محصولات پیشنهادی
تیشرت زنانه OVS
تیشرت زنانه OVS
تیشرت زنانه OVS
تیشرت زنانه OVS
تیشرت زنانه OVS
تیشرت زنانه OVS
تیشرت زنانه OVS
تیشرت زنانه OVS
تیشرت زنانه OVS
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد تیشرت زنانه OVS رو برای خانم ها داره که با توجه به آستین بلند بودن و جنس نرم و راحتی که داره میتونه انتخاب مناسبی برای استفاده در زیر سویشرت ، کاپشن و ...  باشه.

بافت کبریتی پارچه و طرح دکمه دار یقه ظاهر اون رو از سادگی دراورده و متفاوتش کرده .

داشتن امکان انتخاب بین سه رنگ و پنج سایز  خرید رو براتون راحت تر می کنه فقط مثل همیشه ارتون خواهش می کنیم قبل از خرید حتما جدول رو چک کنید.

سایز مانکن medium با قد 170 و وزن 54 کیلو.

 

fgfg

Mrs. Emami
1396/09/18
گلدتگ جان ممنونم بابت این تیشرت امروز برای بار دوم خرید کردم. بسیار لطیف و دارای خاصیت کشسانی هست و قیمتش هم واقعا مناسبه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/18
دوست خوبم ....چقدر عالی که جنس و لطافت این محصول رو دوست داری و از اینکه اون رو آفر خوبی میدونی خوشحالیم،عزیزم مرسی که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی.
عارفه یعقوبی اشرفی
1396/11/26
سلام ، من هربار سفارش این لباس رو دادم ( تا حالا دو سری سفارش دادم ، هربار یه ایرادی داشته ، مثلا بار اول دکمه ی بالایی رو نداشت . بار دوم از هر سه تایی که سفارش دادم ( سفید ) یکیش هاله ی صورتی روش بود و دوتای دیگه هم لک سیاهی روشون بود ، تازه روی دوتا از لباسها هم معلوم بود دررفتگی ای داشته که با دوخت خیلی ظریف خواستن مشکل رو رفع کنند . در حالی که این لباس به لحاظ جنس ، خیلی خوب و لطیف هست ، ولی کم کم دارم پشیمون میشم از گلدتک سفارش لباس بگیرم .
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/28
سلام عارفه جان ......ممنون که بهمون میگین چون ما فرصت چک کردن کالاها رو نداریم و تا بار کالاها به دستمون میرسه ارسال میشه و فقط ایرادهای بزرگ تو ارسال مشخص میشه . عزیزم برای همین هم در صورتیکه محصول مورد پسندتون نباشه تا 1 هفته و در صورتیکه کالا ایراد داشته باشه تا 48 ساعت مهلت مرجوع کردن دارین .باز هم مرسی که بهمون میگین تا پیگیری کنیم و اگر مشکلی داشته باشه فروشش رو متوقف کنیم تا باعث دلخوری و نارضایتی دوستانمون نشه .
پریسا روحبخش
1396/12/05
سلام گلد تگ عزیز.. میشه خواهش کنم رنگ قرمزشو تمدید کنید.. واقعا ممنون میشم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/05
سلام دوست خوبم..... امیدوارم تامین کننده موجودیشو داشته باشه و شارژش کنه ،ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net @ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .
Asal Hemati
1396/12/27
سلام روزتون بخیر من چطور میتونم زمان خرید رنگ لبلس رو انتخاب کنم ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/27
سلام دوست خوبم ......شما میتونین با کلیک بر روی گزینه خرید ،تمام سایزها و رنگهائیکه موجود هست و یا تمام شده رو ببینین و در صورتیکه رنگ و سایز مورد نظرتون موجودی داشته باشه میتونین سفارشتون رو ثبت کنین.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید