محصولات پیشنهادی
فلاسک استیل Bottle Style
فلاسک استیل Bottle Style
فلاسک استیل Bottle Style
فلاسک استیل Bottle Style
فلاسک استیل Bottle Style
فلاسک استیل Bottle Style
فلاسک استیل Bottle Style
فلاسک استیل Bottle Style
فلاسک استیل Bottle Style
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد فلاسک استیل Blue Style رو برای کاربران عزیز داره که در دو مدل ساده و طرحدار با ظاهری متفاوت ، جذابی هستن.

جنس دیواره داخلی اون استیل و ضد زنگه و سری پیچی محکمی داره و می تونه حمل راحت و آسونی داشته باشه و در مواقعی مثل مسافرت ، پیکنیک ، کوهنوردی و ... براتون بسیار کارامد باشه.

امتیاز اصلی اون قابل استفاده بودن این محصول برای مایعات سرد و گرم هست که البته تیم فروش ما تستش نکرده و مدت زمان دقیقی از گرم و سرد نگه داشتن مایعات داخلش نداره اما تا 2 الی 3 ساعت قابلیت نگهداشتن گرما رو داره

طراحی منحصر بفرد فلاسک ها اونها رو انتخاب خوبی برای هدیه به دوستانتون کنه ولی خوبه که این نکته رو هم درنظر داشته باشین که پکیجینگ مقوایی ساده ای دارن .

توجه داشته باشید که برخی از رنگبندی های فلاسک ها ممکن است در عکس های اسلایدر موجود نباشد.

 

mahbanoo Safyari
1396/09/23
سلام .کاش ميشد رنگ هارو هم خودمون انتخاب کنيم،اینجوری که خودتون انتخاب ميکنيد و ميفرستيد که خوب نيست،شما که اينهمه شرايط خوب برای خريد رو ايجاد کرديد اين مورد رو هم اضافه کنيد،ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/25
سلام مهیا جان.....ما هم خوشحال میشیم که برای شما عزیزان امکان انتخاب رنگ بزاریم چون هم رو تعداد فروش تاثیر مثبت داره و از همه مهمتر روی رضایت شما دوستای خوبمون ،اما همونطور که همیشه گفتیم خیلی از تامین کننده ها با انتخاب رنگ موافقت نمیکنن ولی به جای اون تخفیف بیشتری روی اون محصول میدن.
sonia ch
1396/12/15
سلام. من این کالارو سفارش دادم. طرحش که عالی و جذابه. یه چیز خاص و خوشگل. ولی متاسفانه حتی یک ساعتم آبو گرم نگه نمیداره و سریع ولرم میشه. بنظرم فقط برای زیبایی خوبه. متاسفانه دیر تستش کردم بخاطر همین برای مرجوع شدنش تماس نگرفتم. گفتم نظرمو بگم برای دوستاییکه این ویژگی براشون مهمه. ممنونم گلدتگ جان
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/15
سلام دوست خوبم ......بسیار متاسفیم که نتونستیم موفق به جلب رضایت شما در خرید این گلدتگ بشیم امیدوارم اگر باز هم قابل دونستین و از ما خرید کردین فرصتی باشه بتونیم نظر شما عزیز رو به خوبی تامین کنیم.
ایلیاد ناوبر
1396/09/22
سلام.. من طرح ساده خریدم. . فقط نمیدونم میشه رنگشو انتخاب کنم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/23
سلام عزیزم .....شما در این گلدتگ امکان انتخاب مدل رو دارین ولی ارسال رنگ اون به صورت رندوم هست.دوست خوبم امیدوارم رنگی که به دستت میرسه رنگ دلخواهت باشه.
سهیلا موسوی
1396/09/24
کاش یه توضیحی راجب کیفیتش میدادین. اینکه چقد گرم و یا سرد نگه میداره. جنس بدنش کیفیت خوبی داره ایا؟ لطفا اگه کسی دستش رسیده بهمون بگه
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/25
سهیلا جان .....تمام اطلاعات ما در ویزگیها و توضیحات این گلدتگ درج شده . عزیزم کامنتتون رو تائید میکنم تا دوستانی که این محصول به دستشون رسیده نظرشون رو بهمون بگن.
محمدرضا كچويي
1396/09/24
سلام
يك سوال كه شايد واسه خيلي از خريداران پيش بياد
لطفا حتما پاسخ بديد
باتوجه به ارسال رنگ بصورت رندم،
به عنوان مثال اگر از مدل طرحدار كه ٣ رنگ دارد، ٣ تا دونه سفارش بديم
هر سه رنگ مختلف ارسال ميشه يا اينكه امكان داره هر سه تا از يك رنگ بدستمون برسه؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/25
سلام دوست خوبم .....با توجه به اینکه ارسال این کالا به صورت رندوم هست و ممکنه که در هر پارت یه سری از رنگها تعدادشون کمتر باشه ،این امکان وجود داره که رنگ تکراری هم براتون ارسال شه .
یگانه تهرانی
1396/10/26
سلام خسته نباشید
میشه کسانی که استفاده کردند نظر بدن که داخل ظرف بو نمیده؟ (چون بعضی مدل ها حتی بعد از بارها شستشو هم بوشون میمونه)
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/26
سلام یگانه جان......کامنتت رو تائید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردن نظرشون رو برامون بنویسن.
نگار ظهری
1396/11/03
سلام من استفاده کردم بو نمیده ولی اصلا برای گرم نگه داشتن خوب نیست اب جوش بعد از یکی دوساعت کاملا ولرم میشه و بعد از حدود چهار ساعت خنک میشه کاملا
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/03
سلام نگار جان .....ما هم در بخش توضیحات به زمان گرم نگه داشتن مایعات اشاره کردیم .دوست خوبم ممنون که وقت گذاشتی و تجربه استفاده از این کالا رو با ما درمیون گذاشتی.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید