محصولات پیشنهادی
پیراهن مشکی مردانه BILLIONAIRE
پیراهن مشکی مردانه BILLIONAIRE
پیراهن مشکی مردانه BILLIONAIRE
پیراهن مشکی مردانه BILLIONAIRE
پیراهن مشکی مردانه BILLIONAIRE
پیراهن مشکی مردانه BILLIONAIRE
پیراهن مشکی مردانه BILLIONAIRE
توضیحات

با توجه به شب های قدر پیشنهاد پیراهن مشکی مردانه ، می تونه یکی از کاربردی ترین گلدتگ ها برای آقایان باشه گرچه به جز این ایام هم پیراهن مشکی همیشه از پوشاک کاربردی آقایان محسوب میشه . بعد از استقبال شما از پیراهن مشکی Intex امروز گلدتگ پیشنهاد سری جدید پیراهن مردانه رو داره که از لحاظ کیفی نسبت به پیشنهاد قبلی در درجه بالاتری قرار داره و کار گلدوزی لوگو روی سینه پیراهن ظاهر اون رو از سادگی دراورده .

توجه داشته باشید که جنس این پیراهن خیلی نازک و خنک نیست و همین می تونه از امتیازهای این گلدتگ با توجه به فصل پیش رو باشه.

بافت این پیراهن ساده نیست و همونطور که در اسلاید ها مشاهده می کنید بافت راه راه ریز در اون وجود داره که بدلیل تک رنگ و مشکی بودنش خیلی ملموس نیست.

کات این پیراهن slim fit هست که باعث ایجاد تن خور بهتر لباس میشه و سایزبندی اون کامله که مثل همیشه تقاضای چک کردن جدول رو از شما دوستان عزیز داریم.

 

 

skjgsjg

 

 

 

امیرحسین صیفی کار
1396/06/26
با سلام
جنس پارچه این پیراهن چیه؟
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/26
سلام دوست خوبم .....ما اطلاعاتی که در تگ کالاها درج شده رو ثبت میکنیم و نمیتونیم نظر خودمون رو در مورد محصول بنویسیم ، چون ممکنه مغایرت داشته باشه ، ولی همونطور که در قسمت توضیحات این پیشنهاد ذکر شده جنس اون نازک نیست و با توجه به ضخامتی که داره میتونه برای فصل پائیز مناسب باشه .
محمد دهقان
1396/06/28
سلام من یکی سفارش دادم چقدر طول میکشه تا تحویل بدن ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/29
سلام محمد عزیز....سفارشتون ارسال شده ،و مدت زمان دریافت کالا بستگی به نوع پستی که انتخاب میکنین داره ،پست سفارشی 7 روز و پست پیشتاز و چاپار 3 روز کاری طول میکشه .
ندا کریمی
1396/07/01
سلام ؛ سفارش من امروز به دستم رسید ؛ عالی و با کیفیت ؛ ممنون !
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/01
سلام دوست خوبم ....خوشحالیم که کیفیت این محصول درحدی بوده که رضایتت رو جلب کنه و از سفارش این گلدتگ راضی هستی ،عزیزم مرسی که نظرت رو برامون ثبت کردی .
امیرحسین امیری نژاد
1396/07/04
تیم خوب گلدتگ،سلام
این محصول به دستم رسید
جاداره تشکر کنم ازتون
هم به خاطر سایزبندی دقیقی که در قسمت راهنما زدید
هم به خاطر کیفیت خود محصول
امیدوارم به روند رو به رشدتون ادامه بدید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/04
سلام امیرحسین عزیز......خوشحالیم که از کیفیت این محصول راضی هستی و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات دیدگاهت رو برای ما ثبت میکنی ،عزیزم امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنی، چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بیشتری جهت همکاری با تامین کننده های مختلف فراهم خواهد شد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید