محصولات پیشنهادی
اتومایزر شارژی عطر
اتومایزر شارژی عطر
اتومایزر شارژی عطر
اتومایزر شارژی عطر
اتومایزر شارژی عطر
اتومایزر شارژی عطر
اتومایزر شارژی عطر
توضیحات

گلدتگ امروز اتومایزر شارژی عطر رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که به شما این امکان رو میده تا از عطر دلخواهتون بدون نیاز به حمل شیشه عطر و وزن اون بتونید ازش استفاده کنید .

علاوه بر این از این اتومایزر میتونید برای عطرها و ادکلن هایی که به هر دلیلی سری اونها خراب شده یا عطر ازشون نشت میکنه هم استفاده کنید و از هدر رفتن عطر و ادکلنتون جلوگیری کنید.

طراحی این مخزن بصورتی است که شیشه آن بطور کامل درون یک محفظه فلزی و دارای رینگ وکیوم قرار میگیره و موجب میشه تا سری این مخزن حالت پلمپ شده ای (برای جلوگیری از نشتی عطر) داشته باشه،

در روی محفظه فلزی بدنه قسمتی برای رویت حجم عطر وجود داره و به شما این امکان رو میده تا قبل از تمام شدن عطر در داخل اتومایزر بتونید تا مجددا با قرار دادن سری عطر خود و اسپری کردن آن بر روی سر مخزن باز شده آنرا پر کرده و استفاده کنید.

توجه داشته باشید که علت اختلاف قیمت این اتومایزر با شیشه های عطر اصطلاحا خودکاری یا سایز مشابه، امکان استفاده به دفعات از این اتومایزره در حالیکه شیشه های عطر خودکاری یکبار مصرف بوده و پس از اتمام عطر قابل استفاده نمی باشند، در مقابل این محصول در صورت اتمام عطر قابلیت شستشو مجدد و استفاده برای عطر دیگری را دارد.

این نکته رو هم فراموش نکنید که این محصول فاقد عطر یا ادکلن می باشد.

مرتضی صادقی نوپاشانی
1396/06/12
سلام.
این اتومایزر دقیقأ چطور پر میشه؟آیا زیرش قسمتی برای دریافت عطر هست؟یا باید سرش رو باز کنیم و عطر رو داخل اون بریزیم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/12
سلام مرتضی جان ....از قسمت پایین باز میکنیم (یه مقدار سفت هست ) ، داخلش یه مخزن شیشه ایه که اون رو هم از سری جدا میکنین بعد میتونین بزارین سر اسپری عطرتون و داخلش اسپری کنین ،عطر داخلش جمع میشه و میتونین استفاده کنین.
شیما جعفرزاده
1396/06/12
این فقط به درد عطرهایی میخوره که سری اسپری کن ندارند،درسته؟؟ عطر هایی که سرشون پلمب هست رو نمیشه این تو ریخت که
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/12
شیما جان ....برای عطرهایی هم که پلمپ هستن ،استفاده میشه ،از قسمت پایین باز میکنیم (یه مقدار سفت هست )،داخلش یه مخزن شیشه ایه که اون رو هم از سری جدا میکنین بعد میتونین بزارین سر اسپری عطرتون و داخلش اسپری کنین ،عطر داخلش جمع میشه و میتونین استفاده کنین.
مصطفی رستمی
1396/06/12
لطفا لطفا باز هم اين گلد تگ رو بياريد، متاسفانه دير متوجه شدم
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/13
مصطفی جان ....ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری ،جزو اولین کسایی باشی که سفارشت رو ثبت میکنی، لینک تلگرام گلدتگ رو میتونی دنبال کنی goldtag_net @
زهرا استادحسین
1396/08/02
کاش یه جوری شارژش میکردین اونایی که قبلا خرید کردن بازم بتونن خرید کنن...
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/03
زهرا جان....ظرفیت خرید این گلدتگ 5 تا هست و هر کاربر میتونه تا 5 عدد از این محصول رو بخره.
مهسا فراهانی
1396/08/04
خیلی خوووبه من قبلا از یه سایت دیگه خریدم 15000 تومان البته یه مقدارم ازین کوچیکتره ولی خیلی کاربرد داره هر زمانی دلم بخواد از هر عطری بخوام پر میکنم میذارم توی کیفم حتما بخرید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/04
مهساجان......خوشحالیم که این پیشنهاد رو کاربردی میدونی و از آفر اون راضی هستی ،عزیزم مرسی که نظرت رو با ما درمیون گذاشتی.
محمدحسین مهدیقلی
1396/10/16
سلام ببخشید کی موجودش میکنید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/17
سلام دوست عزيز....... خيلي خوشحالیم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
hafez92@gmail.com شیخ زاده
1396/12/07
سلام.. خیلی کاربردیه... لطفا تمدید کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/07
سلام دوست عزيز ......خيلي خوشحالیم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد به ما اطلاع بديد .
مهدی قربانزاده
1396/12/10
سلام.
اتومایزر من گم شده
لطفا تمدید کنید :)
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/12
سلام مهدی جان....امیدوارم که تمدید شه تا شما هم بتونین سفارشتون رو ثبت کنین اما ممنون میشم که رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنین تا با دوستهای خوبمون که مایل به شارژش هستن همراه بشین .
میلاد فتاحی
1397/12/22
سلام لطفا تمدیدش کنید یا مدل جدیدش بذارین اگه میشه هم شیشه 10 میل عطر هم بذارین بیشتر رو عطر و ادکلن کار کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/12/22
سلام دوست خوبم پیغامتون رو به تیم فروش انتقال دادم ،امیدوارم به زودی این پیشنهاد رو هم در گلدتگهامون داشته باشیم.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید