محصولات پیشنهادی
سویشرت بافت طرح Abercrombie
سویشرت بافت طرح Abercrombie
سویشرت بافت طرح Abercrombie
سویشرت بافت طرح Abercrombie
سویشرت بافت طرح Abercrombie
سویشرت بافت طرح Abercrombie
سویشرت بافت طرح Abercrombie
سویشرت بافت طرح Abercrombie
سویشرت بافت طرح Abercrombie
سویشرت بافت طرح Abercrombie
سویشرت بافت طرح Abercrombie
سویشرت بافت طرح Abercrombie
سویشرت بافت طرح Abercrombie
سویشرت بافت طرح Abercrombie
سویشرت بافت طرح Abercrombie
سویشرت بافت طرح Abercrombie
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد سویشرت بافت طرح Abercrombie رو برای آقایان عزیز داره که با تغییر فصل و شروع سرما می تونه انتخاب فوق العاده ای باشه . داشتن بافت ضخیم باعث میشه گرمای بیشتری رو داخل خودش نگه داره ولی مثل نمونه پلیور بافت TOMMY نمی تونید اصلا ازش انتظار نرمی و لطافت داشته باشید چون بافت این کار کمی زمت و خشن هست ۱۰۰٪ با نمونه هایی که قیمت بالاتری دارند ، قابل مقایسه نیست ولی بدون شک با توجه به قیمتش ، کاربردی و ارزندست.

تک‌سایز free size بودن با امکان انتخاب بین هفت رنگ کاربردی و پرمصرف آقایان از امتیازهای بعدی اون خواهد بود.

درسته که این گلدتگ تکسایزه ولی حتما قبل از خرید ، جدول سایز اون رو چک کنید.

 

kdlgjkdljh

 

رویا حیدری
1396/09/08
واقعا ک !اینهمه منتظرشارژمجددبودیم ولی اصلامعلوم نیس کِی اوردید
حداقل شارژکه میشه بزارید کارا رو بالای سایت که ببینیم .بعدش هم شمامیگی ازطریق کانال پیگیرباشیم ولی کانال همیشه کارا رو بعداز سایت اونم وقتی ک کلی کارا فروش رفته میزاره
لطفاپاسخگو باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/08
رویا جان.....معمولا عزیزانی که عجله دارن از تمدید محصولات باخبر بشن ما همیشه به اونها پیشنهاد میکنیم که در کانال تلگرام ما عضو بشن و برخی محصولات نیز به علت محدود بودن تعدادشون زود به اتمام میرسن،اگر صحبت شما دوست عزیز درست بود باشه ما باید حجم بسیار زیادی نارضایتی از این بابت داشته باشیم.
زهرا احمدی
1396/09/04
سلام گلدتگ جان لطفا رنگ بندی کامل رو موجود کنید متاسفانه خیلی زود تموم شدن
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/05
سلام دوست خوبم..... امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه و شارژ شه، ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net @ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .
محیا حاجی حیدری
1396/09/04
ما تا اومدیم بخریم تموم شد.لطفا تمدید کنید
من بار اوله میخوام از شما خرید کنم واقعا تو ذوقم خورد
این لباس امشب اضافه شد به سایت همین امشبم تموم شد
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/05
محیا جان......به جمع کاربرای گلدتگ خوش اومدی ،عزیزم معمولا اکثر گلدتگ ها به خاطر استقبال خوب دوستهامون همون روز یا ساعت های اول تموم میشن . امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه و شارژش کنه،شما میتونین با کانال تلگرام گلدتگ از پیشنهاد لحظه به لحظه ای اون ها با خبر بشین goldtag_net @
محمدرضا عادل
1396/09/05
ببخشید این سویشرت، جیب نداره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/05
محمدرضا جان ......این محصول جیب نداره ،عزیزم در صورت داشتن جیب حتما در توضیحات و ویژگیها به اون اشاره میکردیم.
انسیه حسینی
1396/09/05
لطفارنگ زرشکی روتمدیدکنین باتشکرازتیم گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/05
دوست عزيز ......خيلي خوشحالیم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
محیا حاجی حیدری
1396/09/05
سلام.من رنگ مشکی رو خریدم
اگه تو این یکی دو روز رنگ های دیگه شارژ شد میتونم رنگش رو تغییر بدم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/05
سلام محیا جان ......در صورت شارژ مجدد و قبل از هماهنگی جهت دریافت کالا میتونید خریدتون رو انجام بدین و بعد برای کنسل کردن سفارش قبلی با پشتیبانی تماس بگیرین.
مصطفی نصیف
1396/09/05
سلام گلدتک جان ببخشید اگر امکان داره این سویشرت را برای بنده کنسل بفرمایید با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/05
سلام دوست خوبم ....بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد، و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
فاطمه کرمی
1396/09/05
لطفا تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/07
دوست عزيز........ خيلي خوشحالیم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
سمیه قره داغی
1396/09/06
سلام گلدتک خوبم.خیلی حیفه که وقتی از چیزی خوشت میاد دیر متوجه میشی میرسی می بینی زده تموم شده. دلم میخواد رنگ بندی این سویشرت زودتر موجود شه تا بتونم خرید کنم. امیدوارم خوشحالم کنید.
صمیمانه از تمام مجموعه گلدتک سپاسگزارم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/07
سلام سمیه جان .....در حال حاضر رنگ مشکی و کاربنی و طوسی تیره این محصول موجود هست که در صورت تمایل میتونی سفارشت رو ثبت کنی ،عزیزم ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدیش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net @ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .
عرفان الیاسی
1396/09/07
لطفا همه رنگها رو تمدید کنید
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/08
دوست عزيز .....خيلي خوشحالیم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
محمدرضا عادل
1396/09/08
لطفا تمدید کنید این محصول رو
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/09
محمدرضا جان ......امیدوارم که تمدید بشه تا شما هم بتونین سفارشتون رو ثبت کنین اما ممنون میشم که رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنین تا با دوستهای خوبمون که مایل به شارژش هستن همراه بشین همین جا از کاربرای عزیزمون خواهش میکنیم که برای با خبرشدن از گلدتگ های پرطرفدار که تو هر لحظه ممکنه تمدید بشن کانال تلگرام گلدتگ : goldtag_net @ رو دنبال کنن.
مريم ايوبي
1396/10/14
سلام لطفا رنگبندیش رو شارژ کنید⁦
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/16
سلام دوست عزيز .....خيلي خوشحالیم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
mahdi shahi
1396/10/14
سلام رنگ یشمی و طوسیشو تمدید کنید خواهشا گلدتگ جان موجودی این جور پوشاکو بیشتر کنید چون زود تموم میشه سپاس فراوان
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/16
سلام دوست خوبم..... امیدوارم تامین کننده موجودیشو داشته باشه و شارژش کنه ،ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net @ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .
ایمان دماوندی
1396/10/15
سلام و وقت بخیر

یکی از عزیزان اشاره کرده بود که اول در سایت محصول گذاشته می شود و سپس در تلگرام خبررسانی میشود. عزیزی هم از گلدتگ انکار فرموده بودند! خوب بنده به کرات این مسئله رو شاهد بودم و حدود 5 تا 10 دقیقه به طور میانگین در تلگرام دیرتر خبر رسانی میشود که تا حدی به علت فنی قابل توجیه است چرا که باید لینکی وجود داشته باشد که به اشتراک گذاشته شود. اما معمولا خیلی از دوستان ساعت حدودی بارگزاری را می دانند و خیلی زودتر از دیگران سر می زنند. پس صحبت هر دو طرف درست است تا حدی. پیشنهاد میکنم کمی گلدتگ عزیز نرمش بخرج دهند و اپلیکیشن این سایت پرطرفدار را طراحی و عرضه نمایند تا این اختلاف زمانی به حداقل ممکن برسد. با وجود اپلیکیشن هم خریدی آسان تر خواهیم داشت و هم اطلاع رسانی سریع تر. امید دارم این پیشنهاد که قطعا مدیر گرامی گلدتگ برای آن برنامه دارد بتواند اقبال عمومی را جلب کند.

با سپاس

موفق و پیروز باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/16
سلام ایمان جان......در برنامه هامون هست که این امکان رو فراهم کنیم .اما همونطور که خوتون هم اشاره کردین فاصله بین اینکه کالاها روی سایت قرار بگیره تا روی تلگرام اعلام بشه 10 دقیقه هست که اونهم برای چک کردن دیلها لازم هست .دوست خوبم ممنون که وقت گذاشتین و نظرتون رو برامون ثبت کردین .همچنان در تلاش هستیم برای جلب رضایت شما عزیزان.
ملیحه دهقانی
1396/10/18
با سلام لطفا تمامی رنگ هاشو تمدید کنین من ۴رنگ میخوام ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/18
سلام ملیحه جان ......امیدوارم که تمدید بشه تا شما هم بتونین سفارشتون رو ثبت کنین اما ممنون میشم که رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنین تا با دوستهای خوبمون که مایل به شارژش هستن همراه بشین همین جا از کاربرای عزیزمون خواهش میکنیم که برای با خبرشدن از گلدتگ های پرطرفدار که تو هر لحظه ممکنه تمدید بشن کانال تلگرام گلدتگ : goldtag_net @ رو دنبال کنن.
امین اکبری
1397/08/16
سلام ممنون میشم این خرید منو کنسل کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/16
سلام امین عزیز بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
پویا عزیزی
1397/08/16
واقعا چه وضعیه،کانال تلگرام که دوساعت بعد از سایت اطلاع رسانی میکنه،کالا هارو هم که میزارید،بالای سایت نیس که ببینیم حتی.لطفا رسیدگی کنید،و کالا رو هم تمدید بفرمایید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/26
دوست خوبم همونطور که میدونین ، معمولا اکثر گلدتگ ها به خاطر استقبال خوب دوستهامون همون روز یا ساعت های اول تموم میشن . همون لحظه که قرار میگیرن تلگرام و ایمیل هم فرستاده میشه و این پیشنهاد تعداد محدودی داشته.
محمد مهدی لطفیان
1397/08/16
سلام خواهش ميكنم حتما بازم اين محصول رو تمديد كنيد
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/17
سلام محمد عزیز تمدید یک کالا به تامیین موجودی از سمت تامیین کننده بستگی داره،لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net@
هادی رضائی
1397/08/18
با سلام. اینطور که معلومه تعداد درخواست تمدید برای این محصول زیاده.
لطفا تمدیدش کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/19
سلام هادی عزیز امیدوارم تامین کننده موجودیشو داشته باشه و شارژش کنه ،ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net@ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید