محصولات پیشنهادی
ساعت Casio مدل G SHOCK
ساعت Casio مدل G SHOCK
ساعت Casio مدل G SHOCK
ساعت Casio مدل G SHOCK
ساعت Casio مدل G SHOCK
ساعت Casio مدل G SHOCK
ساعت Casio مدل G SHOCK
ساعت Casio مدل G SHOCK
ساعت Casio مدل G SHOCK
ساعت Casio مدل G SHOCK
ساعت Casio مدل G SHOCK
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد ساعت Casio مدل G SHOCK رو داره که اولین امتیاز اون high copy بودن اون با درجه کیفی A++ هست که باعث میشه با سایر G SHOCK هایی که تا حالا بهتون پیشنهاد دادیم تفاوت های چشمگیری داشته باشه .

ظاهر فوق العاده اسپرت و متفاوتی داره ، رنگبندی اون خاص و کاربردی و در سه رنگ ارائه میشه.

ضد آب هست ، ساعت جهانی داره ، تامین کننده ، اون رو یک سال گارانتی موتور کرده و پکیجینگ فلزی لوکسی اون ، به انتخاب خوبی برای هدیه تندیلش می کنه .

امکانات فوق العاده ای داره که با ذکر جزئیات در قسمت ویژگی ها به اون اشاره کردیم.

توجه داشته باشید که عملکرد این ساعت دیجیتال با سایر ساعت های دیجیتال و آنالوگی که پیش ازین بهتون پیشنهاد کردیم اختلاف زیادی داره و برای اون دسته از عزیزانی که اطلاع از نحوه عملکرد این ساعت ندارن خرید این گلدتگ رو اصلا پیشنهاد نمی کنیم چون پشتیبانی بعد از فروشی نسبت به نحوه عملکرد این ساعت نخواهیم داشت.

Hamed Meshki
1396/08/02
سلام
برای تنظیم، ابتدا ساعت را با دکمه Mode در حالت Timekeeping قرار دهید ( چرخ سمت راست صفحه رو به پایین قرار می گیرد روی گزینه Time ) سپس دکمه Adjust را سه ثانیه نگه داشته تا وارد تنظیمات شوید. اولین تنظیم مربوط به شهر می باشد که سمت چب پایین در حال نمایش و چشمک زدن می باشد، با دکمه Light و Search می توانید تغییر دهید و برای شهر تهران روی THR:Tehran قرار دهید. پس از تنظیم هر قسمت با دکمه Mode به مرحله بعد بروید. گزینه بعد مربوط به تغییر ساعت در زمان بهار و پاییز می باشد که روز اول فروردین باید روشن یا On باشد و روز اول مهر باید Off باشد. قسمت بعد مربوط به نمایش ساعت به صورت ۱۲ ساعته یا ۲۴ ساعته می باشد ( مثلا ساعت ۱ ظهر ۱۳ باشد یا ۱ ). قسمت بعدی به ترتیب تنظیم ثانیه، ساعت و دقیقه میباشد . قسمت بعد به ترتیب مربوط به سال، ماه و روز می باشد. قسمت بعد صدای کلید هاست که می توان خاموش یا روشن کرد. قسمت آخر هم مربوط به زمان روشن ماندن چراغ می باشد که می توان بین ۱ یا ۳ ثانیه تنظیم کرد. پس از اتمام دکمه Adjust را فشار دهید تا این تنظیمات ثبت شود. سپس عقربه ها به طور اتوماتیک چرخیده تا به زمان تنظیم شده برسند. پس از تنظیم شدن می توانید دکمه Light را چند ثانیه نگه دارید تا گزینه LT روی صفحه پایین برای چراغ اتوماتیک با گردش دست روشن شود. همچنین برای استفاده از دما سنج دکمه Search را یک بار فشار دهید بعد از چند ثانیه روی صفحه بالا درجه حرارت به نمایش در می آید که در صورت دقیق نبودن با در دست داشتن دما سنجی دیگر می توانید با نگه داشتن دکمه Adjust دما را تنظیم و در واقع کالیبره کنید. همچنین برای استفاده از قطب نما چند ثانیه دکمه Comp را نگه دارید تا وارد این حالت شوید سپس مچ دست را بچرخانید تا ساعت در حالت افقی قرار گیرد و ساعت ۱۲ را به سمت جهت مورد نظر اشاره کنید، روی صفحه بالایی درجه را نسبت به شمال نمایش می دهد، روی صفحه پایین مخفف جهت ( N شمال، E شرق، S جنوب، W غرب ) نمایش داده می شود. همچنین برای مثال NE به معنای شمال شرقی و ENE به معنای شمال شرقی متمایل به شرق، NNE به معنای شمال شرقی متمایل به شمال. ضمنا هر زمان رو به شمال باشید عقربه ثانیه شمار روی ۱۲ قرار می گیرد. همچنین برای نمایش ساعت دیگر شهر های جهان با دکمه Mode حالت را روی WT قرار داده و با دکمه Light و Search شهر را عوض کنید تا در صفحه بالا ساعت نمایش داده شود. حالت بعدی ST یا کرنومتر می باشد که برای شروع دکمه Search , برای ثبت رکورد دکمه Adjust، برای نگه داشن دوباره Search و برای صفر کردن مجددا Adjust را فشار دهید. حالت بعدی TMR یا تایمر می باشد که برای تنظیم دکمه Adjust را نگه داشته و سپس با Search و Light تنظیم نموده و برای ثبت Adjust را فشار دهید. برای شروع و نگه داشتن آن دکمه Search و برای ریست کردن دکمه Adjust را فشار دهید . قسمت بعد ALM یا تنظیم آلارم می باشد که ۵ تنظیم می توان انجام داد. ابتدا با دکمه Search هر کدام از این ۵ زمان را انتخاب کرده که روی صفحه پایین به صورت AL1 تا AL5 نماش داده می شود. سپس برای تنظیم هر کدام مانند ساعت دکمه Adjust را نگه داشته و سپس مقدار را با دکمه های Light و Search تنظیم نمایید، سپس Mode را زده و دقیقه را به همین شکل تنظیم کنید و برای ثبت Adjust را بزنید. برای روشن یا خاموش کردن هر آلارم یک بار Adjust را بزنید تا On روی صفحه بالا روشن شود و برای خاموش کردن هم یک بار دیگر بزنید تا On از روی صفحه حذف شود . ضمنا گزینه SIG اگر On باشد سر هر ساعت زنگ خواهد زد.
سعی نمودم تا حد امکان مراحل را با جزییات توضیح بدهم تا نکته مبهمی باقی نماند. امیدوارم توانسته باشم کمکی کنم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/02
سلام حامد جان......ممنون از شما دوست خوبم که وقت گذاشتی و نظرت رو برامون ثبت کردی ،کامنتتون رو تائید میکنم تا دیگر کابران عزیز از این توضیحات استفاده کنن(چون اطلاعات تخصصی نداریم ،تائید این کامنت به معنی صحت این توضیحات نیست).
علی احمدزاده
1396/08/29
سلام و خسته نباشید .من قبلا دوتا از این ساعت خریدم . الان می خوام مشکیشو بخرم میشه این رنگ و تمدید کنید.ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/30
سلام علی جان.....ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی ،تا درصورت شارژ مجدد براتون ایمیل ارسال شه ،عزیزم اگه دوست داری از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها باخبر شی میتونی کانال تلگرام گلدتگ رو دنبال کنی goldtag_net @
علی فصیح خوشگرد
1396/07/30
سلام میشه بگید چطور باید ساعت رو تنظیم کرد
همین الان به دستم رسیده
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/01
سلام علی جان .....کامنتتون رو تائید میکنم تا دوستای خوبمون که این پیشنهاد رو تهیه کردن شما رو راهنمائی کنن.
علی فصیح خوشگرد
1396/08/01
سلام
شما ضد اب بودنش رو تضمین میکنید؟
اگه باهاش برم توی استخر مشکلی پیش نمی یاد ؟
اگه مشکلی پیش بیاد شما پاسخگو هستید ؟
یا شامل گارانتی میشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/04
سلام دوست خوبم ....طبق استعلامی که از تامین کننده این محصول گرفته شد ،این پیشنهاد ضدآب هست و در صورتیکه تا یکسال موتورش مشکلی پیدا کنه شما عزیز میتونید با پشتیبانی گلدتگ تماس بگیرین.
حامد احمدزاده کاشی
1396/08/06
سلام امکان تمدید فروش آگهی هست....من دوتا میخوام?
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/07
سلام دوست خوبم..... امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه و شارژ شه، ،ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net @ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .
محمد حسین نوائی
1396/08/08
سلام ضمن عرض خسته نباشید خدمت تمام اعضای گلدتگ عزیز <br> <br> خیلی ساعت شیک و محکم و عالی هست و طرفدارای مخصوص خودش رو داره ولی در کنارش یکم تنظیم پیچیده هم داره.<br> <br>
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/09
سلام محمدحسین عزیز......چقدرعالی که این محصول تونسته نظرت رو به خوبی تامین کنه ،دوست خوبم ممنون که وقت گذاشتی و نظرت رو برامون ثبت کردی ،عزیزم لینکی که گذاشته بودی رو پاک کردم، چون اجازه قرار دادن لینک در کامنتها رو ندارم.
پانیذ پارسا
1396/08/09
با تشکر از آقای مشکی
همه ی توضیحات عالی بود
فقط در باره ی تنظیم عقربه های ساعت چیزی ننوشتید
اگر ممکنه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/09
پانیذ جان.....ممنون که نظرت رو برامون نوشتی ، عزیزم کامنتت رو تائید میکنم تا دوستانیکه از این محصول استفاده کردن شما رو راهنمائی کنن.
محمد حسین نوائی
1396/08/10
اون لینک اموزش تصویری به طور کامل تنظیم ساعت بود که دوستان راحت بتونن ساعتشون رو تنظیم کنن.
همون اموزش رو به طور نوشتاری میذارم اینجا.
امیدوارم کمکی بشه برای دوستان

تنظیم اصلی ساعت G-SHOCK:

۱.۱ با نگه داشتن دکمه ADJUST وارد تنظیمات اصلی ساعت می شویم که در صفحه دیجیتالی نام شهری که در حال حاضر است را نمایش می دهد.
۲.۱. با دکمه SEARCH می توانید شهر مورد نظر خود را انتخاب نمایید و پس از انتخاب در صفحه دیجیتالی نیز زمان مورد نظر همان شهر را نشان می دهد.
۳.۱. با دکمه MODE وارد قسمت DST می شویم. با دکمه ‌SEARCH می توان روشن و خاموش کرد.
نکته: DST نسبت به ۶ ماه اول و دوم سال تغییر می کند اگر در ۶ ماه اول سال باشید می بایست روشن باشد یعنی ۱ ساعت به جلو است و در ۶ ماه دوم سال یک ساعت به عقب می رود که می بایست خاموش باشد.
۴.۱. با زدن دکمه MODE وارد تنظیمات نشانه روز و شب می رویم که با دکمه SEARCH قابل تغییر است. اگر ۲۴H باشد یعنی در صورتی که ساعت ۱ بعد از ظهر باشد به صورت ۱۳ نمایش می دهد و اگر ۱۲H باشد همان عدد ۱ را نمایش می دهد.
۵.۱. با زدن دکمه MODE وارد تنظیم ثانیه شمار می شویم
توجه: از این مرحله به بعد به هیچ عنوان تغییراتی اعمال نکنید چرا که موجب می شود کلیه تنظیمات اصلی ساعت به هم بریزد و شما برای داشتن زمان دقیق ساعت مجبور به ریست کردن ساعت بشوید که در مطالب بعدی بیشتر توضیح خواهیم داد.
با دکمه SEARCH ثانیه شمار و سپس MODE از صفر شروع می شود.
نکته: کلیه تنظیمات دقیقه، ساعت، سال، ماه، روز را که با دکمه MODE سپری کردید با دکمه های SEARCH و LIGHT قابلیت کم و زیاد شدن داشته اند که به هیچ عنوان آن ها را نباید تغییر داد در صورتیکه نیاز به ریست کردن ساعت باشد که زمانیست که پس از تنظیم ساعت زمان شما با زمان ساعت یکی نباشد و مغایرت داشته باشد.
نکته: تاریخ کلیه ساعت های جیشاک می بایست بر حسب میلادی تنظیم گردد. در صورتیکه اگر غیر از میلادی یعنی قمری یا شمسی تنظیم شود روز را (شنبه الی جمعه) اشتباه می نویسد و کلیه تنظیمات از جمله ۶ ماه اول و دوم سال نیز به هم می خورد و ساعت باید مجدد ریست گردد.
۶.۱. آنقدر دکمه MODE را بزنید که وارد تنظیمات KEY بشوید. صدای دکمه ها است که با دکمه SEARCH قابل تغییر است که اگر MUTE باشد صدای آن خاموش است.
۷.۱. دکمه MODE را می زنیم و وارد LT می شوید.
این قسمت تنظیم میزان زمان روشنایی ساعت است که با زدن دکمه SEARCH بین یک و سه ثانیه قابل تنظیم است.
۸.۱. با زدن دکمه MODE وارد صفحه اصلی ساعت (TIME KEEPING) می شوید. که برای ذخیره کردن کلیه تغییراتی که داده اید کافی است دکمه ADJUST را بزنید تا ساعت کلیه تنظیمات را نهایی کند و آنالوگ را با دیجیتال نیز تنظیم نماید.

ساعت جهانی WORLD TIME

۱.۲. در حالت TIME KEEPING با یک بار زدن دکمه MODE وارد تنظیمات ساعت جهانی می شوید.
نکته: در این حالت شما می توانید دو زمان را به صورت همزمان داشته باشید طوریکه قسمت آنالوگ زمان اصلی ساعت و دیجیتالی زمانی که شما می خواهید را نشان می دهد.
۲.۲. با دکمه SEARCH و LIGHT می توانید اسم شهر ها را تغییر دهید.
نکته: در صورتیکه زمان UTC شما صحیح باشد ولی زمان بعضی از کشورها درست نباشد می بایست DST مخصوص آن شهر را فعال نمایید که کافیست پس از انتخاب شهر مورد نظرتان با دکمه ‌ADJUST بالا سمت چپ DST را روشن و خاموش نمائید.

کرنومتر STW

۱.۲. در حالت اصلی ساعت که زمان و روز مشخص است دکمه MODE را دوبار می زنیم
نکته: قابلیت نشان دادن صدم ثانیه، ثانیه،‌ دقیقه و ساعت است.
۲.۲. با دکمه SEARCH شما می توانید شروع کنید و با همین دکمه کرنومتر را متوقف بسازید.
۳.۲. برای دوباره از صفر شروع کردن یا ریست کردن کافی است دکمه ADJUST را بزنیم.

معکوس شمار TIMER

۱.۳. در حالت TIME KEEPING با سه بار زدن دکمه MODE وارد قسمت معکوس شمار می شوید.
۲.۳. با دکمه SEARCH می توانید شروع کنید و با همان دکمه متوقف می شوید.
۳.۳. با دکمه ADJUST ریست می شود.
نکته: برای تغییر زمان تایمر:
ابتدا دکمه ADJUST را چند ثانیه نگه می دارید
سپس با دکمه SEARCH و LIGHT می توانید زمان را مشخص نمایید.
زنگ آلارم ALARM

۱.۵. در حالت TIME KEEPINGبا چهار بار زدن دکمه MODE وارد تنظیمات زنگ ساعت می شوید.
نکته: این ساعت ۴ تا زنگ را می تواند تنظیم کند
۲.۵. با دکمه SEARCH آلارم مورد نظر خود را انتخاب می کنید.
۳.۵. در یکی از آلارم ها با نگه داشتن ADJUST وارد تنظیمات آلارم مورد نظر می شوید.
۴.۵. با دکمه SEARCH و LIGHT می توانید ساعت خود را تنظیم نمایید که با دکمه اولی جلو و دومی به عقب می روید.
۵.۵. با دکمه MODE می توانید وارد حالت بعدی یعنی از ساعت به دقیقه بروید و با دکمه های LIGHT , SEARCH زمانتان را تنظیم نمایید.
۶.۵. با زدن دکمه ADJUST تنظیمات خود را ذخیره نمایید.
نکته: با فشار دادن مجدد دکمه ADJUST می توانید آلارم مربوطه را روشن و خاموش کنید.
۷.۵. بعد از اینکه ۴ آلارم را با دکمه SEARCH بگذرانید وارد قسمت SNZ (مخفف SNOOZE) می شوید.
۸.۵. با دکمه ADJUST می توانید روشن و خاموش نمایید. که اگر روشن باشد پس از به صدای آلارم ۲ الی ۳ دقیقه خاموش است و مجدد آلارم می زند تا مادامی که شما در این قسمت SNOOZE را خاموش کنید و دیگر آلارم مجدد نمی زند.
۹.۵. با زدن دکمه SEARCH وارد قسمت SIG می شوید. که اگر روشن باشد در راس هر ساعتی قرار بگیرد صدا می دهد که با یکبار فشردن دکمه ADJUST می توانید روشن و خاموش نمایید.
۱۰.۵ در پایان دکمه MODE را می فشارید و به حالت اصلی و اولیه ساعت خود باز می گردید.

تنظیم روشنایی ساعت AUTO LIGHT

برای تنظیم روشنایی ساعت به صورت اتوماتیک کافی است دکمه LIGHT را چند ثانیه نگه دارید تا لغت LT بر روی صفحه دیجیتالی نمایش دهد. حال با چرخش ۴۰ درجه ساعت روشنایی ساعت به صورت خودکار روشن می شود.
برای خاموش شدن آن نیز کافی است که همان دکمه را چند ثانیه نگه دارید.
نکته: سیستم روشنایی ساعت اتولایت زمانی که ساعت در دست شما است شما می توانید با ۴۰ درجه چرخاندن دست خود نور ساعت را روشن نمایید بدون نیاز به زدن دکمه ای از ساعت
استفاده از دیگر امکانات ساعت (قطب نما، دماسنج)

۱.۷. در حالت TIME KEEPING دکمه SEARCH را بزنید دماسنج برحسب سیلیسیوس یا همان سانتیگراد را به شما نمایش می دهد.
۲.۷. دکمه وسط سمت راست COMPASS می باشد که قطب نمای ساعت است و جهت نشان داده شده با سمتی که در صفحه دیجیتالی نشان می دهد برابری می کند.
نحوه کالیبراسیون:
در هر دوحالت در صورتیکه ساعت شما در جریان سرما و گرمای زیاد و یا جریان مغناطیسی بالایی قرار بگیرد از حالت کالیبره شدن خارج می گردد. به این منظور شما می توانید ساعت خود را به مدت زمان ۲۰ دقیقه خارج از شرایط مذکور رها کنید تا سیستم خودش را به صورت خودکار ریست نماید. در صورتیکه هنوز کالیبراسیون به درستی صورت نپذیرفت عملیات زیر را طی نمائید:
۱. در هر کدام از حالات ( قطب نما یا دماسنج) دکمه ADJUST را چند ثانیه نگه دارید تا وارد تنظیمات آن بشوید.
۲. با دکمه های SEARCH , LIGHT می توانید عدد کالیبراسیون خود را تعیین نمایید.
۳. با زدن دکمه MODE حالت را تغییر دهید و در حالت دماسنج می توانید واحد اندازه گیری را تغییر دهید و در حالت قطب نما جهت مورد نظر خود را با دکمه های SEARCH , LIGHT کالیبره نمائید.

نحوه ریست کردن

ریست کردن ساعت زمانی صورت می گیرد که زمان شهر مورد نظر شما در صورتیکه DST ساعت در زمان خود روشن یا خاموش باشد، اشتباه نمایش دهد و یا آنالوگ ساعت در حال TIME KEEPING با زمان دیجیتال هماهنگ نباشد صورت می پذیرد.
آموزش تنظیم آنالوگ با دیجیتال ساعت
۱. در حالت TIME KEEPING دکمه ADJUST را بیشتر از ۵ ثانیه فشار می دهید تا صدای بوق دوم بیاید بوق اول برای تنظیمات اصلی و بوق دوم برای تنظیمات دستی H-SET می باشد.
۲. دکمه MODE را می زنیم و ساعت شما و دقیقه شمار شروع به حرکت می کند و می بایست بر روی عدد ۱۲ بایستد اگر غیر از این بود با دکمه های LIGHT و SEARCH به عدد ۱۲ عقربه ها را می رسانیم
۳. مجدد دکمه MODE را می زنید ثانیه شمار می بایست بر روی عدد ۱۲ بایستد که در غیر اینصورت باید با دکمه های LIGHT و SEARCH به صورت دستی به عدد ۱۲ می برید.

نکته: اگر دکمه های SEARCH و LIGHT را زیاد بفشارید عقربه ها با سرعت بالا اتوماتیک حرکت می کند ولی اگر دکمه را نگه ندارید یکی یکی عقربه ها تغییر خواهند کرد.
۴. با دکمه MODE را می زنید و موتور ساعت حرکت می کند که باید رو به ۱۲ باشد و در غیر این صورت با دکمه های SEARCH و LIGHT به ۱۲ می رسانیم.
۵. دکمه ADJUST را می زنید و کلیه تنظیمات ذخیره می شود.
عقربه های ساعت تنظیم است و اگر دیجیتال ساعت تنظیم بود دیگر الزام به ادامه کار نیست.
نکته: برای تنظیم ساعت دیجیتالی باید حتما از حالت UTC استفاده نمایید.
۱. در حالت TIME KEEPING دکمه ADJUST را فشار می دهید و در اولین بوق وارد تنظیمات دیجیتالی می شوید.
۲. شهر UTC را انتخاب می کنید.
۳. سپس دکمه MODE را بزنید وارد DSTمی شود که غیر فعال است.
۴. دکمه MODE را بزنید وارد قسمت تنظیم ثانیه می شوید که با زدن دکمه SEARCH می توانید ریست نمایید.
۵. دکمه MODE را بزنید و زمان UTC را از طریق این لینک جستجو نمایید دیگر تنظیمات دقیقه و ساعت و در قسمت بعد سال،‌ روز و ماه را به همین ترتیب انجام بدهید.
نکته: تاریخ کلیه ساعت های کاسیو بر حسب میلادی می باشد و هیچگاه نباید برحسب قمری یا شمسی تنظیم نمائید.
۶. پس از پایان تنظیمات دکمه ADJUST را فشار بدهید. و قسمت دیجیتالی ساعت را دقیق نشان می دهد.
مراحل تنظیم کردن ساعت مورد نظر

۱. حال مجدد وارد تنظیمات اصلی ساعت می شوید و شهر خود را جهت تنظیم ساعت خود انتخاب می کنید که مجدد به بخش یک تنظیمات باز برمی گردیم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/10
سلام محمدحسین عزیز......خوشحالیم که به کامنتهای کاربرای خوبمون توجه میکنی،دوست خوبم ممنون که وقت گذاشتی و این توضیحات رو برامون ثبت کردی.
Hamed Meshki
1396/08/13
سلام ،
خانم پارسا خوشحالم که توضیحاتم توسته کمکی بکنه ، باید عرض کنم اگر طبق توضیحات ساعت دیجیتال را تنظیم کنید عقربه ها به طور اتوماتیک چرخیده تا روی ساعت تنظیم شده قرار بگیرند .
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/13
سلام حامد عزیز......ممنون از شما که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو با ما و دوستای خوبمون درمیون گذاشتی.
پانیذ پارسا
1396/08/13
سلام ممنون آقای نوایُی ساعتمو تنظیم کردم
مرسی گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/13
سلام پانیذ عزیز.....خوشحالیم که تونستی ساعتت رو تنظیم کنی .
مرتضی نحوی
1396/08/13
سلام. با تشکر از خدمات خوبتون یک درخواست داشتم. من رنگ خاکی این ساعت سفارش دادم و پرداخت کردم. اما نظرم عوض شد و رنگ سبز شو میخوام. لطفا سفارش رنگ خاکی کنسل کنید تا بتونم سبزشو سفارش بدم. با سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/14
سلام دوست خوبم ....بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد، و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
علی احمدزاده
1396/08/20
این ساعتو بعد تمدید خرید خریدم هم خودم هم برادرم .‌ساعت عوق العاده ای ..‌ تو سایت مالتبنا که مستقیم از خارج کالای دیجیتال میاره قیمت کالای شبیه اینو زده ۱.۷۵۰ میلیون تومان زده که کاملا شبیه همینه... هرکسی نخره از دستش رفته.‌شک نونید و بخرید...
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/21
علی جان .....بینهایت خوشحالیم که این نظر خوب رو نسبت به این گلدتگ داری درحدیکه اون رو به دوستای خوبمون هم پیشنهاد میدی ،عزیزم ممنونم که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی.
شیما راد
1396/09/13
سلام خسته نباشید
این ساعتو واسه همسرم خریدم عالی بود
کاملا مشابه نمونه اصلی هستش وبسیار شیک ممنون از همه شما کارمندان گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/13
سلام دوست خوبم ......از اینکه این گلدتگ رو تا این حد دوستش داشتین و به نظر شما عالی بوده بینهایت خوشحالیم و از اینکه تجربه سفارشتون رو برای دوستان خوبمون هم گفتین بینهایت ممنونیم.
علی احمدزاده
1397/04/27
اگر تمدید کنید خیلی ممنون میشم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/27
سلام علی جان...ما نمیتونیم تاریخ مشخصی رو برای تمدید یک گلدتگ معیین کنیم ، همونطور که میدونین ، معمولا اکثر گلدتگ ها به خاطر استقبال خوب دوستهامون همون روز یا ساعت های اول تموم میشن . امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه و شارژش کنه،شما میتونین با کانال تلگرام گلدتگ از پیشنهاد لحظه به لحظه ای اون ها با خبر بشین goldtag_net@

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید