محصولات پیشنهادی
استند ادویه 6 تایی condiment box
استند ادویه 6 تایی condiment box
استند ادویه 6 تایی condiment box
استند ادویه 6 تایی condiment box
استند ادویه 6 تایی condiment box
استند ادویه 6 تایی condiment box
توضیحات

گلدتگ امروز استند ادویه 6 تایی condiment box رو به شما عزیزان پیشنهاد میده ، در همه آشپز خانه ها ظروفی برای نگهداری ادویه جات احتیاج میشه .

ویژگی اصلی این محصول طراحی سبک و کم حجم بودن اونه که با وجود داشتن 6 عدد جاادویه ای همراه با یک استند فضای بسیار کمی رو در آشپزخانه اشغال میکنه.

ویژگی بعدی داشتن درب ها کشویی بوده که مانع ورود هوا به درون ظرف و از خراب شدن و هوا خوردن ادویه ها جلوگیری میکنه و به همین دلیل موجب بالا رفتن طول عمر ادویه های سالم میشه.

استفاده از قاشق های کوچک در ظرف های ادویه جات موجب ریخته شدن ادویه در اطراف ظرف و گاز میشه ، طراحی این مدل به گونه ای است که از ریخته شدن و پخش شدن ادویه جات جلوگیری جلوگیری میکنه . بدنه شفاف ظرف ها هم موجب شده تا بدون باز کردن درب ظرف ادویه بتونین ادویه مورد نظرتون رو پیدا کنین.

این گلدتگ دارای پکیجینگ کادویی تمیز و مرتبی هست و میتونه گزینه خوبی برای هدیه به عزیزانی باشه که نیاز به وسایل کاربردی اما کم حجم دارند.

مثل همیشه منتظر نظرات عزیزانی که گلدتگشون رو تحویل میگیرن هستیم.

 

بهار سام زرگر
1396/05/27
سلام. ممنون از سایت بسیار خوبتون. مدت زیادی هست که مشتری شما هستم و از تمام خریدهام راضی بودم. فقط یک پیشنهاد دارم ، اگه لطف کنید در عکس محصولات از یک جسمی که تقریبا اندازه‌اش ثابت هست مثل کف یک دست ، استفاده کنید خیلی بهتر متوجه اندازه و سایز محصول میشیم. همیشه خط کش یا متر در دسترس نیست و تجسم فضایی برخی چون من ضعیف هست. ممنون از تمام زحمات و صداقتتون. پایدار و موفق باشید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/28
سلام دوست خوبم ....خوشحالیم که انقدر از گلدتگهات راضی هستی .پیامتون رو انتقال دادم و مرسی از همراهیتون
فاطمه مهماندوستی
1396/05/30
خیلی خشگل و جمع و جوره جنسش خیلی عالی نیست ولی با توجه به قیمتش خوبه سایزش مخصوصا برای استفاده روی میز خیلی خوبه ممنون از تیم زحمتکش گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/31
فاطمه جان...خوشحالم که این محصول مود پسندتون قرار گرفته و اون رو آفر خوبی میدونید،مرسی که نظرت رو برای ما ثبت کردی.
Zahra Saeidi
1396/06/09
سلام
ممنون میشم اگر یکی از سفارشای منو کنسل کنین
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/09
سلام زهرا جان ...با شما تماس گرفته شد ، پاسخگو نبودین ،لطفا با تیم پشتیبانی تماس بگیرین.
آرزو رضایی
1396/06/22
سلام لطفا این محصول رو تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/23
سلام دوست خوبم....در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد زیاد درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
فاطمه حری
1396/12/23
سلام خسته نباشید ممنون میشم این محصول تمدید کنید
با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/24
سلام دوست عزيزم....... خيلي خوشحالیم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید