محصولات پیشنهادی
مچ بند هوشمند Xiaomi مدل Mi Band 2
مچ بند هوشمند Xiaomi مدل Mi Band 2
مچ بند هوشمند Xiaomi مدل Mi Band 2
مچ بند هوشمند Xiaomi مدل Mi Band 2
توضیحات

شیائومی دستبند سلامتی جدید خود با نام Mi Band 2 را همراه با صفحه نمایش 0.42 به بازار عرضه کرد.

اطلاعاتی که اکثر سایت ها راجع به این مدل دستبند نوشتن از این قراره : 

شیائومی در Mi Band 2 ایده‌ی اصلی طراحی دستبندش را حفظ کرده و فقط طراحی سنسور را تغییر داده است. دستبند سلامتی می بند 2 از دو بخش سنسور اصلی و بند تشکیل شده است. سنسور به راحتی در درون بند قرار می‌گیرد و نگرانی برای بیرون آمدن در هنگام استفاده ایجاد نمی‌کند. همچنین می‌توان آن را جهت شارژ یا تعویض بند دوباره بیرون آورد.

همچنین دکمه‌ای لمسی در پایین این نمایشگر قرار دارد که برای تغییر پارامترهای نمایشی دستبند استفاده می‌شود. سطح این نمایشگر و دکمه کاملا صاف است و هیچ برجستگی ندارد. این سنسور فقط 7 گرم وزن دارد و ضمن مقاومت در برابر خط و خش و جای اثر انگشت، طبق استاندارد IP67 ضد آب و گرد و غبار است. در نتیجه در طول روز نیازی به باز کردن Xiaomi Mi Band 2 از دست خود ندارید و می‌توانید آن را زیر دوش یا هنگام شستن دست همراه خود داشته باشید. البته باید توجه کنید که امکان شنا با این دستبند وجود ندارد.

 Mi Band 2 پنج قابلیت اصلی ثبت مسافت پیموده شده، کالری سوزانده شده، تعداد قدم‌های پیموده شده، دنبال کردن خواب و ثبت ضربان قلب را دارد.

همزمان با ارائه‌ی دستبند سلامتی Mi Band 2 اپلیکیشن اختصاصی این دستبند با نام Mi Fit هم به روز شد. این اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های iOS نسخه 8 به بالا و اندروید نسخه 4.4 به بالا قابل دریافت است. اتصال دستبند به تلفن همراه و اپلیکیشن به راحتی و از طریق بلوتوث 4.1 انجام می‌شود. همچنین این دستبند با برنامه‌های Google Fit و Apple Health هم سازگاری دارد. 

توجه داشته باشید که امکان این وجود دارد که این محصول در فروشگاه های مختلف با قیمت های متفاوتی به فروش برسد ، اما بسیاری از اونها بعد از نوسانات قیمت ارز هنوز به روز رسانی نشده اند.

میلاد دوست محمدی
1396/07/27
سلام و عرض خسته نباشید
این مچ بند به قیمت ۱۵۹ هزار تومن عرضه نمیشه که شما این قیمت رو زدید!
قیمت این مچ بند ۹۸ هزار تومن هستش که در سایتای دیگه هم موجوده!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/29
سلام میلادجان.....مراکزی که با این قیمت و یا پائینتر میفروشن ،این کالا رو موجود ندارن ،قیمت این محصول رو میتونید در سایتهای معتبر چک کنین قیمتی که ما ارائه دادیم پائینترین قیمتی هست که کالا موجوده ، به علت نوسانات قیمت ارز قیمتها بالارفته و خیلی از سایتها قیمتشون رو آپدیت نکردن ، ما گارانتی تضمین قیمت داریم، عزیزم همونطور که همیشه گفتیم برای خرید مطمئن تر قبل از ثبت سفارش استعلام بگیرین تا با اطمینان بیشتری سفارشتون رو ثبت کنین.
وحید صفایی
1396/07/27
سلام خسته نباشید. این دست بند گارانتی دارن؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/27
سلام وحید جان.....در صورت داشتن گارانتی حتما در قسمت ویژگیها و توضیحات به اون اشاره میکردیم.
امیر امیدی
1396/07/27
سلام لطفا حتما همه ی سفارشات من رو باهم ارسال کنین. قبل ارسال ینی چک کنین. تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/27
سلام امیر عزیز......شما بعد از هماهنگی ارسال خرید اضافه کردین ،دوست خوبم بسته بندی کالاهاتون برای ارسال انجام شده،برای ارسال بعدی باشما تماس گرفته میشه .
آیدا عظیم زاده
1396/07/28
سلام میخواستم بپرسم این مثل ساعتای هوشمند نوتیفیکیشن های گوشی مثل تماس و اس ام اس هم تو خودش نشون میده یا نه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/29
سلام آیدا جان ....... این محصول فقط مچ بند ورزشی هوشمند هست و کارائی ساعتهای هوشمند رو نداره .
آیدا عظیم زاده
1396/07/28
بعد ی سوال دیگه این چجوری شارژ میشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/29
آیدا جان ......این محصول دارای شارژر هست که میتونید اون رو شارژ کنید .
جلیل نصر
1396/07/29
سلام جالبه نظرات رو هرکدومو دوست دارید تایید میکنید فقط باید تعریف باشه ازتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/30
سلام دوست خوبم .....به علت حجم کامنتهای ارسالی ،پاسخ دادن به اونها کمی زمان میبره ممنون میشم که تو این زمینه با ما صبرو همکاری داشته باشین ، با توجه به سرویس و قیمتهای بسیار خوبی که داریم به شما عزیزان ارائه میدیم و کامنتهای مثبتمون بیشتر از کامنتهای منفی بوده دلیل بر این نیست که کامنتهای منفی تائید نمیشه، عزیزم با اینکه علت ناراحتیتون رو نمیدونیم و باعث دلخوریتون شدیم باز هم کامنت شما رو در جهت احترام به شما کاربر خوبمون تائید کردیم تا اگر قابل دونستین و از ما خرید کردین فرصتی باشه برای جلب رضایت شما.
پرویز مبارکی
1396/07/29
با سلام ببخشيد دفعه قبل ٨٨تومن گذاشتيد من ميخواستم بخرم ولي خيلي گرون گذاشتيد شما معروف به قيمت هاي خوب هستيد
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/30
سلام پرویز جان .......در حال حاضر هم تضمین بهترین قیمت رو داریم ،این کالا در جائی با قیمت پائینتر به فرو ش نمیرسه مگر اینکه با خرید قبلی باشه و در تعداد خیلی محدود ،دوست خوبم ما به خاطر فروش بالائی که داریم امکان این رو نداریم که روی تعداد محدود و چند عدد و با خرید قبلی حساب کنیم و باید از تامین کننده ای کالا رو بگیریم که موجودی بالائی داشته باشه تا بتونیم تعداد کاربرای زیادی رو پوشش بدیم .
مجید مظاهری
1396/07/29
قیمتش رو گرون زدید.من هفته پیش از موبایل فروشی خریدم 90 تومن به همراه گارانتی 18 ماهه تعویض و گلس صفحه.قیمتش اصلا این نیست
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/30
دوست خوبم .....متاسفانه هر روز به خاطر نوسانات ارز قیمتها در حال تغییر هست و ما به خاطر فروش سریع و به روزی که داریم بیشترین تغییر نوسانات ارز شامل ما میشه ،یک فروشگاه فروشش از ما خیلی کمتره و میتونه کالائی که با ارز قبلی خریداری کرده داشته باشه و قیمتش پائینتر هم باشه .
فائزه بختی
1396/08/01
قيمتش رو اولين باره مى بينم گلدتگ گرون تر از بازار زده<br> من ماه پيش ٨٨ تومن با گارانتى خريدمش<br> سايت ...... كه معتبره هم همين قيمت رو زده دوستم از ...... خريد <br> قيمت رو خيلى بالا زديد <br> در جواب دوستمون هم بايد بگم هم تماس دريافتى رو نشون مى ده هم اس ام اس هم پيامهاى تلگرام و واتزآپ و اينستاگرام<br> اگه اسم مخاطب رو به فارسى سيو كرده باشيد موقع تماس علامت سوال ميوفته اما با حروف انگليسى باشه كامل مى نويسه چه كسى داره تماس مى گيره يا اس ام اس داده<br> كلا چيز خوبيه البته نه با اين قيمت گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/01
فائزه جان.....به علت نوسانات قیمت ارز این نوع کالاها قیمتشون متغیر هست ، ضمن اینکه ممنون میشم از شما دوست خوبم که سایتی که ذکر کردین رو چک کنین ، در حال حاضر قیمت قبل از تخفیف این محصول بر روی سایت مورد نظر شما 159000 تومان هست که با مبلغ 145000 تومان به کاربران ارائه میشه . همچنان در تلاشیم برای جلب رضایت شما عزیزان.
سید زاوش قریشی
1396/08/05
سلام من این دست بند رو خیلی وقته خریدم، همه چیش عالیه جز یه چیزی! چرا وقتی روی میز میذارم سنسور ضربان قلبش خود به خود روشن میشه!؟ یعنی مشکل داره؟ چون دوستمم داره اینطور نمیشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/06
سلام دوست خوبم .....نباید خود به خود روشن شه ،عزیزم با توجه به اینکه چندین ماه از خریدتون میگذره حتما در طول استفاده مشکل پیدا کرده.
فاضل صالحی
1396/08/09
گلد تگ عزیز میتونی به اگر بخواید لینک فروشگاه شیائومی رو براتون میفرستم که با قیمتی که شما زدید 3 هزار تومن فرق داره پس همچین 33 درصد هم نیست !!!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/09
فاضل جان ......قیمت قبل از تخفیف ما ،ارزش واقعی کالا قبل از تخفیف هست که فروشگاههای معتبر دارن با همین قیمت میفروشن ،ممنون میشیم در صورت تمایل ،در گوگل سرچ کنین و قیمتها رو ببینید ،عزیزم فروشگاههای دیگه ای که با قیمت پائینتر میفروشن ،در اصل اونها هم دارن تخفیف میدن ،دوست خوبم مهم این هست که گلدتگ مثل همیشه داره با پائینترین قیمت این محصول رو ارائه میده.
محسن صفائی
1396/08/11
این مچ بند رو من چند ماه پیش از همینجا خریدم. چند نکته برای دوستانی که سوال میکنن.
این مچ بند با نرم‌افزار مخصوص خودش که mi fit هست هم برای آیفون هم اندورید میباشد. کارهایی که انجام میده. شمارش گام. ضربان قلب.میزان خواب. و کالری مصرف شده. کارهایی که با تنظیم در نرم‌افزار میشه فعال کرد. ویبره و نمایش نام تماس گیرنده(نام باید انگلیسی باشه).ویبره و نام پیامک و همینطور ویبره برای دریافت پیام واتس آپ، تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، ایمیل و توییتر. همینطور میشه آلارم در خود نرم افزار تنظیم کرد که ویبره بزنه. برای شارژ این مچ بند شارژر مخصوص خودشو داره که به یه ترانس که تو جعبه همراهش نیست(ترانس گوشی کافیه) شارژ میشه. دقت کنید بعد از اتصال و جفت سازی با نرم‌افزار برای ایجاد حساب کاربری نرم‌افزار اطلاعاتتون رو یادتون باشه حتما که بعدا دچار مشکل نشید. در ضمن در حالت عادی بین ۱۵ تا ۲۰ روز شارژ مچ بند جواب میده مگر اینکه تمام گزینه های مربوط به نرم‌افزار رو فعال کنید که در اون صورت شارژ بین ۸ تا ۱۰ روز شایدم کمتر جواب میده. ولی اکر کمتر از ۲۰ روز شارژ تمام کرد مطمئن باشید مچ بند مشکلی نداره بعضی از گزینه های غیر ضروری رو غیر فعال کنید اوکی میشه. اینم بگم که مچ بند ضد آب هست البته نه اینکه باش تو استخر برید. برای شستشوی دست یا دست بردن تو آب نگران نباشید استاندارد بین المللی ضد آب داره.
ببخشید طولانی شد گلدتگ جان. امیدوارم توضیحاتم بدردتون خورده باشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/13
محسن عزیز.....ممنون که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو با ما و دوستای خوبمون درمیون گذاشتی تا به انتخاب بهتر کاربرای عزیزمون کمک کنی.
محمد محمدی
1396/08/26
سلام وقت بخیر لطفا مهلت های خریدتونو زیاد کنید که یه شخصی مثل بنده که دیر متوجه شدم بتونم بخرم
الان من تقاضا کنم که این کالا رو تمدید کنید شما که برای من یه نفر تمدید نخواهید کرد و وعده میدی که حتما در اولین فرصت تمدید میکنیم و تمدید نمیکنید
لطفا به تقاضای بند توجه کنید و این ساعت رو دوبارع تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/27
سلام محمد جان ....تمدید کردن محصولات بنا بر درخواست کاربران عزیز و تامین موجودی از سوی تامین کننده هست ،دوست خوبم ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنی تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و بتونی خریدت رو ثبت کنی تا شرمنده شما عزیز نشیم .
مرضیه رضایی
1397/04/20
خواهشا این گلدتگ را تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/20
سلام دوست خوبم..... امیدوارم تامین کننده موجودیشو داشته باشه و شارژش کنه ،ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net@ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید