محصولات پیشنهادی
مسواک نانو Corlyse
مسواک نانو Corlyse
مسواک نانو Corlyse
مسواک نانو Corlyse
مسواک نانو Corlyse
مسواک نانو Corlyse
مسواک نانو Corlyse
مسواک نانو Corlyse
توضیحات

گلدتگ امروز مسواک نانو در دو برند Corlyse و Ying رو به شما دوستان معرفی میکنه که شامل پکیج تکی و دوتایی می باشد.

از ویژگی اصلی این مسواک ها استفاده از تکنولوژی نانو در ساختار مسواک ها و داشتن خاصیت آنتی باکتریال اونهاست.

مدل مسواک نانو Corlyse دارای طراحی سری قابل تعویض هست که به همراه پکیجینگ اون یک عدد سری اضافه قرار داره که به شما امکان تعویض در هنگام خراب شدن سری قدیمی رو میده، 

مدل پکیج مسواک نانو Ying هم دارای ست دو تایی مسواک همراه با سری های نرم و تارهای نانو ( sepecial soft rubber) می باشد که به گونه ای طراحی شده تا دندانه های مسواک انعطاف پذیری بالایی داشته باشند . 

تا امروز کامنت ها و نظرات مثبتی از مسواک های نانو دریافت کرده ایم اما باتوجه به پلمپ بودن این مسواک ها این محصول رو خودمون تستش نکردیم و منتظر نظرات دوستانی که گلدگشون رو تحویل میگیرن هستیم.

 

زهرا نوری آذر
1396/07/01
سلام
از گلدتگ بروز و با نفوذ بعیده که مسواک برقی و سری یدکش رو نمیاره:(
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/02
سلام زهرا جان... گلدتگ در برنامه کاریش هیچ وقت پیشنهادها رو جلوتر اعلام نمیکنه ، ولی این موردی که شما دوست عزیز به اون اشاره کردی جزو گلدتگهائی هست که در آینده نزدیک روی سایت قرار میگیره .
ساره زنجانی
1396/07/02
سلام
من یک انتقاد بهتون دارم
واسه ماکه شهرستانیم هزینه ی پست حدود 12 تومن میشه معمولا انتظار داریم گلدتگ حداقل واسه مشتری هایی که زیاد ازش خرید می کنن کالاها رو ماهی یکبار بفرسته که حداقل مابرای کالاهای بیشتری هزینه پست اون قدرروبپردازیم .لطفا اگه امکانش هست به تصمیم گیرنده ها این نظر منو انتقال بدید مطمئنم سایر دوستان هم با نظر من موافقند
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/03
سلام ساره جان....از اونجائیکه به دلیل حجم بالای سفارشات امکان اینکه انباری جداگانه در نظر گرفته شه و یکماه محصولات رو برای دوستان شهرستانی نگه داریم نداریم ،تنها کاری که برای شما دوستای خوبمون میتونیم انجام بدیم این هست که 7 تا 10 روز سفارشاتتون رو نگه داریم و با هم ارسال کنیم که به نفع شما هم باشه ،عزیزم پیشنهاد ما به شما این هست که به دوستان و همکارانتون هم پیشنهاد بدین که اگه کالائی رو میخوان سفارش بدن تا باهم ارسال، و این هزینه تقسیم شه.
تهمینه حیدری
1396/10/07
سلام.من هم بارها به گلدتک چه تلفنی و چه ایمیل عرض کردم زمان بیشتری رو به ما شهرستانیها قرار بدن.ا هزینه پستی برای ما با ارسال یک کالا واقعا نمی صرفه.دوست خوبم خانم زنجانی فرمودند من بارها این نظرو دادم که یه فرجه ایی بیشتر از ده روز به شهرستانیها بدن لطفا....مممنون از همه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/09
سلام تهمینه جان ......بنا بر درخواست زیاد شما کاربران عزیز ساکن شهرستان در حال حاضر در تلاش هستیم که یک پست سریع با قیمت خیلی مناسب رو بتونیم در سیستم ارسالمون قرار بدیم .همچنان در تلاش هستیم برای جلب رضایت شما عزیزان.
میترا رضایی
1396/10/13
سلام منم با عزیزان بالا و نظراتشون کاملا کموافقم هزینه پست خیلی بالاست شماکه این همه فعالین با شرکت پست قراردادی ببندین
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/13
سلام میترا جان .....یه برنامه خیلی ویژه داریم که خیلی سریع بر روی سایت قرار میگیره تا علاوه بر اینکه پائینترین قیمتها رو داریم خدمت شما عزیزان ارائه میدیم ،ارزونترین و سریعترین سیستم ارسال رو هم برای شما کاربرای خوبمون داشته باشیم .
مینا فتحی
1396/10/19
درودبرشما
کارایی این مسواک عالی بخصوص نوع زغالیش امیدوارم دوباره هم زغالیش هم این کار تمدید بشه
توصیه می کنم خریداری کنید در ضمن امکان داره خمیر دندان زغالی هم بیارید
سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/19
سلام مینا جان .....خوشحالیم که در این محصول موفق به جلب رضایتتون شدیم و ممنونیم که با پیشنهاد این گلدتگ به دوستان خوبمون کیفیت این محصول رو تائید میکنی .عزیزم امیدوارم اپیشنهادت جزو گلدتگهای بعدیمون باشه .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید