محصولات پیشنهادی
قاب محافظ آیفون سه تکه
قاب محافظ آیفون سه تکه
قاب محافظ آیفون سه تکه
قاب محافظ آیفون سه تکه
قاب محافظ آیفون سه تکه
قاب محافظ آیفون سه تکه
قاب محافظ آیفون سه تکه
قاب محافظ آیفون سه تکه
قاب محافظ آیفون سه تکه
قاب محافظ آیفون سه تکه
قاب محافظ آیفون سه تکه
قاب محافظ آیفون سه تکه
قاب محافظ آیفون سه تکه
قاب محافظ آیفون سه تکه
توضیحات

پیش ازین سری قاب سیلیکونی گوشی های آیفون رو به شما دوستان پیشنهاد دادیم که با استقبال فوق العداه ای روبرو شد و موجودی اون در عرض چند ساعت به اتمام رسید بنا به درخواست های شما عزیزان برای پیشنهاد سری جدید از قاب گوشی گلدتگ امروز قاب محافظ آیفون سه تکه رو به شما دوستان عزیز پیشنهاد میده.

قاب های موبایل یکی از گلدتگ های پرطرفداره که تنوع خیلی بالایی داره و شاید شما هم جزو اون دسته از افراد باشید که دوست داشته طرح ها و رنگ های مختلفی از این محصول رو داشته باشید، بهمین خاطر گلدتگ امروز سری جدید قاب سه تکه گوشی های iphone رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که دارای 5 رنگ متفاوت و جذاب هست .

 این قاب ها به خوبی از کناره‌ها و پشت گوشی شما محافظت کرده و بکمک این محصول می‌تونید موبایلتون رو از ضربه و خط و خش محافظت کنید.

از جمله ویژگی های این محصول می توان به دسترسی آسان به تمامی کلیدها و پورت‌ها ،  محافظت از دور تا دور گوشی و سبک و کم حجم بودن اون ، اشاره کرد.

از امتیازهای دیگر این گلدتگ داشتن سری کامل از گوشی های iphone هست که به شما این امکان رو میده تا با هر مدل گوشی iphone که دارید بتونید امکان انتخاب بین رنگبندی رو داشته باشید . 

توجه داشته باشید که جنس قاب پلاستیک نرم هستش و تکه های طلایی پلاستیکی هستند ( فلزی نیستند ) و این احتمال وجود داره که رنگشون ثابت نباشه .  به خاطر سه تیکه بودن قاب احتمال جدا شدن تکه ها در صورت تکان دادن و ضربه خوردن وجود داره .

parisa heydari
1396/04/25
سلام اين كارو من از بيرون خريدم كارش عالي بوده الان ميخوام از گلدتك ي رنگ ديگشو بخرم ميخوام ببينم ماركش جوي روم هستش يا با قاب خودم فرق داره
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/26
سلام پریسا جان ..... خوشحالم که این مدل قاب رو دوست داری ، این محصولی که میبینی Unbranded هستش .
نرگس ربیعی
1396/04/25
سلام واي چرا انقدر زود تموم شد ???
بطفا تمديدش كنيد
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/26
سلام نرگس جان ... ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنی . اگه دوست داری از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر بشی میتونی کانال تلگرام گلدتگ رو که روی هدر سایت هم می بینی دنبال کنی | goldtag_net @
N A
1396/04/26
چقدر سريع تموم شد :|
گلدتگ جونمممممممممم زودي تمديدش كن
:-*
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/26
دوست خوبم " موجودی کالا ها بستگی به تامین کننده داره ، ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی * اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی " میتونی با کانال تلگرام گلدتگ _ goldtag_net @ _ از پیشنهاد لحظه به لحظه اون ها با خبر بشی .
دكتر مولا
1396/04/26
سلام واقعا گلدتگ هاتون عالي هست ولي يه پيشنهاد دارم از آنجائيكه كالاهاي خوب هميشه خريدار زياد دارد اين گلد تگ هم جز خريدهاي خوب بود ولي بعضي از دوستان نتوانستن تهيه كنند پيشنهاد مي كنم چنين گلدتگ هايي را تعداد بيشتري تهيه و عرضه كنيد كه به همه ي علاقه مندان برسد در همان ساعتهاي ابتدايي ١٥٧ فروخته شد و با اينكه زمان زيادي تا پايان اعتبار اين كالا بود متاسفانه تمام شده و خيلي از سروران موفق به خريد نشدند
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/27
سلام رضا عزیز .... * خیلی خوشحالم که گلدتگ ها رو دوست داری " ( برای تعداد پیشنهاد کالاها ، معمولا ما منتظر می مونیم تا موجودی بعدی برسه ، که کل محصولات از دو انبار در دسترس مون قرار میگیرن و حداقل 48 ساعت زمان میبره که کل موجودی کالا از انبار اصلی بدستمون برسه و به خاطر همین از اون جایی که میخوایم باعث نارضایتی نشه ، تعداد کالایی که آماده در دفتر داریم رو اول برای فروش قرار میدیم و بعد به نسبت کلیکی که شما دوستهامون ، روی دکمه درخواست تمدید اون کالا میزنین ، از انبار اصلی دوباره موجودی میرسه اینجا و تمدید میشه و میتونین سفارشش بدین . )
فاطمه ا
1396/04/26
گلدتک عزیز روز بخیر.....من اشتباهاً سری 5 رو زدم در صورتی که سری 6 رو میخواستم امکانش هست اینو برام کنسل کنید و سری 6 رو اوکی کنید....ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/27
دوست خوبم ممنون میشم سفارش جدیدت رو ثبت کنی و برای کنسل کردن کالای قبلی با تیم پشتیبانی هماهنگ باشی .
مهدیس قاسمیان
1396/05/05
عالی بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/07
مهدیس جان خوشحالم که سفارشت رو تا این حد دوست داری .
مریم بوربور
1396/05/07
سلام .من رنگ قرمز اين قابو خريدم ،واقعا قشنگه و جنسش هم خوبه
از تيم گلدتگ خيلييي ممنونم?
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/08
سلام مریم جان .... خوشحالم که با توجه به ظاهر و کیفیت این پیشنهاد ازش خوشتون اومده و دوستش دارین . مرسی که کامنت تون رو مینویسین .
علی منافی
1396/05/11
سلام
شرمنده من خرید کرده بودم ولی اون که به دستم رسید اون خط هایی که در پشت قاب بالا و در قسمت پایین تو عکستون بود رو نداره
میشه بفرمایید چرا اون طرح که تو عکس هاتون داشتید به دستم نرسید
ممنون از شما عزیزان
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/11
سلام علی جان ... شما اولین نفری هستین که این نظر رو دارین ، ممنون میشم برای برگشتش با تیم پشتیبانی هماهنگ باشین . ( تو شرایط تحویل و کمتر از 7 روز )
علی منافی
1396/05/13
شرمنده مدنظرم به برگشت کالا نبود
بیشتر این بود که اون طرح و مدل خیلی زیباتر بودش
کاش از اون طرح ارسال میشد
ولی در کل قاب خیلی زیبایی بود و بخاطر این زیباییش من مجددا درخواست تمدیدش رو هم کردم
چون نست به قیمت و کیفیتش واقعا ارزنده هستش
من تقریبا از همین مدل رو تو بازار ۵۸ هزار تومان خریده بودمبازم خیلی خیلی ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/19
علی جان منظورتون قاب حرارتیه آیفونه ؟ خوب عزیزم شما این مدل رو سفارش دادین ... * خوشحالم که این مدل رو با توجه به استقبالی که ازش شده دوست داشتی ، " امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه و شارژش کنه تا بتونی دوباره این مدل رو سفارش بدی ، مرسی که کامنتت رو مینویسی .
علی منافی
1396/05/20
نظر من همین قاب سه تیکه بود
واقعا تو این چند وقتیکه ازش استفاده کردم هم کیفیتش و هم رنگش و یا اینکه نوشته بودید احتمال جدا شدن تکه ها رو داره ولی برای بنده خیلی قشنگ و زیبا بود
ممنون میشم بتونید این مدل رو شارژ کنید چون اکثر دوستان و آشنایان درخواست کردن که براشون خریداری کنم
بازم ممنونم گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/23
علی جان این خیلی خوبه که از کیفیت و رنگش خوشتون اومده و تا این حد دوستش دارین ، امیدوارم تامین کننده موجودی شو رو داشته باشه و شارژش کنه ، ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنین .
شیما بهبودی
1396/05/31
با سلام
ممكنه اين محصول رو باز بياريد؟ ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/31
سلام شیما جان....لطفا روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین.
میترا کیان
1396/10/25
سلام میشه لطفا این قاب رو تمدید کنید خیلی خوب بوده و من بازم میخوام لطفا
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/25
سلام دوست خوبم....در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
ساناز بن رضوی
1397/01/23
سلام
شارژ مجدد لطفا
برای سری ۸پلاس هم قاب بیاورید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/23
سلام دوست عزيز...... خيلي خوشحالیم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید