محصولات پیشنهادی
خدمات رنگ و مش پرنسس
توضیحات

گلدتگ امروز خدمات رنگ و مش پرنسس رو به شما عزیزان معرفی می کنه که شامل ارائه خدمات رنگ مو ، رنگ ریشه ، دکلره ، مش فویلی و دکوپاژ برای انواع موهای کوتاه ، متوسط و بلنده و تمامی خدمات با استفاده از بهترین مواد و کیفیت بالا انجام می شود.

سمیرا خوش بخت
1396/10/29
سلام. ببخشید یه سوال؟
الان من برای رنگ مو فقط باید یک عدد یعنی ۳۴۰۰ تومان پرداخت کنم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/30
سلام سمیرا جان ......لطفا دکمه خرید رو بزنید .کارها همراه با قیمتها به تفکیک درج شده .
شکیبا نظیریان
1396/12/19
سلام گلدتگ عزيز ممنون از اين آفر خوبتون من از دكلره اين مجموعه استفاده كردم بسيار عالي بودو من خيلي خيلي از كارشون راضي بودم و دقيقا رنگي كه ميخواستمو برام دراوردن و سميرا جون و همكاراش بخورد بسيار عالي داشتن و من از خدمات ديگه مجموعه استفاده كردم و قيمت خيلي مناسبي داشت ممنونم از خدمات خوبتون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/19
سلام شکیبا جان......بینهایت خوشحالیم که خدمات این مجموعه تونسته به خوبی نظرتون رو تامین کنه و از کار و نحوه برخورد پرسنل راضی بودین .عزیزم مرسی که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی .
لیلا خیری
1396/12/26
سلام من از این آفر استفاده کردم خیلیییییییییییییییی کارشون افتضاح بود موهامو سوزوند و رنگی ک میخواستم رو هم در نیاورد اومدم خونه خودم دوباره رنگ کردم از پولی ک اضافه گرفت هم واقعا راضی نبودم ک دادم موهام در اصل پوسیده
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/26
سلام لیلا جان ......متاسفیم که راضی نبودین .عزیزم ما فقط مجموعه ها رو معرفی میکنیم تا در صورت داشتن رضایت باز هم از خدمات اون مرکز استفاده کنین .دوست خوبم ممنون میشیم بابت هزینه اضافی که پرداخت کردین بیشتر توضیح بدین تا بتونیم براتون پیگیری کنیم .
شیدا ک
1396/12/27
سلام
من امروز از خدمات رنگ این مجموعه استفاده کردم و راضی بودم و موهامو قشنگ در آورد و همچنین از خدمات ابرو این مجموعه هم استفاده کردم که به اندازه رنگ مو راضی نبودم!
با تشکر از تیم خوب گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/27
سلام شیدا جان......خدماتی که ما با این مجموعه قرارداد داریم برای مو هست و این تخفیف شامل خدمات ابرو نمیشه و خوشحالیم که از رنگ موئی که براتون انجام دادن راضی بودین .
لیلا خیری
1396/12/27
گفتند برای دکلره کردن باید ی موادی بزنیم ک نسوزونه موادش اولاپلکس ک از من 70 تومان پول اضافه بابت این کار گرفت ک اصلا نزده بود اگر میزد ک اینجوری نمیپوسیدموهام 3 بار موی منو دکلره زد و کاملا سوخت موهام الان دسته ای میریزه خیلی کارشون بد بود اصلا نگاه نمیکرد ب مو ببینه اوکی هست یا ن من از ساعت 1:30 بعد از ظهر رفتم تا 11 شب رنگ مو هم ک اصلا نگو جلو موهام بنفش شده بود دوباره اومدم خونه رنگ کردم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/28
لیلا جان.....در مورد مبلغ اضافه ،طبق گفته خودتون قبل از شروع کار با شما مشورت کردن و با رضایت خودتون اینکار انجام شده .عزیزم ممنون میشیم برای دریافت خدمات اضافه اگر تمایلی نداشتین قبل از شروع کار بهشون اعلام کنین.در مورد زمانش هم همونطور که خودتون میدونین کار رنگ و دکلره تایم زیادی رو میبره ولی باز هم متاسفیم که تجربه خوبی رو از این مجموعه نداشتین.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید