و قیمت بهتر هستش، چون علاوه بر اینکه وزن رو نشون میده و به اسمارت فون وصل میشه میزان چربی ، ماهیچه ، استخوان ، آب بدن و ... رو نشون میده و این اطلاعات میتونه خیلی مفید باشه برای کسانی که رژیم هستند،حرفه ای ورزش میکنند، حامله هستند و یا داشتن اطلاعات براشون جالبه و ....

تقریبا این دستگاه کار دستگاه های آنالیز بدن در مراکز پزشکی و باشگاه ها رو انجام میده با این تفاوت که ریمکس تونسته این تکنولوژی با قیمت فوق العاده پایینی عرضه کنه.

قیمت قبل از تخفیف ما از فروشگاه های فیزیکی در مرکز شهر گرفته شده.

امتیاز ترازو mi در مقایسه با این مدل، سایز بزرگتر و طراحی زیباتر بودش که البته سلیقه ای هستش و این مدل با این قیمت و امکانات به نظر ما فوق العاده هستش.

ميعاد گنجي
1396/10/24
درود
ببخشيد، بيشينه ي سنگيني كه اين دستگاه نمايش مي دهد چقدر است؟(حداكثر وزن)
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/25
سلام میعاد عزیز......همونطور که در ویژگیها ذکر شده ،حداقل و حداکثر وزن تقریبی قابل اندازه گیری: 180 - 3 کیلوگرم هست .دوست خوبم ممنون میشم قبل از سفارش کالاها بخش ویژگیها و توضیحات مربوط به هر کالا رو مطالعه کنین.
محمد خیاطی
1396/10/24
سلام
آیا این مدل همانند همان ترازویی است که قبلا چند وقت پیش ارائه کرده بودین، هست؟
لطفا کسانی که این محصول رو خرید کردند، نظرشون رو اعلام بکنن.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/25
سلام محمد عزیز......بله ،این ترازو همانند مدل قبلی هست که بر روی سایت قرار داشت .دوست خوبم کامنتتون رو تائید میکنم تا کاربران عزیزی که از این محصول استفاده کردن نظرشون رو برامون بنویسن.
خانم پریسائی
1396/10/25
من سری پیش از این خریدم
سایزش از کف دوتا پا کوچیک تره و نمیشه روش ایستاد درست.
اما کیفیتش خوبه و زیبا هم هست.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/25
دوست خوبم ....چقدر عالی که کیفیت و زیبائی این محصول رو دوست داشتی . عزیزم ممنون که وقت گذاشتی و نظرت رو برامون ثبت کردی.
احمد مقدم
1396/10/28
با سلام جهت راه اندازی ترازو اطلاعات میخواستم با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/30
سلام دوست خوبم .....از روی جعبه محصول (کیو آر کد ) رو اسکن کنین ، اپلیکیشن رو نصب کرده و ترازو رو روشن کنین.
معصومه زنگانه
1396/11/13
سلام خدمت تیم خوب گلدتگ و دوستانی که خواسته بودن کارارایی این محصول رو بدونن. من چند ماه قبل این محصول رو از گلدتگ خریداری کردم و خیلی ازش راضیم. سایز خود ترازو از کف پا کوچیکتره اما خوب نه مشکلی در میزان وزن داره نه اینکه وایسادن روش مشکل داره به نظرم خیلی شیک و زیبا و ساده است. وقتی اپلیکیشنش رو هم نصب کنید خیلی راحت به گوشیتون وصل میشه و می تونید اطلاعات دقیق تری از وضعیت بدنی خودتون رو مشاهده کنید. اسم نرم افزارش هم fitbrick هست. و می تونید هر ماه وضعیت خودتون و افرادی رو که توش ثبت کردین رو نسبت به ماه قبل بسنجین. امیدوارم توضیحاتم بدرد دوستان بخوره. با تشکر از تیم خوب گلدتگ که همیشه کالاهای خوبی رو به مشتری معرفی می کنند.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/14
سلام معصومه جان.......ممنون که وقت گذاشتی و تجربه استفاده از این محصول رو با ما و دوستای خوبمون درمیون گذاشتی .عزیزم از اینکه ما رو همراهی میکنین حس خوبی داریم .مرسی که هستین.
لیلا جزلانی
1396/11/19
امروز به دستم رسید.
بسیار عالیه.
اپلیکیشنش را هم به سادگی نصب کردم و با بلوتوث با ترازو ارتباط برقرار کرد..
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/21
دوست خوبم ......اینکه این محصول رو عالی میدونی ما رو خیلی خوشحال میکنه .عزیزم مرسی که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی.
Mrs. Emami
1396/12/20
سلام گلدتگ جان. امکانش هست تمدید کنید این کالارو؟ من یکی خریدم یکی دیگه هم میخوام. ممنون میشم چون واقعا عالیه و قیمتش عالیتر...
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/20
سلام دوست خوبم...... خيلي خوشحالیم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته و از آفر اون راضی هستین.عزیزم درصورتي که مايل به تمديد محصول هستي ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد به ما اطلاع بدي .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید