محصولات پیشنهادی
لگ جوراب دار تو کرکی Penti
لگ جوراب دار تو کرکی Penti
لگ جوراب دار تو کرکی Penti
لگ جوراب دار تو کرکی Penti
لگ جوراب دار تو کرکی Penti
لگ جوراب دار تو کرکی Penti
توضیحات

گلدتگ امروز لگ جوراب دار تو کرکی Penti مخصوص فصل سرما رو به شما دوستان معرفی میکنه که یکی از برندهای معروف Penti ترکیه می باشد و تامین کننده این محصول اون رو به عنوان نمونه اصلی معرفی کرده اما مثل همیشه برای اطمینان بیشتر عنوان نمونه طرح اصلی به شما عزیزان پیشنهاد داده شده.

این لگ دارای طراحی متفاوت و جدید جوراب دار می باشد و بخاطر داشتن کرکی بودن لایه داخلی لگ ، گرمای بیشتری رو نگه داشته و برای استفاده در فصل سرما ، مناسب و کاربردی تره.

از ویژگی های این مدل علاوه بر قابلیت کشسانی بالا داشتن فاق بلند و جنس نرم و لطیف می باشد . این مدل دارای تراکم خوب و بالایی هست و قابل استفاده بصورت تکی و یا با سایر لباس ها رو داره.

 

م عباسپور
1396/07/26
سلام به همکاران در گلدتک عزیز . لطفا این کالا را موجود کنید . متاسفانه مدتی هست که اصلا جهت کالاهیه جدیدی که میزارید ، ایمیلی برای من نمیاد ، وقتی هم ایمیلی دریافت میکنم ، میبینم که کالا به اتمام رسیده ، نمیدونم ایراد از ارسال ایمیل هست یا مشکله دیگه ای هست !!! به هر حال ممنون خواهم بود که در خصوص کالاهایه جدیدتون اطلاع رسانی رو قوی تر کنید . موفق باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/26
سلام دوست خوبم........ همونطور که میدونین ، معمولا اکثر گلدتگ ها به خاطر استقبال خوب دوستهامون همون روز یا ساعت های اول تموم میشن . عزیزم اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net @ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .
samira karimi
1396/07/26
سلام میشه عاجزانه خواهش کنم یه اپليکيشن درست کنید واسه گلدتگ مثل .....یا ..... یا .....گلدتگ از این سه سایتی که گفتم بهتر و سرتره پس چرا شما اپليکيشن نداشته باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/27
سلام سمیرا جان.....به درخواست زیاد دوستان این مورد در دست اجرا هست ، اما همونطور که میدونید زمان میبره تا اجرائی شه ،ممنون از صبر و شکیبائی شما دوست خوبم ،همچنان در تلاشیم برای جلب رضایت شما عزیزان.
جواد خوب بخت
1396/07/29
سلام. مدل درخواستي با مدل دريافتي متفاوت مي باشد. مدل دريلفتي بدون جوراب مي باشد ومدل ساق مي باشد. ميتونم عودت بدم؟. ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/29
سلام دوست خوبم ......با توجه به اینکه تحویل کالاتون به صورت حضوری بوده ممنون میشیم در مدت 48 ساعت اون رو به صورت حضوری مرجوع کنین ،عزیزم وقتی زحمت میکشین و حضورا تشریف میارین لطفا همه کالاهای دریافتیتون رو چک کرده و سپس برگه حواله سفارشاتتون رو امضاء کنین ،مرسی از صبوری و همکاری شما.
جواد خوب بخت
1396/07/29
سلام وعرض ادب البته بااین موردبایدحتمامابازبینی کنیم ولی فک میکنم همکاران شماهم بایدقبل ازتحویل خریدروچک کنن
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/30
سلام دوست خوبم ......به خاطر ترافیک وحجم بالای ارسالها امکان چک کردن سفارشات قبل از ارسال رو نداریم و به همین علت هم ضمانت 7 روز برگشت بدون قید و شرط رو برای دوستانی که کالاها رو براشون ارسال میکنیم گذاشتیم ،چون پیک به خاطر حجم زیاد بسته ها زمان استادن و چک کردن رو نداره و دوستانی که به صورت حضوری تشریف میارن میتونین کالاها شون رو چک کنن و این ضمانت 7روز هم شامل کاربرای حضوریمون هم میشه . اما باز هم همچنان در تلاشیم برای جلب رضایت شما عزیزان.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید