محصولات پیشنهادی
تیغ یدک Gillette سری Fusion
تیغ یدک Gillette سری Fusion
تیغ یدک Gillette سری Fusion
تیغ یدک Gillette سری Fusion
تیغ یدک Gillette سری Fusion
توضیحات

پیش از این تیغ یدک Gillette رو داشتیم که با استقبال خوبی رو برو شد و به دلیل درخواست های شما عزیزان برای معرفی مدل های مختلف تیغه یدک گلدتگ امروز تیغ های یدک Gillette سری Fusion رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که شامل سه مدل متفاوت هستش.

 محصولات این برند به نام و با کیفیت ، سالهاست که در بین مصرف کنندگان شناخته شده است و طرفداران زیادی داره.

این سری از تیغه ها حاوی 4 عدد یدک و هر یدک شامل 5 لبه (تیغ) استیل می باشد، مدل Fusion دارای تیغه مخصوص در پشت کارتریج هستش و فاصله نزدیک تیغه ها برای اصلاحی روان و جلوگیری از اصطکاک هم بسیار خوب و مناسبه .

مدل Fusion power هم دارای تیغه power و برنده ، در پشت کارتریج داره که انتخاب خوبی برای اصلاح نقاطی مانند زیر بینی و خط ریش و ... هستش .

مدل Fusion Proglide power که برای انواع دسته های Proglide مناسبه و تیغ یدک ست اصلاح مردانه Gillette مدل Fusion ProGLIDE Styler هستش و برای دوستان عزیزی که قبلا این ست اصلاح رو تهیه کرده بودن انتخاب خوبیه ، نوار ژلی لطیف و پهن تر و شانه مخصوص در زیر تیغه ها اصلاحی آسون و دقیق تر رو ایجاد میکنه و وجود تیغه های نازک در این مدل باعث حداکثر تماس تیغه ها با ریشه ی مو میشه . 

خوبه که پیش از خرید این نکته رو هم در نظر داشته باشین که تیم فروش ما این محصول رو تست نکرده و تمامی مطالب براساس اطلاعات روی پکیج کالا درج شده است.

دوستان لطفا توجه داشته باشین که پکیج این محصولات کاملا بهداشتی و پلمپ هست و به همین خاطر امکان استرداد اون پس از باز شدن پلمپ محصول وجود نداره.

میترا رضایی زاده
1396/08/22
با سلام,میخواستم بدونم این تیغ ,اصل و اوریجینال هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/23
سلام دوست خوبم ......بله ، این محصول اورجینال هست.
محمد شورانگيز
1396/08/22
من یه بار تیغ یدک فیوژن رو خریدم که اصل نبود و با اصلاح اول صورتمو داغون کرد و مجبور شدم بندازمش دور. لطفا یکیشو تست کنید بعد بفروشید حداقل انتظاره از تیم خوب شما. بعد از استفا ه و خرابی هم که پس نمیگیرید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/23
دوست خوبم ......محصولی که قبلا خرید کرده بودین با کیفیت اصلی نبوده ،در حال حاضر این کالا به صورت اصلی و اورجینال خدمتتون ارائه شده که در صورت تمایل میتونید خریدتون رو ثبت کنین.
مجید پورصابری
1396/08/22
سلام
اگه کسی خریده بگه اصل یا کپی هست
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/23
سلام مجید عزیز.....این محصول اورجینال هست،دوست خوبم کامنتتون رو هم تائید میکنم تا کاربران خوبمون هم که این محصول رو تهیه کردن ،نظرشون رو برامون بنویسن.
F. jaberi
1396/08/23
با سلام
میشه راهنمایی کنین کسانی که خرید کردند، مدل Fusion با مدل Fusion Power چه فرقی دارن؟ منظور اینه که به یک دسته می‌خورن؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/23
سلام دوست خوبم ......طبق اطلاعات بر روی پکیج ،تیغه های Fusion Power تیزتر از Fusion هست و هر 2 به دسته های Fusion میخورن.
هومان زنديه
1396/08/23
سلام گلد تگ عزيز
ميشه بفرماييد اين محصول پروگلايد براي كجا هست .
چون اگه براي روسيه باشه اصلا كيفيت ندتره ولي اگر براي تركيه باشه عاليه.
ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/23
سلام هومان عزیز.....طبق اطلاعات روی پیکیج مدل Fusion و Fusion power آلمانی هست و مدل Fusion Proglide power فقط نوشته شده که برای پخش در انگلیس و ایرلند هست که احتمالا محصول همین کشورها هست ولی به طور قطع هم نمیتونیم این رو بگیم.
سحر جهانی
1396/08/23
سلام میخوام بدونم این تیغها به اون ریشتراشتون که محصول مشترک برون و ژیلت بود میخوره لطفا زود جواب بدید که اگر میخوره سفارش بدم تا تموم نشده
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/24
سلام سحر جان ......همونطور که در قسمت ویژگیها و توضیحات هم به اون اشاره کردیم مدل Fusion Proglide power به ست اصلاح مردانه Gillette مدل Styler میخوره.
سیدحسن عادلی
1396/08/24
سلام. می خوام بدونم آیا تیغ پروگلاید به دسته fusion power میخوره یا خیر.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/25
سلام دوست خوبم .....تیغ پروگلاید فقط به دسته های پروگلاید میخوره .
رضا قلیزاده
1396/09/05
دوستان اگر کسی این محصول رو خریده و ازش استفاده کرده راجع به کیفیتش بگه تا بقیه بتونن تصمیم بگیرن. متأسفانه این محصول و برند تولیدات تقلبی تو بازار زیاد داره که جعبه هاشون با اصلی مو نمیزنه اما کیفیت محصول داخل بسته بندی از زمین تا آسمونه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/05
رضا جان ......این محصول اورجینال هست ، ولی بازهم کامنتتون رو تائید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردن نظرشون رو برامون بنویسن.
حسام نصیری
1396/10/12
مدل پروگلاید چند سری داخل بسته بندی هست و هر سری حدودا مناسب چندبار استفاده و اصلاح صورت هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/13
حسام عزیز......همونطور که در ویژگیها هم ذکر شده هر بسته شامل 4 عدد تیغ یدک هست .دوست خوبم کامنتتون رو تائید میکنم تا کاربرای عزیزمون در مورد تعداد دفعاتی که میشه از هر سری استفاده کرد نظرشون رو برامون بنویسن.
عماد سیفی
1397/10/10
لطفا تمدید کنید

قیمت هاش نجومیه
مناسب بیارید ما هم بخریم ممنون میشم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/10/10
عماد عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net@
مینا فتحی
1397/10/17
سلام امکان داره دوبار شارژ کنید .......خوتهشا....ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/10/17
سلام دوست عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net@

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید