محصولات پیشنهادی
آمپول غیر تزریقی عصاره لیفتینگ Coup Declat
آمپول غیر تزریقی عصاره لیفتینگ Coup Declat
آمپول غیر تزریقی عصاره لیفتینگ Coup Declat
آمپول غیر تزریقی عصاره لیفتینگ Coup Declat
آمپول غیر تزریقی عصاره لیفتینگ Coup Declat
توضیحات

گلدتگ امروز آمپول غیر تزریقی عصاره لیفتینگ Coup Declat رو به شما دوستان پیشنهاد میده که 100% اصلی و اورجینال بوده ، این محصول برای افرادی که علاقه ای به عمل های جراحی ، لیزر یا بوتاکس ندارن میتونه خیلی مفید و کاربردی باشه.ویژگی اصلی آمپول ها اینه که غیر تزریقی هستند و از بین برنده فوری چروک های صورت با ماندگاری هشت ساعته است که موجب میشه تا به راحتی بتونید از اونها استفاده کنید و مطمئن باشید که عوارضی ندارن و باعث درخشندگی پوست یا تثبیت آرایش به محض مصرف میشه. 

بهترین زمان مصرف از این آمپول زمانی است که پوست صورتتون به دلایل مختلف (مثل کم خوابی، دیر خوابیدن شب) خسته است ، یا مناسبت های خاص ، قرارهای مهم کاری و یا شخصی از اون استفاده کنید .

برای استفاده از اون کافیه که آمپول پلاستیکی رو شکسته و نصف آمپول را به آرامی کف دستتون بریزین و با سر انگشت و با ضربات آروم به تمام صورت و گردنتون بمالید تا محصول جذب پوستتون بشه و باقی مونده محلول رو روی قسمت هایی که چروک عمیق تری دارند استفاده کنید‏.‏

لطفا توجه داشته باشید که تمامی توضیحات داده شده طبق اطلاعاتی است که روی پکیج درج شده یا تامین کننده کالا در اختیار ما گذاشته و ما خودمون این محصول رو تست نکردیم  و منتظر نظرات عزیزانی که گلدتگشون رو تحویل گرفتن هستیم.

توجه داشته باشید که به دلیل بهداشتی بودن کالا ، امکان استرداد این گلدتگ وجود نداره.

فریبا بدیعی نژاد
1396/05/21
سلام پیشنهاد خوبیه لطفا نوع Coup d'Eclat Marine Collagen Anti-Aging Firming Ampoules - 12-ct رو هم موجود کنین
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/22
سلام عزیزم .... تامین کننده این کامنت تون رو حتما میخونه و در صورتی که موجودی شو داشته باشه این مدل هم شارژ میشه .
شراره دبیری
1396/05/21
سلام گلدتگ عزیز این محصول یک مدل به نام marine collagen داره آیا احتمال این هست که آن را هم در دستور خرید بگذارید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/22
سلام شراره عزیز .... " پیغام تون رو به تیم فروش انتقال دادم ، امیدوارم که تامین کننده این مدل رو هم موجود داشته باشه و شارژش کنه .
شراره دبیری
1396/05/21
و یک مورد دیگه اگر اوریجینال نباشه من پس میفرستم گلدتگ عزیز
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/22
دوست عزیز شما که یکی از کاربرای قدیمی ما هستین ، حتما این رو میدونین که ضمانت عدم تطابق کالاها رو داریم ، و باید بابت تمام ویژگی هایی که مینویسیم جوابگو باشیم " مخصوصا وقتی یک محصولی رو مینویسیم 100% اصلی و اورجینال . این محصول " ( آمپول غیر تزریقی عصاره لیفتینگ Coup Declat ) هم داره از شرکت وارد کننده انحصاری گرفته میشه ، پس برای اصل بودنش خیالتون راحت باشه .
زهرا کولیوند
1396/05/21
سلام دوستانی که خرید کردن میشه نظراتشونو بگن
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/21
سلام زهرا جان کامنت تون رو تایید میکنم تا دوستهامون نظرشون رو بهمون بگن . البته تو روزهای اول تایمر گلدتگیم و ممکنه یک مقداری طول بکشه تا دوستهامون سفارش شون رو تحویل بگیرن .
ندا جوادی ازاد
1396/05/31
دوستان سلام
از اونجایی که من از دنبال کنندگان پیگیر کامنت های شما هستم جهت اطلاع دوستان از نحوه عملکرد :
اول اینکه در عرض یه چیزی حدود ۵ دقیقه تو جاهایی که چروک و تیرگی عمیق دارن خط رو صاف میکنه و روشن
در کنارش ماسک میوه ای سفت کننده هم مکمل داشته باشید (عسل ،تمشک، )
چروک زیر چشمها مخصوصا مواقعی که بیخابی و کم آبی قیافه ادمو بیحال نشون میده یه معجزه محسوب میشه و یه آرایش نگهدار عالیه ‌
دیگه من روی پوست خودم که چرب بود و پوست مامانم که نسبتا خشک بود امتحان کردم به نظر خودم که جفتش عالی بود و تغییرات در چین و چروک صورت ایشون خیلی خیلی محسوس بود
امیدوارم که به انتخابتون کمک کرده باشم
تیم گلدتک هم حتما بگه مرسی ندا جان که واقعا با کامنت هات به بچه ها کمک میکنی.
پیشاپیش مرسی گلدتک
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/31
سلام ندا جان....خیلی خوشحالیم که از سفارش این گلدتگ راضی هستی و این پیشنهاد رو عالی میدونی ، ممنون که وقت گذاشتی و نظرت رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی تا با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.
ندا جوادی ازاد
1396/05/31
البته گلدتک میتونه طولانی تر جواب بده حتی ‌ولی خب درک میکنیم سرشون شلوغ هستش .
ولی دوست دارم در جواب اون عزیزی که نوشته بود یوزر فیک و کامنت مصنوعی عرض کنم که آخه فیک مگه وقت میزاره اینهمه املا و انشا مینویسه،؟
فیک واقعا براش مهمه دوستای دیگه هم انتخاب خوبی داشته باشن؟
تیم گلدتک لطف میکنه و خدمات خوبی ارائه میده
شاید با یه نظر کاربردی بشه بخشی از خدماتشونو جبران کرد.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/31
ندا جان...ممنونم که با ثبت نظرت دوستان دیگه رو راهنمایی میکنی، و مرسی از همراهیت.
مرتضی مشاهیر
1396/06/07
سلام
لطفا دوستانی که استفاده فرمودن ،نظر بدن
از گلدتگ هم ممنون میشم اطلاعات کامل های بده ، مثلا اینکه بعد از استفاده و در طول مدت 8ساعت آیا میشه صورت روسیه ؟ یا اینکه اثرش از بین میره
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/07
سلام مرتضی جان ....همونطور که در قسمت توضیحات درج شده ،ما تمامی اطلاعاتی که در پکیج به اون اشاره شده ،ذکر کردیم ،و اطلاعات بیشتری نداریم ، ولی کامنتتون رو تایید میکنم ،تا دوستانیکه استفاده کردن ،بتونن شما رو راهنمایی کنن.
بهروز گره
1396/06/09
سلام دوستان .خانمم این محصول رو خریده و بیش از حد به پوستش حساسه من نظرشو میگم شاید بهتون کمک کنه توی یه جمله ایشون میگن معجزه گر یعنی این گلدتک
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/11
سلام بهروز جان....بینهایت خوشحالیم که همسرتون از استفاده این محصول حس خوبی داشته و اون رو در حد معجزه میدونه ،مرسی که نظرتون رو برامون ثبت کردین.
زهرا سعادتی
1396/06/20
سلام . خسته نباشید . شرایط نگهداری به چه صورتی باید باشه ؟ داخل یخچال باشه یا نیازی نیست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/21
سلام دوست خوبم ..... این محصول باید در دمایی بین 25 تا 35 درجه قرار داشته باشه و در هر جایی که این دما رو داشته باشه میتونی ،اون رو نگهداری کنی.
lilisa afshar
1396/06/26
من خریدم اما برا من اصلا خوب نبود با اینکه چروک انچنانی هم ندارم اما نه خطوط ریز زیر چشمم و خط لبخند رو از بین نبرد حتی نا محسوس ..
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/01
دوست خوبم ....همونطور که در قسمت ویژگیها و توضیحات ذکر شده این محصول برای لیفت کردن سریع صورت با ماندگاری 8 ساعته هست و ماندگاری دائمی نداره و بهترین زمان برای مصرف ،زمانی هست که پوست صورتتون به دلایل مختلف (مثل کم خوابی، دیر خوابیدن شب) خسته است ، و یا در مناسبت های خاص، که میخواین حالت بهتر و شادابتری به صورتتون بدید میتونید از این محصول استفاده کنین .
lilisa afshar
1396/07/01
درسته گلم اما همون موقع هم که میزنم هیچ فرقی نکرد مگه بقول شما این خطوط کم طبیعی باشه و بخاطر خواب و خستگی اینا نباشه ..
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/02
دوست خوبم ....غیر از کامنتهایی که توسط کاربرای عزیزمون گذاشته شده، تقریبا اکثر همکارامون در شرکت هم از این محصول استفاده کردن و به نظرشون این پیشنهاد فوق العاده بوده ،ضمن اینکه همیشه دیدگاه ها با هم متفاوته،اما عزیزم نظر شما هم برای ما محترمه و امیدوارم از گلدتگهای بعدیتون رضایت بیشتری داشته باشین.
یلدا عباسی زاده
1397/02/24
لطفا تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/25
دوست عزیز.......لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیلش ارسال شه .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید