محصولات پیشنهادی
شامپو FREEMAN
شامپو FREEMAN
شامپو FREEMAN
شامپو FREEMAN
شامپو FREEMAN
توضیحات

بعد از استقبال شما عزیزان از محصولات زیبایی FREEMAN ، و نظرات مثبت شما گلدتگ امروز محصولات پا ازین برند رو به شما دوستان پیشنهاد میده .اولین ویژگی این گلدتگ شرکتی بودن و ۱۰۰٪ اصلی و اورجینال بودن محصولاته به همین خاطر اکثر تولید جدید هستند و تاریخ انقضا طولانی دارند.

امتیاز بعدی استفاده از عصاره طبیعی میوه و گیاهان در ساخت محصولات این کارخانه هستش.

گلدتگ امروز پیشنهاد محصول جدیدی ازین برند با کیفیت ، شامپو FREEMAN رو برای شما عزیزان داره که اضافه بر کارایی بالا و اثربخش بودن در سه عنوان و با سه رایحه مختلف نسبت به مدل های مختلف مو ارائه میشه . جدا از مقرون به صرفه بودن این شامپوها به دلیل حجم بالای اونها ، می تونید شاهد اثر استفاده ازین شوینده رو در طولانی مدت باشید که باز هم تیم فروش ما موفق شد تا این محصول رو با تخفبف فوق العاده ای نسبت به سایر فروشگاه ها در اختیار شما عزیزان قرار بده .

 بی صبرانه منتظر نظرات شما عزیزان از نتایج استفاده ازین محصولات هستیم .

. رستگار
1396/03/09
با سلام و سپاس از محصولات خوبی که معرفی می کنید. لطفا" ماسک زغال و شکرسیاه freeman را تمدید کنید. ممنون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/09
دوست خوبم خیلی خوشحالیم که به خاطر استقبال دوستهامون از این برند " freeman و نظرهای خوبشون تونستیم آیتم ( شامپو و محصولات پا ) رو هم شارژ کنیم . ممنون میشیم از تامین کننده محترم در صورت داشتن موجودی این نوع ماسک رو دوباره شارژ کنه . ممنون میشم شما هم رو دکمه درخواست تمدید اون کلیک کنین .
ویدا محمودی
1396/03/09
سلام.ممنون از پیشنهاد خوبتون.لطفا از این دسته محصولات مثله شامپو و ماسک مو رو بیشتر بیارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/09
حتما ویدا جان پیشنهاد شما به تیم فروش اعلام میشه
فاطمه پورحیدر
1396/03/14
سلام گلدتگ عزیز
واقعا ممنون که محصولات متنوع فریمن رو میارین ولی ای کاش کنار این شامپوها، ماسک مو فوق العاده فریمن و نرم کننده هاش رو هم با تخفیف خوب میاوردید. بازم مرسی
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/17
فاطمه جان خیلی خوشحالم که * محصولات FREEMAN رو دوست داری و بهشون اعتماد داری . امیدواریم که این نمونه پیشنهادی هم ، یکی از گلدتگ های جدیدمون باشه .
M M
1396/05/30
با تشکر من خرید کردم دستتون درد نکنه فقط خواستم درخواست کنم صابون پاپایا هم بذارید. خیلی ممنون می شم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/30
مرضیه جان ....پیشنهاد شما به تامین کننده انتقال داده شد،مرسی از همراهیت.
زهره توانا
1396/03/09
سلام، ممنون از پیشنهاد عالی اتون واقعاً.... هرچقدر از گلدتگ بابت آفرها و پیشنهادهای خوبش تشکر کنم بازم کمه... چون چند تا حُسن داره.. یکی اینکه کالاهایی رو پیشنهاد میده که شاید بیرون آدم نبینه و اگر هم باشه با قیمت خیییییلی بالاتر باشه.. که خوب بهتر اینه که از شما بخره.. دوّم زحمت بیرون رفتن و کم می کنه و دیگه نیازی نیست که توی گرما یا سرما بریم بیرون و کالای مورد نظرمون رو خریداری کنیم.. سوّم هزینه ی پیک پایین که واقعاً فوق العاده است... و در واقع مجانی ایه به نظر من.. چهارم.. داشتن ضمانت مرجوعی.. که الحق و الانصاف هیچ فروشگاه و مغازه ای خصوصاً اینترنتی این کار و نمی کنه و به هیچ عنوان کالای فروخته شده رو پس نمی گیره و این بزرگترین حُسن شماست علاوه بر اخلاق خوب کارمندان و پشتیبان های منطقه و پیک.. واقعاً بهتون تبریک می گم.. و به همه ی دوستهام سایت خوب شما رو پیشنهاد میدم و تبلیغ می کنم.. چون واقعاً تبلیغ کردنی ایه..
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/10
زهره عزیزم خوشحالم که پیشنهادهای گلدتگ رو دوست داری و از همه نظر اون ها رو آفرهای خوبی میدونی . تیم فروش تمام تلاشش رو میکنه که کالاها رو با تنوع بالا و با بیشترین تخفیف و با بهترین قیمت به دوستهامون معرفی کنه . بابت رفت و آمد و تهیه کالاهاتون به نکته خوبی اشاره کردین چون یه سری از دوستان هستن که بعضی از کالاها رو با مراکز پخش و یا دست فروش ها مقایسه می کنن که ضمانت شرکتی ندارن و همون طوری که گفتین گلدتگ ضمانت بی قید و شرط رو برای کالاها داره چون نظر نظر تک تک دوستهامون برامون مهمه . خیلی کامنتت بهمون انرژی داد ، مرسی که وقت گذاشتی و ثبتش کردی .
. رستگار
1396/03/17
سلام. لطفاً شامپو استوایی «پاپایا و آواپوهی» و نرم کننده های مربوطه را هم موجود کنید. با سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/17
دوست خوبم " موجودی کالا بستگی به تامین کننده داره ، ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری از گلدتگ های جدید تو هر لحظه با خبرشی ، پیشنهاد می کنم تلگرام گلدتگ رو دنبال کنی goldtag_net @
بهاره ده خیری
1396/04/07
سلام . من شامپو استوایی پاپايا و نارگیل سفارش دادم . متاسفانه بعد از باز کردن کالا متوجه شدم نرم کننده پاپايا و نارگیل فرستادین.در صورتیکه ماسک مو جداگانه از همین برند هم سفارش دادم.شما جای شامپو نرم کننده فرستادید و الان چون کالام باز شده امکان بازگشت کالا وجود ندارد.لطفا در ارسال کالا دقت کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/07
بهاره عزیزم همون طوری که میدونین تو اکثر فروشگاه ها امکان برگشت کالاهای بهداشتی نیست ، اما از اون جایی که ما دوست داریم سرویس خوبس رو به دوستهامون بدیم ، تواین مورد استثناء میتونین اون رو برگرونین ، ممنون میشیم برای برگشتش تو کمتر از 48 ساعت با تیم پشتیبانی هماهنگ باشین .
نسرین مداحی
1396/10/10
سلام گلد تگ عزیز خیلی ممنون من قبلا" خریدم و الان هم دوباره خرید کردم خیلی راضیم هم از محصول و هم از پرسنل زحمتکش گلدتگ عزیز مخصوصا" خانم آرین عزیزم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/10
سلام نسرین جان ......در کنار استقبالی که از گلدتگها میشه ما خیلی خوشحال میشیم کاربرای عزیزمون سفارششون رو دوست داشته باشن و از پرسنل و پشتیبانی گلدتگ راضی باشن.عزیزم ممنون از همراهیت.
سیما قربانی
1396/11/15
سلام گلدتک عزیز
امکانش هست این سفارش منو لغو کنین
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/16
سلام دوست خوبم ....بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد، و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
سیما قربانی
1396/11/16
مرسی گلدتک جونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/16
دوست عزیزم ......ممنون از شما همراه همیشگی.
نسرین مداحی
1397/01/09
سلام گلد تگ عزیز اگه ممکنه دوباره شامپوهارو تمدید کنید خیلی خیلی ممنون میشم .
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/09
سلام دوست عزيزم......خيلي خوشحالیم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید