محصولات پیشنهادی
نیم تنه و فرم دهنده
نیم تنه و فرم دهنده
نیم تنه و فرم دهنده
نیم تنه و فرم دهنده
نیم تنه و فرم دهنده
نیم تنه و فرم دهنده
نیم تنه و فرم دهنده
نیم تنه و فرم دهنده
توضیحات

پیش از این نیم تنه و فرم دهنده Ahh Bra رو به شما عزیزان معرفی کرده بودیم که بصورت پکیج های 3 تایی و در 3 رنگ مختلف ارائه میشد و با استقبال خوب شما عزیزان مواجه شد که در این بین کاربران عزیزی بودن که درخواست پیشنهاد تکی این فرم دهنده رو داشتن و می خواستن که امکان انتخاب رنگ داشته باشن مثلا بتونن هر سه تا نیم تنه رو یک رنگ انتخاب کنن یا هرچند انتخابی که دارن پرکاربردترین رنگ براشون باشه و یا حتی فقط به یک نیم تنه احتیاج داشتن نه سه تا .بنابراین تصمیم گرفتیم تا این نیم تنه ها رو بصورت تکی بهتون پیشنهاد بدیم.

ویژگی اصلی اون ها نداشتن هیچ گونه درز و دوخت در این محصوله که روی بدن جا نمیندازه.

توجه داشته باشید که این محصول از نظر ما کالایی نیستش که فرم دهندگی خیلی بالایی داشته باشه و بیشتر ویژگی های نوشته شده در سایت های مختلف ، جنبه ی تبلیغاتی داره ، اما برای مواقعی که دوست داشته باشید لباسی راحت و آزادی تحرک داشته باشید ، کاملا مناسب و کاربردیه.

 

 

 

sklgjksjgkj

آرزو رضایی
1396/06/22
لطفا رنگ کرمشو تمدید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/23
آرزو جان.....پیغامتون رو به تیم فروش انتقال دادم ،در صورتیکه امکان تمدید وجود داشته باشه خوشحال میشیم که مجدد این کالا رو در گلدتگ داشته باشیم ،تا بتونیم نظر شما دوست خوبم رو هم تامین کنیم.
هدیه احمدی
1396/06/23
وااااا تموممم شد که باز گلد تگ جان یعنی فقط 91 عدد موجودی داشتین ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/23
هدیه عزیز.....متاسفانه موجودی این محصول محدود بود ،امیدوارم دوباره امکان تمدید اون رو داشته باشیم تا شما و دوستای خوب دیگمون هم بتونن این گلدتگ رو تهیه کنن و از استفاده اون راضی باشن.
masoomeh azad
1396/06/25
لطفا همه سایزها رو تمدید كنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/25
دوست خوبم....در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد زیاد درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید