محصولات پیشنهادی
عینک شنا Speedo
عینک شنا Speedo
عینک شنا Speedo
عینک شنا Speedo
عینک شنا Speedo
عینک شنا Speedo
عینک شنا Speedo
عینک شنا Speedo
عینک شنا Speedo
عینک شنا Speedo
توضیحات

گلدتگ امروز نمونه High Copy عینک شنا از برند Speedo مدل BioFUSE رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که از سری عینک‌های حرفه‌ای اسپیدو با کیفیت ساخت و طراحی مناسب برای ورزش‌های آبی هستش.جنس بندهای عینک از سیلیکون نرم بوده و به‌راحتی روی صورت قرار می گیره و با تنطیم بندها از روی صورت جدا نمیشه.

امتیاز بعدی قابلیت ضدبخار بودن این مدله که مانع از ایجاد بخار روی لنزها و دید بهتر در زیر آب خواهد شد ، همچنین بخاطر داشتن فیلتر UV ، برای استفاده در فضای باز هم مناسب و کاربردی هستش. توجه داشته باشید این محصول رو ما خودمون تستش نکردیم و تمام اطلاعات نوشته شده ، از روی پکیج محصول بوده ، پس مثل همیشه منتظر ارسال نظرات شما بعد از دریافت و استفاده ی از اون هستیم.

ویژگی بعدی رعایت جزئیاتی مانند پکیجینگ اصلی ، دفترچه و ... هستش که بخاطر داشتن شباهت خیلی زیاد ، متاسفانه در خیلی از فروشگاه ها به عنوان نمونه اصلی و اورجینال و با قیمت های خیلی بالایی بفروش می رسه

 

منصور مهدی پور
1396/05/16
ویژگی کاربردی عینک شنا به ضد بخار بودنشه. اگر خریدیم بعد متوجه شدیم که بخار میکنه پس میگیرید؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/19
دوست خوبم روی پکیجینگ اون ثبت شده اما این ویژگی ضد بخار بودن اون رو ، در صورتی تو ویژگی ها ثبتش میکنیم که تستش کرده باشیم و از این موضوع مطمئن باشیم و از اون جایی که جزو آیتم های بهداشتی هستش ، امکان بازگشت اون وجود نداره .
ستایش دانش
1396/05/17
سلام گلدتگ جان
من قبلا از اين عينك از شما خريدم واقعا عاليه
قيمتش هم خيلي خوبه
ممنون كه هستيد گلدتگ عزيز
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/19
سلام ستایش جان .... | ** این خیلی خوبه که از سفارشت تا این حد راضی بودی و **خوشحالم که با توجه به " قیمتی که داره " آفر خوبی براتون بوده ، مرسی که کامنتت رو مینویسی عزیزم . مطمئن باش که به انتخاب دوستهامون خیلی کمک میکنه .
لیلا عبدالله کرمی
1396/05/17
چقدر زود تموم شد لطفا رنگهای آبی و سرخابی رو تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/18
لیلا جان " امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه و شارژ بشه . * اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی " میتونی با کانال تلگرام گلدتگ _ goldtag_net @ _ از پیشنهاد لحظه به لحظه اون ها با خبر بشی .
مصطفی یوسفی
1396/05/17
ایا ضد بخار هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/19
دوست خوبم " روی پکیجینگ اون ثبت شده اما از اون جایی که تستش نکردیم ، نمیتونیم مطمئناً بگیم که ضد بخار هستش. اما ممنون میشیم از دوستهامون که نظرشون رو بهمون بگن .
Farnoush Ehsani
1396/05/17
تو خریدش شک نکنین من همینو از بیرون خریدم ۷۰تومن و این قیمت واقعاااا عالیه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/19
فرنوش عزیزم ... | # خیلی خوبه که این محصول با توجه به " قیمتی که تو فروشگاه های دیگه داره ، *** آفر خوبی براتون بوده .... " ممنونم که کامنتت رو مینویسی و نظرت رو بهمون میگی .
لیلا احمدیان
1396/05/17
به عنوان یه شناگر حرفه ای میگم عالیه. از این بهتر قیمت نمیشه. جنسش عالیه. بزرگی شیشه ها دیدن رو راحتتر میکنه. کیفیت تلق دورش عالیه. آب نمیره توش. به خاطر بزرگی دور چشم اصلا اذیت نمیشه. من این رو پیارسال ۶۰ تومن خریدم. امروز از این سایت یکی گرفتم. عین همون قبلیه فقط نصف قیمت. شک نکنین و بخرین.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/19
لیلا جان * این خیلی خوبه که با توجه به_ کیفیت و قیمتش _ ***آفر خوبی براتون بوده .... *** خیلی خیلی خوشحالم که گلدتگتون رو دوست دارین ، " دوست خوبم مرسی که کامنتت رو مینویسی ، مطمئن باش با این کار به انتخاب خیلی از دوستهامون کمک میکنی .
لیلا احمدیان
1396/05/20
آقای یوسفی عزیز راجبه بخار کردن داخل عینک لازمه بگم که کلیه عینکها بعد از گذشت مدتی زمان از استفاده بخار میکنه. حتما قبل از ورود به استخر کمی مایع دستشویی به سطح داخلی عینک بزنین بدون تماس دستتون فقط آبکشی جزیی کنین. مطمین که هیچ عینکی با اینکار بخار نمیکنه.
در ضمن سعی کنین از ابتدای شنا کمتر عینک رو از چشمتون بردارین تا آب هم داخل نشه.
قبل از استفاده محکم کنین رو صورت و تا میتونین در طول شنا دست نزنین و بگذارین رو صورت باشه.
این عینک عالیه. با این قیمت امکان نداره جایی ببینین.
ممنون از سایت خیلی خوب گلدتگ.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/23
لیلا جان این روشی که میگین درسته اما یک روش قدیمیه که ممکنه که بعد از یه مدتی باعث بشه که چند برابر بخار کنه ، ممنونم ازاینکه نظرتون رو بهمون میگین .
حسین نجفیان
1396/05/22
برای بزرگسال و تمرین و تفریح مناسب هست.
فکر هم نمیکنم عینکی با این فریم و کیفیت جایی ارزون تر پیدا بشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/23
حسین جان خوشحالم که سفارشت رو دوست داری و از کیفیتش راضی هستی ، مرسی که وقت میگذاری و کامنتت رو مینویسی .
حسین حنیفی
1396/05/27
سفارش من الان به دستم رسید .واقعا عالیه تو خریدش شک نکنین .
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/28
سلام حسین جان ...خوشحالیم که تا این حد از سفارشت راضی هستی و اون رو عالی میدونی .مرسی که وقت گذاشتی و نظرت رو ثبت کردی
راحله جمشیدی
1396/05/30
من امروز باهاش رفتم استخر واسه شيرجه عاليه، خيلي راضي بودم، ممنونم بابت پيشنهاد خوب تون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/30
راحله جان ....بینهایت خوشحالیم که سفارشتون رو دوست داشتی ،و از این پیشنهاد راضی بودی ،مرسی که نظرت رو برامون ثبت کردی.
زهره توانا
1396/06/01
سلام، وقت شما بخیر..
لطفاً رنگ صورتی اش و تندیس کنید..
با تشکر..
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/01
سلام زهره جان ......ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنی.
محمد زهرایی
1396/06/11
»ن دیشب رنگ آبیش رو رزرو کردم الان که میخواستم پرداخت کنم نوشته تمام شده
امکان اضافه شدن رنگ آبی هست ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/13
محمد جان ....لطفا روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین.
Niloofar Ahmadi
1396/06/14
سلام گلدتگ عزیز
من 2 تا از این عینک خریدم خیلی عالیه,کیفیتشم خیلی خوبه دید وسیع خیلی خوبی هم داره,خیلی راضیم.
مرسی :)
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/15
سلام نیلوفرجان....خیلی خوبه که این پیشنهاد رو عالی میدونی و از کیفیتش راضی هستی ،مرسی که نظرت رو با ما در میون گذاشتی.
آذین ساکی پور
1396/06/14
سلام میشه کلاه شنای قیمت مناسب هم بیارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/15
سلام آذین جان....پیغامتون رو به تامین کننده انتقال دادم ،مرسی از همراهیت.
افسانه الهیاری
1396/08/22
با سلام این عینک برای بچه ها هم کاربردی هست آیا ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/22
سلام افسانه عزیز......اگر صورت کوچیکی دارن این محصول رو پیشنهاد نمیکنیم چون فریم این محصول کوچیک نیست و ممکنه آب داخلش نفوذ کنه .
منصور پورعلی
1396/10/24
دوستان بخاطر علاقه زیای که به شنا دارم و دایما استخر میرم تابحال بیش از هشت نه تا عینک شنا گرفتم که هرکدوم هم بالای پنجاه شصت تومن پولش بود . ولی همشون یه ماجرایی داشتن بعضیاش بندش پاره میشد بعضیاش نشتی داشت آب میومد توی چشم بعضیا رو باید اونقدر سفت میکردم که نشتی نداشته باشه ولی چشام از حدقه در میومد و کلی شقیقه هام درد میگرفت و بعد از شنا یه هاله کبود دور چشام بود...خلاصه برخلاف قیمتشون اصلا کیفیت نداشتن ... ولی اینو گرفتم حالا درسته یذره سایزش بزرگه روی صورت ولی در کیفیت هیچ حرفی نمیذاره . مهمترین چیزی که توی خرید عینک شنا باید بهش توجه کرد قسمت اتصال بند به خود عینکه که توی این مدل از قسمت بیرونی کوتاه و بلند میشه و خیلی راحت اینکار انجام میشه و دنگ و فنگ مدلهای دیگه رو نداره . میدان دیدش که کاملا پانوراما و بسیار وسیعه . مثل مدلهای دیگه روی بینی و خط نمیندازه . از روی پیشانی کاملا بدون اینکه فشاری احساس کنید کیپ میشه و مثل ساکشن میچسبه به صورت . قیمتش هم که توی بازار دوبرابر گلدتگ دارن میفروشن . ممنونم گلدتگ جان که همیشه جنس ارزون و باکیفیت میاری .
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/24
سلام منصور جان ......خوشحالیم که این آفر رو دوست داشتین .عزیزم ممنون که وقت گذاشتی و تجربه استفاده از این محصول رو با ما و کاربرای خوبمون درمیون گذاشتی تا به دوستهای عزیزمون کمک کنی تا با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.
Ja Khanjari
1396/11/16
lotfan mojodesh konid
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/16
دوست خوبم ....لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه .
سانى زيارتى
1396/12/05
میشه این گلدتک رو موجود کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/06
دوست عزيز...... خيلي خوشحالیم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
محمد بهاالدینی
1396/12/07
سلام با توجه به نزدیک شدن به ایام عید و استفاده زیاد از ورزش های آبی لطفا این نحصول رو تمدید کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/07
سلام دوست خوبم ......در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
نازنین صالح پور
1397/02/04
سلام
میشه دوباره تمدید کنید خیلی ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/04
سلام نازنین جان......امیدوارم که تمدید بشه تا شما هم بتونین سفارشتون رو ثبت کنین اما ممنون میشم که رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنین تا با دوستهای خوبمون که مایل به شارژش هستن همراه بشین همین جا از کاربرای عزیزمون خواهش میکنیم که برای با خبرشدن از گلدتگ های پرطرفدار که تو هر لحظه ممکنه تمدید بشن کانال تلگرام گلدتگ : goldtag_net @ رو دنبال کنن.
رضا دژبان باسمنج
1397/09/01
سلام.تمدید نمیشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/09/01
سلام دوست عزیز با توجه به اینکه زمان زیادی از اینکه این کالا رو سایت قرار داشته میگذره تمدید اون بستگی به تعداد درخواست ها و تامین موجودی از سمت تامین کننده داره و ما نمیتونیم تاریخ مشخصی برای تمدید یک کالا معین کنیم،درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
مریم نعمت زاد
1397/10/27
سلام گلدتگ جان
لطفا تمدید کنید
خیلی سایتتونو چک میکنم
اما خبری از تمدید نیست
:(
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/10/27
سلام مریم جان تمدید اون بستگی به تعداد درخواست ها و تامین موجودی از سمت تامین کننده داره و ما نمیتونیم تاریخ مشخصی برای تمدید یک کالا معین کنیم،درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید