محصولات پیشنهادی
پیرسینگ در کلینیک آریانا
توضیحات

 پیرسینگ (Piercing) یا همان سوراخ کردن پوست به منظور وارد کردن اشیای تزئینی و جواهرات است که شایع‌ترین و قدیمی‌ترین نوع آن سوراخ کردن نرمه و غضروف گوش است اما امروزه برای قسمت‌های دیگر بدن ازجمله بینی، زبان، لب، ابرو، ناف، دندان و حتی چشم هم انجام می‌شود. پیرسینگ نرمه و غضروف گوش معمولا با استفاده از دستگاه تفنگ مانند انجام شده و برای قسمت‌های دیگه بدن از سوزن استفاده میشه.

گلدتگ امروز پیرسینگ در کلینیک آریانا رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که امتیاز اون در مقایسه با گلدتگ‌های پیشنهادی قبلی ، شامل بودن نواحی مختلف صورت و بدن هستش از جمله گوش ، ناف ، بینی ، لب ، ابرو و جدید ترین مدل پیرسینگ ، پیرسینگ مچ پا  

 

ناحیهتعداد گلدتگ برای پیرسینگ
دو لاله گوش 1
هر غضروف 1
بینی 2
ناف 4
لب 2
ابرو 2
مچ پا 4
maryam soleimani
1396/08/22
سلام .خواستم نظرمو رااجع به این کلینیک بگم واقعا برخوردشون عالی بودهمچنین کارشون.ازکسانی که تردید دارن حتما اینکارو انجام بدن.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/22
سلام مریم جان .....چقدر عالی که این پیشنهاد رو دوست داشتی در حدیکه اون رو به دوستای دیگمون هم پیشنهاد میدی ،عزیزم ممنون که نظرت رو با ما درمیون گذاشتی.
مهسا مدنی
1396/09/01
سلام ممنون از گلدتگ عزیز خدماتتون عالیه من از این مجموعه استفاده کردم برخورد پرسنل عالیه کار کاملا بهداشتی همه چیز عالی ممنون گلدگ جان
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/01
سلام زهرا جان......از اینکه خدمات این مجموعه تونسته نظرت رو به خوبی تامین کنه و از برخورد پرسنل راضی هستی بینهایت خوشحالیم ،دوست خوبم ممنونم که وقت گذاشتی و نظرت رو برامون نوشتی.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید