محصولات پیشنهادی
ابر جادویی نانو
ابر جادویی نانو
ابر جادویی نانو
توضیحات

گلدتگ امروز ابر جادویی نانو رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که ویژگی اصلی اون خاصیت پاک کنندگی بالا بدون نیاز به مواد شوینده است.

استفاده از اون خیلی ساده و راحته، کافیه که اسفنج رو با آّب نمدار کنید سپس آب رو از اسفنج بگیرید، سطحی که میخواین رو با اسفنج تمیز کنید و بعد با دستمال خشک اون سطح رو پاک کنید.

این محصول قابل استفاده برای سطوح مختلف ازجمله دیوار ، یخچال ، میز ، پارکت،سرامیک و همینطور تمام مواد به جا مونده از جمله لکه چربی، دوده،چسب و ... رو پاک میکنه.

نمونه ی این محصول در فروشگاه های مختلف با قیمت بالاتر و بزگنمایی در عملکرد اون ، به فروش میرسه اما تیم فروش ما بعد از تست محصول متوجه عملکرد متوسط محصول شد به عنوان مثال میتونه جوهر یا خط کشیده شده روی پارچه رو کمرنگ تر کنه اما به طور کامل از بین نمیبره و برای پاک کردن خط و خش و یا رنگ های سطحی که در اثر مالیده شدن بدنه خودرو به خودروی دیگر یا اجسام دیگر به وجود می آید یا پاک کردن بدنه موبایل میتونه کارآمد و مفید باشه.

البته این نکته رو هم در نظر داشته باشین که این اسفنج بر اثر استفاده سائیده شده و تدریجا از بین میره و بهتره که برای استفاده و تمیز کردن موارد کوچک اسفنج رو به قطعات کوچکتر برش زده و استفاده کنید.

مثل همیشه منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

 

sholeh seminoo
1396/04/12
سلام به همه ی اهالی ‌گلدتک .ابر جادویی فوق العاده عالی هست مخصوصا برای ظروف تفلون و برای اونایی که دستشون حساس هست و نمیتونن مدام از آب و شوینده استفاده کنند یا برای افرادی که وقت زیادی ندارن این محصول ظرف مدت زمان خیلی اندک هر جیز ی رو تمیز میکنه.اینم بگم که این ابر در اثر استفاده کم کم تموم میشه فقط باید یه کمی خیس بشه و آب درون ابر رو کلا بگیرید چون اثرش بهتر میشه برای شستن خود ابر هم نیازی نیست که خیلی زیر آب گرفته بشه با آب کم فورا تمیز و قابل استفاده هست ولی اگر زیر آب گرم ببرید زود تموم میشه فقط آب سرد اونم خیلی کم امتحانش کنید مثل من خیلی لذت میبرید . گلدتک ممنون.
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/13
سلام شعله جان .... خیلی خووشحالم که سفارشت رو دوست داری ، مرسی که وقت میگذاری و کامنتت رو کامل مینویسی .
mahdi shahi
1396/05/09
سلام من قبلا اين محصولو از يه جاى ديگه تست كردم خيلي جالبه همين محصولو به قيمت ١٥ تومن كارواش ها بنام ابر نانو ميفروشن براى از بين بردن خط و خش ناشى از برخورد درختان و شاخه ها يا لكه هايى كه نميرن و بايد بگم خيلى فوق العادست و واقعا خط و خش ها رو برد و لك ها رو پاك كرد . روى ماشبنم تست كردم و بهتون پيشنهاد ميدم تستش كنيد و موثر هست
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/10
سلام دوست خوبم ... خوشحالم که از سفارشت راضی هستی ، مرسی که وقت میگذاری و کامنتت رو کامل مینویسی .
صدرا شریفی
1396/04/07
سلام
دوستانی که خرید کردن ، نظری ندارن ؟
تعدادشون هم کم نیست
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/07
صدرا جان کامنتت رو ثبت میکنم ، تا دوستهایی که سفارش این پیشنهاد رو داشتن نظرشون رو بهمون بگن .
م سیاح
1399/07/09
سلام. چرا وقتی برام پیامک میاد که فلان کالا، مثلاً همین ابر جادویی نانو تمدید شده، هر چی تلاش میکنم نمی تونم خرید کنم!!؟؟؟ مگه تمدید نشده؟! اما چند ساعت بعد می بینم هم به تعداد فروش اضافه شده و هم به اتمام رسیده!!!! یا اینکه پیامک تمدید بخارشوی چندمنظوره شیائومی میاد، کل سایت رو چندبار گشتم و زیر و رو کردم، اصلاً اسمی ازش پیدا نکردم حتی تمام شده اش رو!! اما در کمال تعجب چند ساعت بعد می بینم که توی سایت اومده و تموم شده!!! گلدتگ جان لطفاً یه فکری به حال رفع این ایرادات بکن. اینطوری سامانه ارسال پیامک تون با سایت تون همخونی نداره و هر کدوم داره ساز خودش رو میزنه!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1399/07/10
دوست عزیز سایت مشکلی نداره که دیگر کاربران موفق به خرید محصولات میشن لطفا نام کالا یا صفحه اصلی رو چک کنید تا موفق به خرید بشین
محمد طباطبایی
1401/12/05
لطقا ظرفیت خرید منو باز کنید
1
گلدتگ
گلدتگ
1401/12/06
محمد جان روزتون بخیر محدودیت شون باز شد براتون

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید