محصولات پیشنهادی
هدست بلوتوث طرح JABRA مدل Move
هدست بلوتوث طرح JABRA مدل Move
هدست بلوتوث طرح JABRA مدل Move
هدست بلوتوث طرح JABRA مدل Move
هدست بلوتوث طرح JABRA مدل Move
هدست بلوتوث طرح JABRA مدل Move
هدست بلوتوث طرح JABRA مدل Move
هدست بلوتوث طرح JABRA مدل Move
هدست بلوتوث طرح JABRA مدل Move
هدست بلوتوث طرح JABRA مدل Move
توضیحات

یکی از هدست بلوتوث هایی که با استقبال خیلی خوبی روبرو شد و درخواست زیادی برای تمدید اون وجود داشت هدست بلوتوث NIA بود ، به همین خاطر گلدتگ امروز هدست بی سیم Jabra Move رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که این محصول هم با توجه به قیمت بعد از تخفیففش یک نمونه فوق العاده است و علاوه بر برند مطرح Jabra (طرح اصلی) ، کیفیت ، وسعت صدا و قدرت بیس بالاتری هم داره .

از امتیاز های این هدست امکان استفاده بصورت معمولی و بدونه بلوتوثه و قابلیت اتصال به دستگاه های MP3 پلیر بدون بلوتوث با یک پورت 3.5 میلی متری برای کابل AUX می باشد.

امتیاز بعدی امکانات زیاد هدسته ، مثل رم خور بودن micro SD - داشتن رادیو - امکان مکالمه - ریموت برای جلو عقب کردن و تنظیم صدا و داشتن بلوتوث ورژن ۴ برای کیفیت صدای بالاتر و مصرف باتری کمتر 

وزن بسیار سبک (150 گرم) با طراحی گوشی‌های نرم برای گوش دادن به موسیقی در طولانی مدت باعث شده تا این مدل انتخاب مناسبی برای استفاده روزانه و یا حتی در هنگام ورزش باشه.

 اگر به دنبال یک هدست با کیفیت و قیمت مناسب هستید بدون شک این گلدتگ رو از دست ندید البته که مثل همیشه این نظر ما هستش و سطح انتظارات خیلی متفاوته

مثل همیشه منتظر نظرات شما عزیزان پس از دریافت گلدتگتون هستیم.

محمد سیف جمالی
1396/07/21
گلدتگ دیگه گلدتگ سابق نیست و از هر راهی حتی دروغ و کلاهبرداری برای فروش کالاهاش استفاده میکنه!

دوست عزیز این مدل فیک و نمونه طرح هدفون jabra move هست. نمونه اصلی رم نمیخوره ، رادیو نداره، جای دکمه ها و فیش ها با نمونه موجود در عکس کاملآ متفاوته و صدالبته کیفیت ساخت بسیار بالاتری از هدفون قلابی شما داره و در آخر اینکه قیمت نمونه اصلی 300 هزار تومنه نه 135 تومن!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/22
محمد جان....در حال حاضر توضیحات این محصول اصلاح شده، و قید شده که این محصول طرح اصلی هست ،البته اگه به قیمت قبل از تخفیف این کالا دقت کرده باشین متوجه میشین ،چون قیمت اصلی این محصول خیلی بالاتر هست ،در ضمن دوست خوبم ما هر کالائیکه روی سایت قرار بدیم و با توضیحات و ویژگیهای درج شده مطابقت نداشته باشه ،ما موظف هستیم بدون هزینه کالا رو مرجوع کنیم ،همچنان در تلاش هستیم برای جلب رضایت شما عزیزان.
اشکان کریمیان
1396/08/02
واقعاً عالیه! امروز به دستم رسید، صداش فوق‌العاده‌ست! صداش رو که تا ته زیاد کنین، بیسش روگوشی‌ها رو عملاً تکون می‌ده!
کیفیت ساختش هم حس پریمیوم بودن به آدم می‌ده! البته دوومش رو فعلاً نمی‌دونم.
در کل کاملاً راضیم. ممنون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/02
اشکان عزیز.....از اینکه این گلدتگ رو تا این حد دوستش داشتین و به نظر شما عالی بوده بینهایت خوشحالیم و از اینکه تجربه سفارشتون رو برای دوستان خوبمون هم گفتین بینهایت ممنونیم.
محسن سهیلی
1396/07/21
سلام خدمت دوستان عریز گلدتگی
من این هدست را تست کردم و میتونم بگم که کیفیت صداش عالیه و قیمتش هم نسبت به بازار خیلی خوبه و از هدست قبلی که خریدم (NIA) خیلی بهتره البته اونم خیلی خوب بود ولی این هدست کیفیت صدای بالاتری داره .
ممنون گلدتگ دوستداشتنی
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/22
سلام محسن جان......چقدر خوب که کیفیت این محصول تونسته نظرت رو تامین کنه و از آفر اون راضی هستی ،عزیزم مرسی که دیدگاهت رو برامون ثبت کردی تا به انتخاب دوستای خوبمون کمک کنی.
Parham Taheri
1396/07/21
motaasefane emkane asl bo0dane in kala 0% ast az goltag entezar nadashtam chon in model dar nemo0neye asli ghabeliat SD cart nadaran va tamame model haye copy va chini shamel in mozo mishavand !
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/22
پرهام جان.....در حال حاضر توضیحات این محصول اصلاح شده، و قید شده که این محصول طرح اصلی هست ،البته اگه به قیمت قبل از تخفیف این کالا دقت کرده باشین متوجه میشین ،چون قیمت اصلی این محصول خیلی بالاتر هست ،در ضمن دوست خوبم ما هر کالائیکه روی سایت قرار بدیم و با توضیحات و ویژگیهای درج شده مطابقت نداشته باشه ،ما موظف هستیم بدون هزینه کالا رو مرجوع کنیم ،همچنان در تلاش هستیم برای جلب رضایت شما عزیزان.
داریوش سعیدی
1396/07/22
باتریش چند ساعت دوام داره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/23
داریوش جان .....از اونجائیکه این محصول رو تست نکردیم ممنون میشم دوستای خوبی که این گلدتگ رو تهیه کردن بعد از استفاده شما عزیز رو راهنمائی کنن.
حمیدرضا نجفی
1396/07/22
سلام. دوستانی که تهیه کردن و استفاده کردن لطف کنن نظراتشون رو اعلام کنند
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/22
سلام حمیدرضا جان.....کامنتتون رو تائید میکنم،امیدوارم دوستای خوبمون نظرشون رو به بهمون بگن،البته همونطور که میدونید تو روزهای اول تایم این گلدتگیم و ممکنه کمی طول بکشه تا دوستامون سفارششون روتحویل بگیرن .
محمود ذوالفقاری
1396/07/22
با سلام
آیا در پکیج تین محصول دانگل یا فرستنده بلوتوث هم موجوده یا فقط هدفون هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/23
سلام محمود عزیز.....در پکیج فقط هدفون هست.
سارا سلیمانی برزی
1396/08/01
ولی چرا رو جعبه و کاتالوکش نوشته که بلوتوث داره. می شه راهنمایی کنید.
بعد هم اصلا متوجه نمی شم که چه زمانی دستگاه روشنه یا خاموشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/01
سارا جان .....همونطور که از اسم این گلدتگ هم مشخص هست ما این کالا رو به عنوان هدست بلوتوث معرفی کردیم و اولین کارکرد این محصول توسط بلوتوث هست ، دوم اینکه توسط کابلهای ux که داخل بسته قرار داره ، هم میتونید با اون شارژ هدستتون رو انجام بدین و هم در زمان استفاده میتونین بلوتوث دستگاهتون رو خاموش کنین ضمن اینکه دوست خوبم این محصول نمایشگر ال ای دی داره که اگه دکمه وسط رو چند ثانیه نگه دارین شروع به چشمک زدن میکنه که یعنی در حال پیدا کردن بلوتوث دستگاهتون هست .
حسام پورهاشمی
1396/08/03
سلام من برای کامپیوتر میخام چطوری میتونم استفاده کنم ؟ فقط از طریق بلوتوث یا اینکه مثل موس بی سیم از طریق وای فای میشه متصلش کرد ؟
کابل هم داره یا خیر ؟
میکروفونش تو عکس معلوم نیست چون زدین هدست پس باید میکروفون داشته باشه لطفا زود جواب بدین میخام سفارش بدم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/03
سلام حسام عزیز...... از طریق بلوتوث متصل میشه و همونطور که در ویژگیهای این کالا ثبت شده اتصالش از طریق کابل AUX به کامپیوتر و یا لپ تاپ هم امکانپذیر هست ،کابل شارژ micro USB داره ،ضمن اینکه هدست داخل خود گوشی قرار داره .
زهرا بندَلی‌زاده
1396/08/06
سلام گلدتگ جان میشه لطف کنید عردا از ساعت یک به بعد محصول رو بیارید؟!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/07
سلام زهرا جان ......زمان ارسال کالاتون از ساعت 1 الی 5 بعدازظهر هست.
مصطفی طاهرخانی
1396/08/07
سلام
این محصول هدفون داره ؟ برای مکالمه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/07
سلام دوست خوبم ......این محصول قابلیت این رو داره که علاوه بر گوش دادن به موزیک ،میتونید با اون مکالمه هم انجام بدید.
علیرضا قرآن نویس
1396/08/09
سلام ! خسته نباشين
ميشه بفرماين چند ساعت شارژ نگه ميداره براي موزيك ؟
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/09
سلام علیرضا جان......از اونجائیکه این محصول رو تست نکردیم ممنون میشم دوستای خوبی که این گلدتگ رو تهیه کردن بعد از استفاده شما عزیز رو راهنمائی کنن.
پریسا طهماسبی
1396/09/26
سلام من حتما حتما از این هدست ها نیاز دارم خواهش میکنم دوباره موجودش کنید.رنگشم فرقی نداره برام
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/26
سلام دوست خوبم....در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید