محصولات پیشنهادی
اپیلاسیون سالن نفس
اپیلاسیون سالن نفس
اپیلاسیون سالن نفس
توضیحات

گلدتگ امروز اپیلاسیون دائمی درسالن نفس رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که ویژگی اصلی این سالن اینه که در صورت خرید تعداد کد اپیلاسیون کل بدن ، 5 دقیقه ماساژ رایگان از طرف سالن به عنوان هدیه دریافت میکنید. همینطور استفاده از وسایل یک بار مصرف و داشتن کادری مجرب و کارآزموده از ویژگی های دیگه این سالن هست.

میتونید با توجه به جدول میتونید تعداد گلدتگ مورد نیازتون رو تعیین کنید.مثل همیشه امیدواریم از کیفیت خدماتشون راضی باشید و بعد از استفاده نظرتون رو با ما و دوستای دیگه درمیون بگذارید.

ناحیهتعداد گلدتگ اپیلاسیون دائم
کمر 8
شکم 8
هر دو دست 16
هر زیر بغل 4
باسن 4
هر دو پا 16
بیکینی 12
fatima bidi
1396/05/18
قبل از خرید با ارایشگاه هماهنگ شده بود اما بعدا از خرید گلتک روزی قرار شد برم تماس گرفتند که کاردارند یک هفته دیگه برم .من قبول کردم یک هفته دیگه برم . حالا بعد از یکهفته ادرس یک خونه در کوچه پس کوچه دیگه رو دادند به عنوان این که ادرس عوض شده .بعدا خودشون خونه نبودن .اصلا برخورد کارشون خوب نیست من وقتی دیدم خونه است که خودشون هم نیستند .اصلا از گلتکم استفاده نکردم
از گلتک میخوام لطف رسیدگی کنند ادرس دیگه در سایت می زندد و وقتی میرسید به ادرس میگنند ادرس عوض شده واین یک تخلف ودروغه.من گلتگ زیاد خرید کردم اما از این ارایشگاه اصلا راضی نبودم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/24
فاطیما جان همون طوری که میدونین ما نمی تونیم نظارت کاملی رو روی تمام مجموعه ها داشته باشیم اما ممنونیم که نظرتون رو بهمون میگین ، مبلغ پرداختی تون تو حساب کاربری تون شارژ شد . خوشحال میشیم بعد از استفاده از خدمات مجموعه های دیگه هم ، نظرتون رو بهمون بگین .
fatima bidi
1396/04/07
با سلام
محيط تميز بود و كارشون دقيق و خوب بود.
باتشكر
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/07
دوست خوبم خیلی خوشحالم که از این مجموعه و کارشون راضی هستی و بهمون میگی . مطمئن باشین به انتخاب دوستهای خوبمون خیلی کمک میکنه .
سمیه رسولی
1396/04/12
كارشون خوب و تميز بود
با تشكر
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/13
سمیه عزیزم خیلی خوشحالم که از پیشنهاد این مجموعه و کارشون راضی بودی . مرسی که کامنتت رو مینویسی ، مطمئن باش به انتخاب دوستهای گلدتگ خیلی کمک میکنی .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید