محصولات پیشنهادی
جا کلیدی خاتم
جا کلیدی خاتم
جا کلیدی خاتم
جا کلیدی خاتم
جا کلیدی خاتم
جا کلیدی خاتم
توضیحات

گلدتگ امروز جا کلیدی خاتم  رو به شما دوستان پیشنهاد میده که ظاهر و کیفیت خوبی دارند،  روکش خاتم ظاهر متفاوتی به جاکلیدی  داده و در دو مدل برجسته و تخت ارائه میشه.

این محصول 100% ایرانی و ساخت اصفهان هست ، و می تونه انتخاب جالبی برای هدیه محصولات و صنایع دستی ایرانی باشه . فقط توجه داشته باشید که جاکلیدی ها پکیجینگ کادوئی ندارند و با توجه به اینکه ساخت دست است ممکن است تفاوت هایی در سایز جا کلیدی ها وجود داشته باشد.

 

Mrs. Emami
1396/03/27
گلدتگ جان دوتا قلب برجسته ازتون خریدم. واقعا زیبا و ظریفه. لطفا صنایع دستی بیشتر بگذارید چون قیمتها با بیرون خیییییلی فرق داره. ضمنا شانس من دوتا رنگی رو که میخواستم ارسال شده. ممنون که رنگهای تکراری نفرستادید با اینکه رندوم هست.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/29
مژگان عزیزم خیلی خوشحالم که این پیشنهاد رو دوست داری و با قیمتی که داره اون رو آفر خوبی میدونی . همین الان میتونین با سرچ روی سایت نمونه های دیگه این صنایع دستی رو ببینی .
مژده امینی
1396/04/03
گلدتگ عزیز بعضی محصولاتتون قیمت واقعی که براش می زنید اصلا با چیزی که تو بازار هست یکی نیس و خیلی تفاوت داره و جدیدا هم که محصولاتتون خیلی دیر به دیر شارژ می شه--همین سرکلیدی رو من از اصفهان گرفتم 4000 تومن....ازمیدون نقش جهان اصفهان---این قیمتی که زدید خیلی مسخرست---
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/03
مژده جان " این بازاری که میگین " مرکز تولید و پخش این پیشنهادهای ، خاتم کاری تو دنیاست . " ازدوستهامون میخوایم که انتظار معجزه از ما نداشته باشن ، کما اینکه تو یک سری از کالاها این اتفاق میفته . ( نکته ای که شما بهش اشاره نکردین هزینه بار ، کارمزد ، هزینه های ثابت انبار و ..... ) خوشحالیم که تونستیم این پیشنهاد رو تو گلدتگ هامون داشته باشیم تا احتیاجی نباشه دوستهامون بخوان برای این سفارش تا مرکز کالا برن .
Mrs. Emami
1396/11/27
گلدتگ جان این بار سوم بود که این جاکلیدی رو خریدم واقعا خوشگله. قیمتشم عالیه. من توی بازار قدیمی تجریش قیمت کردم گفت 25تومن!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/28
دوست خوبم .....چقدر عالی که این پیشنهاد رو پسندیدی و آفر اون رو دوست داشتی .عزیزم ممنونیم که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی.
Fatima M
1396/12/06
سلام، پکیج سه تایی هست یا تکی؟
چون عکسش در قسمت خرید سه تایی هست.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/07
سلام فاطیما جان ......این محصول تکی هست که در قسمت خرید عکس طرحها و رنگ این جا کلیدی رو گذاشتیم که شما عزیزان ببینید و همونطور که در ویژگیها هم ثبت شده ارسال رنگ و طرح خاتم اون بصورت رندوم هست.
نغمه الهي
1397/01/27
با سلام
لطفا سفارش من رو کنسل بفرمایید.باتشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/27
سلام دوست خوبم ....بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد، و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید