محصولات پیشنهادی
ریمل مژه Beyu
ریمل مژه Beyu
ریمل مژه Beyu
ریمل مژه Beyu
ریمل مژه Beyu
ریمل مژه Beyu
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد ریمل مژه Beyu رو برای خانم های عزیز داره که اصلی ترین امتیاز اون 100% اصلی و اورجینال بودن هست که مخصوصا در رابطه با لوازم آرایش که رابطه مستقیمی با اجزا صورت شما داره ، بسیار حائذ اهمیت هست.

در رابطه با معرفی این برند باید بگیم که برند آرایشی بیو قسمتی از زیر مجموعه آرایشی آرت دکو است. و در سال 1999 توسط شخصی به نام Helmut Baurecht تاسیس شده.

شعار تبلیغاتی این برند اینطور تعریف شده: " برندی که شور و اشتیاق دارد" 
 این برند با کیفیت بالا نسبت به قیمت مناسبش سناخته شده و بیش از 15 ساله که این برند محبوبیت زیادی در بازار ایران داره، چراکه انعطاف پذیری فوق العاده ای نسبت به خواسته های مشتریان خودش داره و تیم فروش ما باز هم موفق شد تا این محصول با کیفیت رو در نمونه اصلی و اورحینال بهمراه تاییدیه های بهداشتی در اختیار شما دوستان قرار بده.

گلدتگ امروز در دو نوع ارائه میشه که تمام ویژگی های اونها بصورت کامل در قسمت ویژگی ها ذکر شده.

دوستان توجه داشته باشید که این ریمل ها ، کاملا پلمپ بوده و به دلیل بهداشتی بودن کالا امکان استرداد اون میسر نمی باشد.

Fateme ne
1396/10/22
تاریخ انقضاش تا کی هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/23
سلام فاطمه جان.....همونطور که در اسلاید عکسها مشخص شده ،تاریخ انقضاء این محصول 2019/7 هست.
marmar sadat
1396/10/23
سلام وقت بخير، ببخشيد توو توضيحات قيد نكرديد ك اين ريمل ضد آب هست يا نه؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/23
سلام دوست عزیزم ......این محصول ضدآب نیست .در صورت ضدآب بودن حتما در توضیحات و ویژگیها به اون اشاره میکردیم.
معصومه سليمي
1396/10/23
باسلام
اول بابت كالاهاي خوبي كه ميارين ممنونم.
ميخواستم تاريخ انقضاي اين ريمل را بدونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/23
سلام معصومه عزیز......ممنون از لطفی که به گلدتگ دارین. دوست خوبم همونطور که در اسلاید عکسها مشخص شده ،تاریخ انقضاء این محصول 2019/7 هست.
فاطمه پوریافر
1396/10/23
سلام دوستان گلدتکی عزیز
خسته نباشید
لطفا تاریخ تولید و انقضا را بفرمایید.
ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/23
سلام فاطمه عزیز.......همونطور که در اسلاید عکسها هم میتونید ببینید تاریخ تولید 2015/11/30 و تاریخ انقضاء این محصول 2019/7 هست.
محمدصادق دهکردی
1396/10/23
سلام
ببخشید میشه خرید منو کنسل کنین مدل رو اشتباهی انتخاب کردم. ممنونم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/24
سلام دوست خوبم ....بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد، و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
فرشته نورمحمدی
1396/10/24
سلام وقت بخیر
بنظرمن خرید لوازم آرایشی و عطروادکلن از سایت اشتباه محضه؛چراکه تستر نداره و معنولا تا زمان استفاده از آن مدتی می گذرد و نمیتوان در فاصله ۳ الی ۷ روز تعویض نمود در ثانی بعد از بازشدن پلمپ آن نیز قابلیت مرجوع شدن ندارد؛من دو تا ادکلن بمناسبت شب یلدا خریدم که بغیر از آبرو ریزی و شرمندگی برای من چیزی نداشت و ادکلن دوم رو باز نکردم کاش این پول رو بابت یه لیوان آب داده بودم که اینقدر دلم نمیسوخت
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/24
سلم فرشته جان ....متاسفیم که تو این محصول نتونستیم نظرتون رو جلب کنیم .عزیزم به هر حال کیفیت و قیمت رابطه مستقیم با هم دارن و سطح انتتظارات همه کاربران متفاوت هست و ما در تلاش هستیم که بتونیم رضایت همه شما عزیزان رو جلب کنیم ولی با توجه به تعداد فروش بالای این محصول ،جزو کالاهای پرفروش به حساب میاد .دوست خوبم امیدوارم اگر قابل دونستین و باز هم از ما خرید کردین فرصتی باشه بتونیم رضایت شما عزیز رو جلب کنیم.
زهرا شریفیان
1396/10/28
سلام بر گلدتک و دوستان عزیز.مدتهای مدیدی است که با رضایت خاطر از گلدتک خرید می کنم ولی اینبار واقعا" با نظر فرشته خانم موافقم.من مدل ایکس 5 (جلد صورتی )را گرفتم و متاسفانه بسیار بد بود و واقعا"پولم را دور می ریختم اینقدر ناراحت نمی شدم. ریمل اصلا" مواد و پوشش نداشت.حتی با افزودن چند قطره آب جوش هم قابلیت استفاده نداشت.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/30
سلام زهرا جان .....متاسفیم که در این محصول موفق به جلب رضایت شما کاربر عزیز نشدیم .دوست خوبم اگر آب جوش در این محصول استفاده نکرده بودین و مثل روز اولش بود با توجه به اینکه میفرمائین خشک بوده میتونستین اون رو مرجوع کنین .عزیزم لطفا هر وقت در مورد کالائی که از ما دریافت میکنید،با مشکلی مواجه شدین با بخش پشتیبانی تماس بگیرین تا در صورت امکان اقدامات لازم جهت تعویضی و یا مرجوعی رو براتون انجام بدیم چون ما موظف هستیم در صورتیکه کالا مثل روز اولش باشه براتون رسیدگی کنیم .
فاطمه پوریافر
1396/10/29
سلام
اصلا از گلدتک انتظار نداشتم. ریمل ۱۰۰%فیک هست، بوی بدی میده و ماسیده و چسبیده و داغون.
پشیمون هستم از اعتمادم به گلدتک. تصور نمیکنم نظرم رو نگه دارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/30
سلام فاطمه جان......از روی برچسبی که بر روی این محصول وجود داره ،هم از طریق پیامک و هم از طریق وارد شدن به سایت میتونید از اصل بودن این محصول اطمینان پیدا کنید .عزیزم در صورتیکه فکر میکنید محصولی که به دستتون رسیده ماسیده و خشک هست میتونید برای مرجوع کردن در مدت 48 ساعت با پشتیبانی تماس بگیرین تا همکارانمون اقدامات لازم رو براتون انجام بدن.
فاطمه هادیان
1396/10/30
اصلا بدرد نمیخوره . میدونم پیام منو نمیذارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/30
دوست خوبم ...متاسفیم که در این گلدتگ موفق به جلب رضایتتون نشدیم . امیدواریم اگر قابل دونستین و باز هم از ما خرید کردین فرصتی باشه تا رضایت شما کاربر عزیز رو جلب کنیم.
آ پیروی
1396/11/25
سلام،لطفا آفر ریملهای اورجینالتون رو دوباره تمدید کنید مثل برند بورژوا و ریمل و بی یو.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/26
سلام دوست عزیزم ......امیدوارم که تمدید شه تا شما هم بتونین سفارشتون رو ثبت کنین اما ممنون میشم که رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنین تا با دوستهای خوبمون که مایل به شارژش هستن همراه بشین .
رزا وکيلى
1396/12/19
سلام
روز بخير
ضمن تشكر از تيم پر تلاش گلدتگ
من از اين ريمل خريدم اما از همون روز اول كه به دستم رسيد خشك بود .
سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/20
سلام رزا جان......ممنون از شما بابت همراهی خوبتون.خواهشی که از شما کاربران عزیز داریم این هست که لطفا وقتی محصولی به دستتون میرسه حتما چک کنین تا در صورتیکه هر مشکلی هست ظرف مدت 48 ساعت به ما اطلاع بدین تا ما بتونیم اقدامات لازم جهت تعویض و یا مرجوع کردن محصول رو براتون انجام بدیم .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید