محصولات پیشنهادی
ساعت مچی THEHORSE
ساعت مچی THEHORSE
ساعت مچی THEHORSE
ساعت مچی THEHORSE
ساعت مچی THEHORSE
ساعت مچی THEHORSE
ساعت مچی THEHORSE
ساعت مچی THEHORSE
ساعت مچی THEHORSE
ساعت مچی THEHORSE
ساعت مچی THEHORSE
توضیحات

گلدتگ امروز ساعت مچی THEHORSE رو به شما دوستان پیشنهاد میده که اولین و اصلی ترین امتیازش داشتن طراحی ساده و شیک اون هست که می تونه اون رو تبدیل به انتخاب فوق العاده ای برای آقایان و خانم ها کنه .ا

این ساعت فوق العاده سبک و کم وزنه بنابراین بدون اینکه مچ دستتون خسته شه می تونید ساعت ها اون رو همراه داشته باشبد.

داشتن امکان انتخاب بین 4 رنگ مختلف از دیگر امتیازهاش محسوب میشه.

توجه داشته باشید در صورتیکه به خاطر داشتن ظاهر خوب و فیمت فوق العاده بعد از تخفیفش تصمیم دارید این گلدتگ رو هدیه بدید ، ساعت ها فاقد پکیجینگ می باشند .

روزي رهبريان
1396/05/06
سلام اين ساعت با باطري كار ميكنه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/07
سلام عزیز ... نظرات میتونه متفاوت باشه و با توجه به نمونه های مختلفی که روی سایت داریم ، سعی میکنیم سلیقه هایی خیلی بیشتری رو در نظر بگیریم و اون نمونه ها رو موجود کنیم .
F. jaberi
1396/05/07
سلام لطفا ساعتای زیباتری بیارین ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/07
سلام عزیز ... "نظرات میتونه متفاوت باشه و با توجه به نمونه های مختلفی که روی سایت داریم ، سعی میکنیم سلیقه هایی خیلی بیشتری رو در نظر بگیریم و اون نمونه ها رو موجود کنیم .
امين پژاوند
1396/05/07
سلام وقت بخير
امكان شارژ كردن بند و صفحه مشكي هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/08
امین جان " امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه و شارژ بشه . * اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی " میتونی با کانال تلگرام گلدتگ _ goldtag_net @ _ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر بشی .
امیر حسین جعفری
1396/05/11
سلام خسته نباشین لطفا تمدیدش میکنین من خواستم بخرم گفتن تموم شده
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/11
سلام امیر جان ... ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنی " شما میتونی با کانال تلگرام ما از پیشنهاد لحظه به لحظه ای گلدتگ ها با خبر بشی | goldtag_net @ |
علی عزیز اکرم
1396/05/21
سلام من این ساعت و یک هثته است دارم استفاده میکنم علیرغم ظاهر شیکش کارکردش خوب نیست در 24 ساعت دو ساعت عقب میمونه حالا چکارش کنم.میشه پس داد یا از گارانتی استفاده کرد واسه تعویض.ممنون از راهنماییتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/22
سلام علی جان .... * خیلی خوشحالم که با ظاهری که این ساعت داره از اون خوشتون اومده و دوستش دارین ، این موردی که شما میگین مربوط به باطری اون میشه که در صورتی که مایل باشین میتونین برش گردونین . " اما دوستان توجه داشته باشن که ما هیچ ساعتی رو به شرط داشتن باتری روی سایت قرار نمیدیم که ممکنه بعضی از اون ها این باتری رو داشته باشن و بعضی از اون ها هم این طور نباشن . که این موردی که بهش اشاره کردیم من بعد تو تمامی ویژگی ساعت ها ثبت میشه .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید