محصولات پیشنهادی
کابل شارژ REMAX
کابل شارژ REMAX
کابل شارژ REMAX
کابل شارژ REMAX
کابل شارژ REMAX
کابل شارژ REMAX
کابل شارژ REMAX
کابل شارژ REMAX
کابل شارژ REMAX
کابل شارژ REMAX
کابل شارژ REMAX
کابل شارژ REMAX
کابل شارژ REMAX
توضیحات

گلدتگ امروز کابل شارژ REMAX رو به شما دوستان معرفی میکنه که highcopy با دو سری android و iphone با طول یک متر هستش .

این کابل اضافه بر امکان شارژ ، قابلیت سینک هم برای انتقال اطلاعات داره که این خودش از امتیازهای اصلی این کابل محسوب میشه.

طراحی کابل ها به گونه ای هست که مانع از گره خوردن کابل میشه و این یکی از امتیازهای دیگر این کابل هست و از لحاظ ظاهری شباهت خیلی زیادی به نمونه اصلی داره و در خیلی از فروشگاه ها به عنوان نمونه اصلی و اورجینال بفروش میرسه و طبق تستی که خودمون انجام دادیم کیفیت خوبی داره اما همونطور که میدونید طول عمر کابل در طول گذشت زمان و طی استفاده تعیین میشه، بنابراین اطلاع دقیقی از عمر اونها نداریم و مثل همیشه از دوستانی که کالاشون رو تحویل گرفتن و استفاده کردن هستیم .

 

mohammad molaei
1396/10/27
سلام مدت ٣هفته است اين كابل رو براي سري Iphone خريدم! در مقايسه با كابل اصلي براي شارژ بايد بگم كه سرعت به مراتب پايين تري داره و اينكه گاهي اوقات بعد از وصل شدن هي شارژ ميكنه هي قطع ميكنه كه با خارج كردن كابل و برعكس جا زدنش درست ميشه!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/28
سلام محمد جان ......البته همونطور که همیشه هم گفتیم ،کیفیت و قیمت با هم رابطه مستقیم داره .عزیزم ممنون که وقت گذاشتی و نظرت رو با ما و کاربرای خوبمون درمیون گذاشتی تا انتخاب بهتری داشته باشن.مرسی که هستین.
یداله اخباری
1396/11/22
سلام بنده یه کابل شارژ تو لیست خریدهای اخیرم دارم تماس گرفتم برای کنسلیش پاسخ ندادین لطفا کنسلش کنید و به‌حساب کاربریم واریز بفرمایید.ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/23
سلام دوست خوبم ....بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد، و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
تهمينه صادقى
1396/11/28
سلام، من یکماه نیست این کابل رو دارم استفاده میکنم، اما دیگه شارژ نمیکنه، و متاسفانه خیلی بد بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/29
سلام تهمینه جان ...... همونطور که در قسمت توضیحات درج شده طول عمر کابل در طول گذشت زمان و طی استفاده مشخص میشه، بنابراین اطلاع دقیقی از عمر اونها نداریم .ضمن اینکه همیشه به کاربرای عزیزمون گفتیم که اگر طول عمر کابل براشون مهم هست از کابلهای برند که کیفیت و طول عمر بالاتری دارن استفاده کنن .دوست خوبم طول عمر کابلهای ارزون تقریبا شانسی هست و موارد زیادی هم مثل همین کابل هست که خیلی از دوستان خریدن و تایم طولانی ازش استفاده کردن .
رویا حیدری
1396/10/03
سلام این سری اندرویدش به گوشی A52017 میخوره یانه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/04
سلام رویا جان......به دلیل تنوع بالای گوشیها امکان اینکه بتونیم این محصول رو روی تمام گوشیها تست کنیم رو نداریم .عزیزم کامنتتون رو تائید میکنم تا کاربرای عزیزی که این محصول رو تهیه کردن نظرشون رو برامون بنویسین .البته همونطور که میدونی در روزهای اول تایم این گلدتگ هستیم و ممکنه کمی طول بکشه تا دوستانمون سفارششون رو تحویل بگیرن.
محمد محمدنژاد
1396/10/10
قابلیت فست شارژ گوشی و شارژر رو تشخیص داد و ساپورت کرد و فعلا کیفیت و سرعت شارژش خوبه تو این 3و4 روز ابتدایی... انشالله که همین روندم ادامه میده... تشکر
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/10
محمدجان.......از توجهی که به کامنتهای دوستان داری واقعا خوشحالیم .عزیزم ممنون که نظرت رو برامون مینویسی و به کاربرای خوبمون کمک میکنی تا با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.
سپیده حیدری
1396/10/25
سلام لطفا سفارش منو کنسل کنید جا به جا سفارش دادم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/26
سلام سپیده جان ......لطفا برای کنسل کردن سفارشتون با پشتیبانی تماس بگیرین.
س احمدی
1397/04/10
سلام. من متاسفانه تعداد 7-8 تا از این کابل خریدم و همه شون بدون اینکه پاره بشن، بعد از 3-6 بار از کار افتادن. اصلا جنسشون خوب نیست. پیشنهاد نمیکنم تمدید کنین
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/11
سلام نگار جان...همونطور که در قسمت توضیحات درج شده طول عمر کابل در طول گذشت زمان و طی استفاده مشخص میشه، بنابراین اطلاع دقیقی از عمر اونها نداریم .ضمن اینکه همیشه به کاربرای عزیزمون گفتیم که اگر طول عمر کابل براشون مهم هست از کابلهای برند که کیفیت و طول عمر بالاتری دارن استفاده کنن .دوست خوبم طول عمر کابلهای ارزون تقریبا شانسی هست و موارد زیادی هم مثل همین کابل هست که خیلی از دوستان خریدن و تایم طولانی ازش استفاده کردن .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید