محصولات پیشنهادی
پکیج کیف چرمی زنانه
پکیج کیف چرمی زنانه
پکیج کیف چرمی زنانه
پکیج کیف چرمی زنانه
پکیج کیف چرمی زنانه
پکیج کیف چرمی زنانه
پکیج کیف چرمی زنانه
پکیج کیف چرمی زنانه
پکیج کیف چرمی زنانه
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد پکیج کیف چرمی زنانه رو برای خانم های عزیز داره که شامل کیف پول ، کیف آینه و جاسوییچی چرمی هست که همه اونا از کاربردی ترین وسایل مخصوص خانم ها بحساب میاد.

امتیاز بعدی این محصول ، جادار بودن کیف پول اونه که دارای جیب‌های مختلف برای کارت شناسایی ، مدارک ، عابر بانک و ... هست و می تونید وسایلتون رو بصورت دسته بندی شده درونش قرار بدید تا در مواقع مورد نیاز دسترسی آسون تری داشته باشید.

کیف آینه چرمی و لوکس این پکیج باعث میشه تا اولا همیشه آینه همراه داشته باشید ثانیا با وجود سایر وسایل و لوازم داخل کیفتون ، آینه ها کاملا ایمن بمونن . جاسوییچی چرمی دارای حلقه کلید و قلاب هم  می تونه اضافه بر ست بودن با سایر وسایل چرمیتون ، وجهه خوبی برای کلید ، سوییچ و .... داشته باشه.

این محصول بخاطر داشتن ظاهر شیک و زیبا و پکیجینگ کادویی ، علاوه بر استفاده شخصی ، می تونه انتخاب کاملا مناسب و چشم گیری برای هدیه به خانم های عزیز باشه.

عاطفه اكبري
1396/08/05
دوختش تميزه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/06
عاطفه جان......کامنتتون رو تائید میکنم ،تا دوستانیکه این محصول رو تهیه کردن نظرشون رو برامون بنویسن ،البته همونطور که میدونید در روزهای اول تایم این گلدتگیم و ممکنه کمی طول بکشه تا کاربرای عزیزمون سفارششون رو تحویل بگیرن.
امیر حسام حسامی (کیف چرمی)
1396/08/09
سلام خدمت همه ی دوستان خوبم و گلدتگ عزیز .بنده تولیدکننده این محصول هستم و لازمه که ذکر کنم که این محصول پکیج تمام چرم طبیعی گاوی کیف و اینه و جاکلیدی هستش که با جعبه ی چوبی خدمتتون اراءه میشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/09
سلام دوست عزیز.....ممنون از توضیحاتی که دادید.
رضا نیک منش
1396/09/01
سلام. من در باره این پکیج کامنت گذاشتم ولی اونرو برداشتید. دلیلش چی بوده؟ اگر نطراتی که به نفعتون نیست رو تایید نمی کنید، بدونیم که بیخودی وقتمون رو برای نوشتن کامنت تلف نکنیم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/02
سلام دوست خوبم .....اگر توجه کرده باشین ما حتی کامنتهای منفی رو هم تائید میکنیم و پاسخگو هستیم ،عزیزم در لیست نظرات شما کامنتی ندیدم ممنون میشم مجدد کامنت بزارین.
رضا نیک منش
1396/09/02
سلام. من چندماهی میشه که با فروشگاه گلدتگ اشنا شدم و گاهی از شما خرید میکنم. هرشب به سایت گلدتگ سر میزنم وکالاهای جدیدتون رو میبینم. بیشتر از 90%موارداز خریدهام خیلی راضی بودم واز این بابت از شما بینهایت ممنونم. چند بار درمورد کالاهایی که ازشما خریده بودم، کامنت مثبت گذاشتم و تایید شدو بین کامنتها قرار دادید. در مورد این محصول کامنت منفی گذاشتم ولی ظاهرا ارسال نشده بود. به همین علت کامنت قبلی رو براتون گذاشتم. از شمابابت قضاوت عجولانه خودم معذرت میخوام. با ز هم از شما تشکر میکنم بخاطر کالاهای خوب و باقیمت مناسبی که عرضه میکنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/04
سلام رضا جان ......خوشحالیم که تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم ،عزیزم معمولا به همه نظرات پاسخ داده میشه ،بغیر از کامنتهای تکراری و یا کامنتهائی که قبلا به اونها جواب داده شده .دوست خوبم حتی اگر شما از کالائی رضایت نداشته باشین و برای ما کامنت بزارین ،ما حتما رسیدگی میکنیم .همچنان در تلاشیم برای جلب رضایت شما عزیزان.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید