محصولات پیشنهادی
هدست طرح SONY
هدست طرح SONY
هدست طرح SONY
هدست طرح SONY
هدست طرح SONY
هدست طرح SONY
هدست طرح SONY
هدست طرح SONY
توضیحات

گلدتگ امروز هدست SONY مدل EX-L1 رو به شما عزیزان پیشنهاد میده ، امتیاز اصلی این محصول داشتن گوشی هایی سبک و راحت هست که به شما این امکان رو میده بدون اینکه خسته بشید ساعت ها به موسیقی مورد علاقه ی خودتون گوش بدید.

مدل این هدست پشت باز بوده و به خاطر همین استفاده و حملش راحته و با توجه به اینکه قلاب داره،کار رو برای استفاده از اون راحت تر کرده و انتخاب خوبی واسه دوستانی هستش که موقع وزرش،دوچرخه سواری و یا پیاده روی علاقه دارند موزیک گوش کنند.

ویژگی بعدی این محصول کیفیت صدای بالا و داشتن پکیجینگ مناسب هستش،

این نکته رو هم در نظر داشته باشید که همونطور که همیشه گفتیم کیفیت گلدتگ ها رابطه مستقیمی با قیمت قبل از تخفیفش داره ،این گلدتگ هم نسبت به قیمت بعد از تخفیفش کیفیت قابل قبولی داره ولی توجه داشته باشید که نمی تونید ازش انتظار کیفیت هدست های اصلی رو داشته باشید. 

م مختاریان پور
1396/09/28
سلام آیا قابلیت کم و زیاد کردن صدا هم داره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/28
سلام دوست خوبم ......این محصول قابلیت کم و زیاد کردن صدا رو نداره.
بهروز گره
1396/09/30
سلام دوستان و خسته نباشید اعضای محترم گلدتک
این کالا به دست من رسید در کل احساس راحتی میکنید زمان استفاده و اصلا حس اینکه چیزی روی گوشتون قرار داره رو نمیکنید و امتیازی که داره هرگوشی جداگونه روی گوش گیر میشه و مانع افتادن یا کم و زیاد میشه صدای خوبی داره و میشه بگی واضح هست.
دوستان من هرکالایی که دستم میرسه به محض استفاده نظرم رو اینجا بیان میکنم چون واسه خودم یه وظیفه تلقی میکنم تا بقیه دوستان بتونن راحتر انتخاب کنن و بدون شک و تردید بتونن یک خرید خوب انجام بدن
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/30
سلام بهروز جان......چقدر خوب که با قیمت و کیفیتی که داره انتخاب خوبی براتون بوده .دوست خوبم ممنون از شما که وقت میزاری و نظرت رو در مورد کالاها برامون مینویسی تا به انتخاب بهتر کاربرای عزیزمون کمک کنی.
دلارام علی ملایی
1396/10/09
سلام من 3 روز دیر رسیدم گزینه ی تمدید رو هم زدم ولی چقدر احتمال داره ک دوباره تمدید بکنین این کار رو؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/09
سلام دوست خوبم ......تمدید یک کالا به تعداد درخواستها و تامین موجودی از سوی تامین کننده داره .عزیزم امیدواریم این محصول هم مجدد شارژ شه تا شما عزیز هم بتونی سفارشت رو ثبت کنی.
مهدی صمدزاده
1396/10/25
سلام ببخشید امکان تمدید هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/25
سلام دوست عزيزم.......درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید