محصولات پیشنهادی
چراغ خواب هوشمند
چراغ خواب هوشمند
چراغ خواب هوشمند
چراغ خواب هوشمند
چراغ خواب هوشمند
چراغ خواب هوشمند
توضیحات
گلدتگ امروز پیشنهاد چراغ خواب هوشمند رو برای کاربران عزیز داره و یک کالای حدید با کارایی جدیده .شاید شما هم همیشه به دنبال نور ملایم و دلنشینی بودید که هم اتاقتون
خیلی تاریک نباشه ، هم نور مزاحم استراحت چشم ها و زمان استراحتتون نشه که گلدتگ امروز بهترین پیشنهاد براتون خواهد بود. از امتیارهای این گلدتگ میشه به کنترل نور اتوماتیک اون اشاره کرد که هنگامی که نور در اتاق کم می شود، این لامپ بصورت اتوماتیک نور بشتری تولید می کنه. امتیاز بعدی این گلدتگ فوق کم مصرف بودن اون هست که می تونه اون رو تبدیل به انتخاب خوبی برای استفاده در تمام اتاق های منزل و یا راهروهای خونتون باشه.
بدلیل اینکه نور این جراغ کاملا Soft Light روشنایی ملایم هست نمی تونید ازش انتظار یک چراغ خواب پر نور و روشن رو داشته باشید. داشتن امکان انتخاب بین چهار رنگ از امیازهای بعدی اون به شمار میاد.
این گلدتگ دارای پکیجینگ هست و بعلت قیمت فوق العاده بعد از تخفیفش می تونه انتخاب خوبی برای منزل خودتون و دوستانتون باشه.
مجید غفاری نژاد
1396/09/21
سلام. من رنگ آبیشو میخواستم. لطفا تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/22
سلام دوست خوبم ....لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی این رنگ هم از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه .
مونا حبیبی
1396/07/18
سلام . لطفا تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/18
سلام دوست خوبم..... امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه و شارژ شه، اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net @ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .
مسلم عباسی
1396/09/27
سلام خسته نباشید
دیروز به دستم رسید نورش خیلی ضعیفه و در حد چراغ خواب نیست،یعنی روشن بودن با خاموشیش زیاد فرقی نداره ولی طراحیش جالبه ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/27
سلام دوست خوبم.....ممنون از اینکه نظرت رو با ما درمیون گذاشتی و اگر قابل دونستی و باز هم از ما خرید کردی امیدواریم در گلدتگهای بعدی بتونیم نظرت رو کامل جلب کنیم.
رضا نیک منش
1396/09/29
سلام. من ابی این چراغ رو گرفتم. خیلی قشنگ و مفیده. نورش به اندازه کافی هست. حساسیتش نسبت به نور محیط خیلی خوبه. در کل خریدش رو به سایرین پیشنهاد میکنم. در ضمن از عکسش قشنگتره. ممنونم از گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/29
سلام رضا جان .....بینهایت خوشحالیم که این نظر خوب رو نسبت به این گلدتگ داری درحدیکه اون رو به دوستای خوبمون هم پیشنهاد میدی ،عزیزم ممنونم که تجربه استفاده از این محصول رو با ما در میون گذاشتی .
فاطمه قاسمی
1396/10/02
سلام.من آباژور و مشابه اینهارو خیلی امتحان کردم برا اتاق پسرم ولی اصلا خوب نبود چون نورِشون یا خیلی کم بود یا خیلی زیاد.ولی این محصول رو سفارش دادم و خیلی خیلی راضی ام،نوردهیش عالیه و سنسورش خیلی حساسه و واقعا تا اطرافش روشن باشه اصلا روشن نمیشه،حالا از تنها خوابیدن پسرم تو اتاقش کاملا خیالم راحته،برا مادرمم سفارش دادم،ممنون از گلدتک و پرسنل خوش برخوردش.???
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/02
سلام فاطمه جان......چقدر عالی که این پیشنهاد تونسته نظرت رو به خوبی تامین کنه و از اینکه از پرسنل و پشتیبانی گلدتگ راضی هستی حس خوبی داریم .عزیزم ممنون که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی.
عباس لطفعلی
1396/10/04
سلام . آیا رنگ آبیش موجودمیشود؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/04
سلام دوست خوبم ....لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی رنگ آبی این محصول هم از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه .
رضا عليزاده
1396/10/11
سلام وعرض خسته نباشيد.اينن محصولو خريدم و واقعا نسبت به قيمتش خوبه.در صورت امكان شارژش كنيد چون چندتا ديگه ام ميخوام با تشكر فراوان از تيم گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/11
سلام رضا جان.....چدر عالی که این پیشنهاد رو پسندیدی و اون رو آفر خوبی میدونی .عزیزم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت موجودی از سوی تامین کننده مجدد شارژ شه.
mahdi shahi
1397/06/21
سلام ممکنه تمدیدش کنید شدیدا به دو عدد نیازداذم جاییم پیداش نکردم سپاس فراوان
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/21
سلام دوست عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net@

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید