محصولات پیشنهادی
استند و شارژر خودرو Remax
استند و شارژر خودرو Remax
استند و شارژر خودرو Remax
استند و شارژر خودرو Remax
استند و شارژر خودرو Remax
استند و شارژر خودرو Remax
استند و شارژر خودرو Remax
استند و شارژر خودرو Remax
توضیحات

گلدتگ امروز استند و شارژر خودرو Remax رو به شما دوستان معرفی میکنه که دارای جنس فلزی با کیفیت بهمراه محافظ نگهدارنده سیلیکونی است.

پایه‌های قابل‌تنظیم این نگهدارنده در مسیر افقی به صورت 360 درجه و در راستای عمودی با زاویه 90 درجه می‌چرخه و این امکان رو ایجاد میکنه تا در هر سمت ماشین که نشسته باشین بتونین اونو تنظیم کنید و به صفحه نمایش گوشی تسلط داشته باشین .

این پایه نگهدارنده با استفاده از یک لایه‌ باریک پلاستیک PU به داشبورد ماشین نصب میشه و با مکش و حالت چسبندگی که داره روی سطح اون باقی می مونه. و بخاطر نوع اتصال این محصول، کاربران می‌تونند در هر ماشینی ازش استفاده کنند. این لایه منعطفه و در صورت نیاز به راحتی قابل جدا شدنه.

نداشتن لبه در اطراف صفحه نگهدارنده ویژگی دیگه این محصول محسوب میشه که موجب شده تا محدودیتی در استفاده از اون برای گوشی‌های مختلف با اندازه صفحه‌های متفاوت وجود نداشته و برای گوشی‌های 3.5 تا 6.0 اینچ کارآمد باشه. 

ویژگی دیگه داشتن کابل شارژه که ضمن کار با گوشی روی استند، میتونید اون رو به شارژر وصل کنید .این محصول با وجود سه نوع کانکتور متفاوت (Micro USB، Type-C و Lightening) انواع گوشی های متفاوت رو پوشش داده و خروجی شارژر برابر 2.1 آمپر است و میتونه با سرعت مناسبی گوشی رو شارژ کنه.

سه پین تعبیه شده در پایه شارژ با استفاده از مگنت به پایه شارژ متصله و اتصالش به درگاه USB با شارژر موجب شارژ گوشی شده و هنگام برداشتن موبایل نیازی به جداکردن کابل از انتهای اون نیست و فقط کافیه که کابل مغناطیسی کوتاه از پد جدا بشه و هنگام برگردوندن گوشی روی پد هم به‌راحتی انتهای کابل به قسمت مغناطیسی روی پد متصل میشه.

این گلدتگ درحین رانندگی کمک بزرگی برای رانندگان خواهد بود که البته علاوه بر استفاده در ماشین میتونین در منزل ، اتاق خواب و .. هم ازش استفاده کنید.

مهسا طهماسبي
1396/11/04
سلام دوستان لطفا كساني كه خريدن نظر بدن
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/05
سلام مهسا جان.....کامنتت رو تائید میکنم .ما هم خوشحال میشیم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردن نظرشون رو برامون بنویسن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید