محصولات پیشنهادی
کاشت نگین دندان در دندانپزشکی رهبر
کاشت نگین دندان در دندانپزشکی رهبر
کاشت نگین دندان در دندانپزشکی رهبر
توضیحات

تاثیر اولین برخورد همیشه خیلی زیاده و یکی از فاکتورهایی که می تونه در برخورد اول تاثیر مثبت زیادی داشته باشه لبخنده. گلدتگ امروز کاشت نگین دندان دکتر حورا ندیمی رو به شما عزیزان پیشنهاد میده تا بتونید با یک حرکت کوچیک این لبخند رو زیبا تر و جداب تر کنید.با استفاده از خدمات کاشت نگین روی دندان این مرکز لبخندتون زیبا تر از قبل و با درخششی که نگین کاشته شده داره، جدابیت بیشتری به لبخند شماخواهد داد. خیلی از آرایشگاه ها و مراکز مختلف این خدمات رو ارائه میدند ولی خیلی مطمئن نیست چون امکان داره باعث آسیب رسوندن به مینای دندان یا لثه بشند. اما اگر این کار توسط دکتر دندانپزشک انجام بشه خیالتون راحته که به اصولی ترین حالت نگین مورد علاقتون روی دندونتون کاشته میشه.

کاشت نگین روی کدام دندان؟

 نگین‌های دندانی را برای اینکه جلوه بیشتری هنگام لبخند زدن داشته باشند، اغلب روی یکی از دندان‌های جلویی می‌کارند. دندان جلویی مرکزی و یا کناری و یا نیش یکی از دندان‌هایی است که نگین روی آن قرار می‌گیرد ولی دندان‌های جلویی کناری را بیشتر دندان‌پزشکان برای کاشت نگین انتخاب می‌کنند چون وقتی نور به این نگین روی این دندان برخورد می‌کند، بخشی از آن به طرف چشم منعکس شده و به لبخند درخشندگی خاصی می‌بخشد ولی اگر نگین روی دندان نیش کاشته شود، ممکن است هنگام لبخند زدن به چشم نیاید.

 راهنمای نگهداری از نگین روی دندان

دندانپزشک معتبر: هیچ وقت برای گذاشتن نگین روی دندان‌هایتان به آرایشگاه و مکان‌های دیگر نروید. دندانپزشک، مطمئن‌ترین فردی است که می‌تواند نگین را روی دندان شما کار بگذارد. به یاد داشته باشید کاشتن نگین روی دندان، تکنیک خاصی دارد که انجام درست آن موجب می‌شود مینای کمتری از سطح دندان‌تان برداشته شود و کمتر آسیب ببیند و از طرف دیگر شما راحت‌تر بهداشت دندان‌تان را در اطراف نگین رعایت کنید.
خوب مسواک بزنید: وقتی نگین را روی دندان‌تان کاشته‌اید، پس از آن سریع مطب را ترک نکنید. به توصیه‌های دندان‌پزشک‌تان درباره روش مسواک زدن صحیح اطراف نگین و رعایت بهداشت آن دقت کافی را داشته باشید و این توصیه‌ها را رعایت کنید. نگین به راحتی محلی برای جمع شدن میکروب‌های پوسیدگی‌زا در سطح دندان‌تان می‌شود و اگر بهداشت دندان‌تان در اطراف نگین را رعایت نکنید، دندان‌هایتان در اطراف نگین و یا زیر آن به زودی پوسیده خواهند شد.

 

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید